Om te integreren hoef je geen biertje te drinkenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Alle Nederlanders hebben verstand van drugs. Je weet zelluf.
[ afbeelding ]
Girly begint dus toch een beetje te integreren
Ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Om te integreren hoef je geen biertje te drinken
Geïntegreerd ben ik al, wat jij wil is assimileren (lees: moslims dwingen hun geloof op te geven)
Heb me er eens in verdiept. Volgens onderzoek zou het niets voor hebben op moderne mondspoeling:quote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Oilpulling: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=oilpulling
Hahaha. Ja inderdaad. Als je dat geloof wilt beleiden doe je dat maar elders. Net zoals de Nazi ideologie hier niet wordt gewaardeerd wordt de moslim ideologie dat ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geïntegreerd ben ik al, wat jij wil is assimileren (lees: moslims dwingen hun geloof op te geven)
Okquote:Op zondag 31 juli 2016 16:16 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Heb me er eens in verdiept. Volgens onderzoek zou het niets voor hebben op moderne mondspoeling:
http://www.cmo.nl/euforum/images/stories/ko/frau_antje.jpg
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Van mijn part spoel jij je mond met slootwater. Ik verwijs je alleen door naar een wetenschappelijke bron. Wat je ermee doet moet je zelf weten.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ok
je gaat nu voor mij ook bepalen hoe ik mijn mond spoel
Een pedofiele pvv'er.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!
Het is niet aan jou om te bepalen of moslims hier vrij zijn om hun geloof hier te belijdenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Hahaha. Ja inderdaad. Als je dat geloof wilt beleiden doe je dat maar elders. Net zoals de Nazi ideologie hier niet wordt gewaardeerd wordt de moslim ideologie dat ook niet.
Rustigquote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!
Heerlijk zou dat zijn. Ik verheug me om je te mogen uitzwaaien op het vliegveldquote:Op zondag 31 juli 2016 16:27 schreef girlygirl8 het volgende:
Maar als types zoals jij haat blijven verspreiden over Islam, dan krijg je nog je zin
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Meid vertel geen leugens. Jullie doen niet anders
quote:49.13 O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you. Indeed, Allah is Knowing and Acquainted.
http://www.risallah.com/archief/artikel.php?artikelnr=28quote:"De gehele mensheid stamt af van Adam ('alaihi asalaam) en Eva ('alaihi asalaam). Dus is een Arabier niet beter dan een niet-Arabier en een niet-Arabier is op geen enkele manier beter dan een Arabier. Noch is een blanke beter dan een zwarte, en een zwarte is niet beter dan een blanke. Alleen wat betreft vroomheid en het doen van goede daden kan de ene moslim zich onderscheiden van de ander! Leer dat elke Moslim een broeder is van een andere Moslim en dat alle moslims bij elkaar een broederschap vormen. Niets (uit bezittingen) van de ene moslim is toegestaan aan een andere moslim, tenzij het vrijwillig gegeven is".
dus jij als homo bent verwijfd en hebt een pootje en laat je nemen in het vondelpark 's nachts toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Meid vertel geen leugens. Jullie doen niet anders
Jij moet maar eens nadenken over hoe de gemiddelde Nederlander zijn mening over de islam en moslim vormt. Wat draagt de islam en moslims nou bij in europa? Op een enkele zeer gematigde na helemaal 0,0.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Rustig![]()
Nee ik bepaal ze inderdaad niet en dat doe jij ook niet![]()
Dat doet de nederlandse bevolking (tenminste als je gelooft dat dit een echte democratie is) en blijkbaar zijn nederlanders over het algemeen tolerant naar andersgelovigen
Maar als types zoals jij haat blijven verspreiden over Islam, dan krijg je nog je zin
Homo zijn is geen keuze islam wel. Homo zijn is aangeboren moslim zijn niet. Homo zijn heeft niets te maken met karakter moslim zijn wel. Domme vergelijking weer.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus jij als homo bent verwijfd en hebt een pootje en laat je nemen in het vondelpark 's nachts toch?
Heeft verder niks te maken met of het aangeboren is of niet, en wat zegt moslim zijn precies over iemands karakter? Wat jij doet is een moslim zien als vertegenwoordiger van moslimheid ipv iemand met een persoonlijkheid, karakter, eigen normen en waarden, net zoals je dat met homo's zou kunnen doen. Wat uiteraard belachelijk is, aangezien er al zoveel intern conflict heerst binnen de islam zelf dat het onmogelijk is om 'moslim' als één begrip te definiëren.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:46 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Homo zijn is geen keuze islam wel. Homo zijn is aangeboren moslim zijn niet. Homo zijn heeft niets te maken met karakter moslim zijn wel. Domme vergelijking weer.
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:42 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jij moet maar eens nadenken over hoe de gemiddelde Nederlander zijn mening over de islam en moslim vormt. Wat draagt de islam en moslims nou bij in europa? Op een enkele zeer gematigde na helemaal 0,0.
Misschien dat jij er iets positiefs uit haalt maar de gemiddelde west Europeaan en onze samenleving heeft er allemaal ellende van. Aanslagen, extremistische, geen respect voor onze cultuur, veel criminelen, veel sympathisanten van IS en andere extremistische. Zo kan ik nog even doorgaan.
De islam en moslims passen gewoon niet bij Europese normen en waarden. Aanpassen komt niet in het woordenboek voor dus ja dan is er maar 1 oplossing.
Bepaalde karakters kiezen niet voor de islam en bepaalde karakters doen dat wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heeft verder niks te maken met of het aangeboren is of niet, en wat zegt moslim zijn precies over iemands karakter? Wat jij doet is een moslim zien als vertegenwoordiger van moslimheid ipv iemand met een persoonlijkheid, karakter, eigen normen en waarden, net zoals je dat met homo's zou kunnen doen. Wat uiteraard belachelijk is, aangezien er al zoveel intern conflict heerst binnen de islam zelf dat het onmogelijk is om 'moslim' als één begrip te definiëren.
Maar als hij zelf ook een robot is, wat meen je dan uit zijn reactie te kunnen gaan halen?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Bepaalde karakters kiezen niet voor de islam en bepaalde karakters doen dat wel.
Zij zetten zichzelf neer als niets meer dan een moslim.
Zij volgen blindelings een boek zonder zelf na te denken en zonder een eigen mening te vormen.
Mensen die niet zelf nadenken en geen eigen mening vormen hebben dan ook geen persoonlijkheid maar zijn slechts robots van een bepaalde stroming. Dus logisch zie ik ook niet meer in hen dan dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |