En nu zonder ironiequote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange langzame weg naar de dood.
Ze reageren waar misschien wel positief op je, omdat je zelf geen Brit bent.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Klein en vals en bijterig dus! Lijkt de moderne aard van den Hollander!
Eerste reactie ( ws ) : dan ga je toch lekker weg uit Holland?
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
LOL. Ik neuk nog liever een opa dan dat ik over jou heenga zielenpoot. Dus houd je gay fantasies over mij maar voor je.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaja, ben je misschien dat vorige topic vergeten. Maarja blijf uit de speeltuin, is niet goed voor je bloeddruk.
Zit je nu weer in je ontkenningsfase. Hou aub je fantasien te delen vieze relnicht.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
LOL. Ik neuk nog liever een opa dan dat ik over jou heenga zielenpoot. Dus houd je gay fantasies over mij maar voor je.
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aanquote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Nee domme gans. Ik heb de intentie iets te maken van dat ene leven dat ik heb.
Jouw leven is volstrekt zinloos. Je gooit het weg voor een of andere lucht vakantie die niet bestaat.
Jij gaat niet naar een paradijs. Rund dat je d'r bent. Na dit leven komt "niks" meer!
Moslims worden niet met kisten begravenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor je 't weet lig je in je kist
Leven met geloof is voor paupers zonders hersens.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aan
Leven zonder geloof komt op mij heel deprimerend over
En grappig dat je vindt dat ik mijn leven vergooi, dat idee heb ik namelijk bij jou
Voor je 't weet, weten ze van niksquote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moslims worden niet met kisten begraven
We leven allemaal met geloof, je bent wellicht in de war met religie.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Leven met geloof is voor paupers zonders hersens.
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religiequote:Op zondag 31 juli 2016 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We leven allemaal met geloof, je bent wellicht in de war met religie.
Hahaha. Je wilt die Baloe dick. Ik weet het is lastig om in je pubertijd tot de conclusie te komen dat je homo bent. I feel your struggle. Maar ik val niet op tiener jongetjes. Dus zoek je maar een pedo uit op www.bullchat.nlquote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zit je nu weer in je ontkenningsfase. Hou aub je fantasien te delen vieze relnicht.
"Ja maar jij gelooft dat er niets is; dat is ook een geloof hoor!"quote:Op zondag 31 juli 2016 15:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religie
Tis gewoon een kwestie van een enkel woord anders typen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religie
Oil watta? Is dat ander taalgebruik voor heroïne spuiten?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aan
Leven zonder geloof komt op mij heel deprimerend over
En grappig dat je vindt dat ik mijn leven vergooi, dat idee heb ik namelijk bij jou
Niets is zeker, dus wees daar niet zo zeker van.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar jij gelooft dat er niets is; dat is ook een geloof hoor!"![]()
Waarom wil je me lokken naar je pedo site.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Hahaha. Je wilt die Baloe dick. Ik weet het is lastig om in je pubertijd tot de conclusie te komen dat je homo bent. I feel your struggle. Maar ik val niet op tiener jongetjes. Dus zoek je maar een pedo uit op www.bullchat.nl
Lijkt me wel een leuke naam voor een map van BFquote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Oil watta? Is dat ander taalgebruik voor heroïne spuiten?
Je bent er schizofreen genoeg voor. Met ja Allah Kazallah
Ik heb het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niets is zeker, dus wees daar niet zo zeker van.
Daar heb jij wel verstand van he junkie pedo.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ja Hansje ik lok je naar het huisje. Knibbel knabbel knuisje. Kom je naar de katjes kijken..?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom wil je me lokken naar je pedo site.
Heb je laatst misschien een enkelband gekregen? Blijkbaar werd je ook nog eens gepest in je pubertijd omdat je pedo bent,weten je ouders dit wel? Ach ach misschien moet je even de hulplijn bellen.
Doe dan, gefrustreerdequote:Op zondag 31 juli 2016 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor je 't weet, weten ze van niks
Oilpulling: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=oilpullingquote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Alle Nederlanders hebben verstand van drugs. Je weet zelluf.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar heb jij wel verstand van he junkie pedo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |