abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164136463
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Een bepaald percentage zal ongetwijfeld zo zijn ja, net zoals dat binnen de katholieke kerk het geval is. De katholieke kerk waarborgt namelijk ook ideeën die niet 'overeenkomen met onze Europese waarden' (wat dat dan ook mag betekenen :')). Bij de islam ligt dat percentage dan iets hoger omdat er nog officiële islamitische staten bestaan. En nu dan? Moet ik mezelf gaan beschijten om iedere getinte man met een baard die ik tegenkom op straat?
Ligt "iets" hoger ja :')

Die mensen zijn nou eenmaal niet ons soort. We stammen af van die christelijken. Zij hebben zich geëvolueerd tot wat wij nu zijn. Met die arabieren delen we helemaal niks. Geen dna geen geschiedenis geen cultuur.
pi_164136484
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:40 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee, je hoeft alleen al te kijken naar de oorlogsdrift van de VS en coalitie om te snappen vanuit welke hoek het komt.

Ik wil het liefst dat ieder mens moslim wordt. De foute link (of althans de suggestie die jij wekt) die jij legt is dat het met dwang zou gebeuren. Volgens de Islam kan niemand tot een andere geloof gedwongen worden en mag dat ook zeer zeker niet.
Moslims moeten niet-moslims tot Islam uitnodigen dmv dialogen, al lijken er veel niet bereid om dialogen te voeren en komt het vaak neer op een debat/discussie waarbij moslims van alles worden beticht (zoals dat ik jou en andere niet-moslims tot Islam met dwang zou willen bekeren) en waarbij Islam gelasterd wordt.
Uhm, dat is omdat moslims (en andere minderheden) op de democraten stemmen. Dan krijg oorlogs zuchten zoals hitlary of obama die samen met erdogan de oorlog financeert.

Waarom wil je een dialoog aan? Dat is gewoon je geloof opleggen. Ook is het super irritant om steeds overdreven je geloof te delen. Zoals in het zwembad met burka zwemmen, dit is ook gewoon je geloof opleggen.
pi_164136550
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:16 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Moslims hebben weinig te zeggen in hun landen, misplaatste vergelijking.
Het heeft dan ook niks met islam te maken, maar meer met de mens zelf.

Beide alternatieven zijn niet super, maar dan heb ik nog liever de niet-islam oplossing
pi_164136645
quote:
12s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:42 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Niks.
Dat kan sowieso al niet waar zijn, want dan had je hem ten slotte die vraag ook niet hoeven stellen :P.

Ow, en wat die lieve (islam)woordjes betreft, ik kots jullie bagger altijd uit, vergeet het maar, mij gaan jullie sowieso nooit never overtuigen, dus spaar jullie adem (stelletje 1-baansvliegen).
pi_164136697
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ligt "iets" hoger ja :')

Die mensen zijn nou eenmaal niet ons soort. We stammen af van die christelijken. Zij hebben zich geëvolueerd tot wat wij nu zijn. Met die arabieren delen we helemaal niks. Geen dna geen geschiedenis geen cultuur.
We delen alleen ongeveer 90% van de moderne wiskunde en algebra :)
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Uhm, dat is omdat moslims (en andere minderheden) op de democraten stemmen. Dan krijg oorlogs zuchten zoals hitlary of obama die samen met erdogan de oorlog financeert.

Waarom wil je een dialoog aan? Dat is gewoon je geloof opleggen. Ook is het super irritant om steeds overdreven je geloof te delen. Zoals in het zwembad met burka zwemmen, dit is ook gewoon je geloof opleggen.
je snapt dat je nu net zo achterlijk doet als moslims die zich beledigd voelen door schaarsgeklede vrouwen op straat? leef en laat leven man. tevens: 'hitlary' :')
pi_164136721
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Welke "we" bedoel je hier?
pi_164136743
quote:
5s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke "we" bedoel je hier?
Westerse wereld/Europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 18:56:46 ]
pi_164136785
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Trollscience het volgende:

[..]

[..]

je snapt dat je nu net zo achterlijk doet als moslims die zich beledigd voelen door schaarsgeklede vrouwen op straat? leef en laat leven man. tevens: 'hitlary' :')
Uhm nee, er zijn regels in het zwembad. Daar houden ze zich niet aan, zwembad personeel zegt er wat van. Gelijk discriminatie.

Dit is gewoon je geloof opleggen.
pi_164136896
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Uhm nee, er zijn regels in het zwembad. Daar houden ze zich niet aan, zwembad personeel zegt er wat van. Gelijk discriminatie.

Dit is gewoon je geloof opleggen.
Iets zegt me dat (gezien jouw ietswat agressief-aandoende en koppige houding) jij wel de laatste zal zijn die "de echte waarheid" onder ogen zal gaan zien (en daadwerkelijk ook erkennen).
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je lijkt echt een heel stuk meer op de mensen die jij lijkt te haten dan jezelf lief is.

Dit is gewoon 1 groot circus man, welk gezond mens zou daar in godsnaam aan mee willen doen? :')
  zondag 31 juli 2016 @ 19:01:34 #185
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_164136901
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:41 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Dus de honderden doden die zijn gevallen door toedoen van moslim extremisten is allemaal propaganda? Dat blijkt uit onderzoeken onder moslims dat sympathie voor organisaties als IS is allemaal onzin? Dat moslims over het algemeen geen respect hebben voor anderen zoals homo's of joden is onzin?

Dan is het gek dat een werkgever niet op zo iemand zit te wachten? Hoor je dat wel eens over Aziaten? Die zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit en al het andere, dus al je slappe excuses gaan niet op. Het is een cultureel iets die vaak hand in hand gaat met een islamitische achtergrond.
Afwijkend gedrag van moslims is niet onze schuld maar van de gene die afwijkend gedrag vertoond. Dat gedrag past niet in een normale westerse samenleving, wij hebben andere normen en waarden.

Ik zal wel extreem rechts zijn (hahaha) maar de islam en hun uitingen zoals hoofdoekjes, moskeeën, koran zou hier verboden moeten worden. Als je dat niet zint wens ik je veel plezier in een land waar dat wel geaccepteerd word.

Je laat het zelf in dit topic mooi zien waarom dat nodig is.. Als het over de aanslagen van moslims gaat heb jij het meteen over bombardementen op extremistische organisaties als excuses. Op een bepaald niveau sympathiseer je gewoon met laffe moordenaars van onschuldige mensen. Dat is wat ik bedoel, dat hoor je hier gewoon niet.
Geen propaganda, is wel een heel stuk minder dan de dode moslimburgers door westerse landen.
De propaganda waar ik het over heb is dat Islam moslims zou aansporen om bv. niet-moslims te dwingen tot geloof, dat vrouwen onderdrukt zouden worden in de Islam etc etc. zo zijn er veel leugens over Islam verspreidt en wordt er alles aan gedaan om moslims geen spreekbuis te geven om deze leugens te ontkrachten. Wanneer krijgen moslimgeleerden een keer een uitnodiging wanneer men Islam in een actualiteitenprogramma bespreekt? Gebeurde maar 1x voor zover ik mij kan herinneren in Nederland en die kreeg meteen 5/6 tegenstanders aan tafel die hem niet lieten uitpraten en steeds zijn woorden verdraaiden. Triest hoor, zo kom je er.

Aziaten zijn vaak ondernemend aangelegd (idem met bv turken), de kans op criminaliteit (althans op kruimeldief niveau) is daardoor minder hoog.
In de culturen van de arabische wereld is het een schande om crimineel te zijn. Daarom zal je zien dat de meeste arabieren voorstanders zijn voor de straf van diefstal conform de Islamitische wet (het afhakken van handen).
Heb je niet door hoe onsamenhangend alles is wat je beweerd over moslims? Maakt het je gelukkig om een heel gemeenschap te lasteren?

Een verbod op de religieuze uitoefening van Islam juich ik niet toe. Dat zou tevens ook een klap zijn voor de westerse beschaving, terug weer de tijd in waar andersgelovigen het geloof van de staat moesten aanhangen en werden onderdrukt in hun religieuze uitoefening.
Je probeert nu de aanslagen op burgers te bagatelliseren terwijl het oorlogsmisdaden zijn. Ze raken niet slechts IS strijders, ze raken merendeels burgers, waaronder kinderen, ouderen, gezinnen etc.
pi_164137031
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Geen propaganda, is wel een heel stuk minder dan de dode moslimburgers door westerse landen.
De propaganda waar ik het over heb is dat Islam moslims zou aansporen om bv. niet-moslims te dwingen tot geloof, dat vrouwen onderdrukt zouden worden in de Islam etc etc. zo zijn er veel leugens over Islam verspreidt en wordt er alles aan gedaan om moslims geen spreekbuis te geven om deze leugens te ontkrachten. Wanneer krijgen moslimgeleerden een keer een uitnodiging wanneer men Islam in een actualiteitenprogramma bespreekt? Gebeurde maar 1x voor zover ik mij kan herinneren in Nederland en die kreeg meteen 5/6 tegenstanders aan tafel die hem niet lieten uitpraten en steeds zijn woorden verdraaiden. Triest hoor, zo kom je er.

Aziaten zijn vaak ondernemend aangelegd (idem met bv turken), de kans op criminaliteit (althans op kruimeldief niveau) is daardoor minder hoog.
In de culturen van de arabische wereld is het een schande om crimineel te zijn. Daarom zal je zien dat de meeste arabieren voorstanders zijn voor de straf van diefstal conform de Islamitische wet (het afhakken van handen).
Heb je niet door hoe onsamenhangend alles is wat je beweerd over moslims? Maakt het je gelukkig om een heel gemeenschap te lasteren?

Een verbod op de religieuze uitoefening van Islam juich ik niet toe. Dat zou tevens ook een klap zijn voor de westerse beschaving, terug weer de tijd in waar andersgelovigen het geloof van de staat moesten aanhangen en werden onderdrukt in hun religieuze uitoefening.
Je probeert nu de aanslagen op burgers te bagatelliseren terwijl het oorlogsmisdaden zijn. Ze raken niet slechts IS strijders, ze raken merendeels burgers, waaronder kinderen, ouderen, gezinnen etc.
Ikzelf vind religies prima...maar wat mij betreft zullen ze nooit never ooit meer status kunnen gaan krijgen dan andere hobbies (zoals voetbal). Want ten slotte is het een levensinvulling en de voetbalsupporter zal net zo hard van mening zijn in het gelijk te staan als de moslim, de islam zou bij mij nooit never meer status krijgen dan dat van een hobby.

En waarom? Omdat het m.i. simpelweg ook niet meer waard is dan dat.

prima als je zelf wel van mening bent dat het superübermega-importante is....maar houd dat voor de rest maar lekker binnen je eigen deuren (vergeet het maar meid, je gaat niemand hier overtuigen).
pi_164137081
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iets zegt me dat (gezien jouw ietswat agressief-aandoende en koppige houding) jij wel de laatste zal zijn die "de echte waarheid" onder ogen zal gaan zien (en daadwerkelijk ook erkennen).

[..]

Je lijkt echt een heel stuk meer op de mensen die jij lijkt te haten dan jezelf lief is.

Dit is gewoon 1 groot circus man, welk gezond mens zou daar in godsnaam aan mee willen doen? :')
Hoe is dit nu weer agressief? :') Natuurlijk zeg ik het wel heel zwart wit, maar dit gebeurt gewoon, het opleggen van iemand anders zijn mening. Van mij mag je ook wel een burka dragen, zolang ik er maar geen last van heb.

Ik heb ook gewoon hekel aan het christendom en het jodendom, alleen daarvan heb ik nog het minste las.
pi_164137133
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hoe is dit nu weer agressief? :') Natuurlijk zeg ik het wel heel zwart wit, maar dit gebeurt gewoon, het opleggen van iemand anders zijn mening. Van mij mag je ook wel een burka dragen, zolang ik er maar geen last van heb.

Ik heb ook gewoon hekel aan het christendom en het jodendom, alleen daarvan heb ik nog het minste las.
Je beklaagt je over islamieten, maar zelf doe je hetzelfde, alleen dan van de andere kant.

Ik kijk naar jou en facepalm terwijl jij intellectueel gezien jouw eigen spiegelbeeld aan het beschuldigen bent.
pi_164137306
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je beklaagt je over islamieten, maar zelf doe je hetzelfde, alleen dan van de andere kant.

Ik kijk naar jou en facepalm terwijl jij intellectueel gezien jouw eigen spiegelbeeld aan het beschuldigen bent.
Van mij hoef je geen athiest zijn, je hoeft mij niet dezelfde cultuur te hebben die leg ik ook niemand op. Blijkbaar voel je nu super slim, maar je snapt zelf niet eens wat je typt.

Veder heb ik gewoon gezegd dat alle geloven onzin zijn, dat is een mening.
pi_164137806
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Van mij hoef je geen athiest zijn, je hoeft mij niet dezelfde cultuur te hebben die leg ik ook niemand op. Blijkbaar voel je nu super slim, maar je snapt zelf niet eens wat je typt.

Veder heb ik gewoon gezegd dat alle geloven onzin zijn, dat is een mening.
Denk maar lekker zo door, alsof dat ooit de uitkomst nog zal kunnen gaan beïnvloeden.

De mens is een walgelijk schepsel en juist dat oneindige hokjesdenken (ja, ook dat van de oer-Hollandse knollen hier) is exact het probleem hier. Niet de islam. Als de wereld geen idiote hokjesdenkers had gehad, dan had een hokjesdenkendfaciliterende religie als de islam sowieso nooit voet aan de grond gekregen kunnen hebben, das volstrekt logisch.

Stelletje randsapen, zolang jullie en jullie "eigen groepjes" maar die allerlaatste pinda te pakken kunnen krijgen, boeit het jullie niks of de rest van de wereld wel of niet in vlammen zal opgaan.

Ik voorspel weinig goeds voor de mens.

En maak je verder maak niet druk over mij en/of mijn posts hoor, want ten slotte is dit ook maar een mening.
  zondag 31 juli 2016 @ 19:29:33 #191
412436 girlygirl8
pi_164137818
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En zou het niet zo kunnen zijn dat juist religies in het leven zijn geroepen voor die verdeel en heers strategie.
Kijk alleen al naar jezelf, waarbij je de wens uitspreekt om de islam de wereld te zien overheersen. Nu geloof ik niet dat jij er persoonlijk toe in staat bent om voor dat ideaalbeeld te moorden, maar veel van je geloofsgenoten dus wel.
Nee, althans niet in de Islam (oorspronkelijk ook niet bij de overige monotheistische religies). In de koran worden mensen constant aangespoord om de vrede te bewaren onderling; gezin onderling, familie onderling, met buren EN andersgelovigen.
De enigen die er baat bij hebben dat er verdeeldheid onder de mensen is, zijn corrupte figuren die niks bij te dragen heb wat levensopvatting betreft en het volk dom willen houden om welvaart te kunnen stelen dat de bevolking toebehoord.
En is het nu net de elite die zich steeds hevig verzette tegenover ieder profeet.
Alle rijkdom, status etc. dat de profeet aangeboden kreeg in ruil voor het opgeven van het verspreiden van zijn boodschap heeft hij afgewezen.

Jij bent hier de enige die het over moord heeft. Best vreemd dat dat steeds de 1ste gedachte is bij rechtsextremisten. Dat geeft meteen een blik op waar zij zelf toe in staat zijn. Al is het voldoende om te kijken naar wat de VS & co doen in menig land.

Mijn wens heeft dus, en ik herhaal, niets maar dan ook niets met dwang te maken. Ik hoop dat ieder mens moslim wordt op vrijwillige basis.

quote:
2.256 There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion. The right course has become clear from the wrong. So whoever disbelieves in Taghut and believes in Allah has grasped the most trustworthy handhold with no break in it. And Allah is Hearing and Knowing.
pi_164137854
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee, althans niet in de Islam. In de koran worden mensen constant aangespoord om de vrede te bewaren onderling
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Denk maar lekker zo door, alsof dat ooit de uitkomst nog zal kunnen gaan beïnvloeden.

De mens is een walgelijk schepsel en juist dat oneindige hokjesdenken (ja, ook dat van de oer-Hollandse knollen hier) is exact het probleem hier. Niet de islam. Als de wereld geen idiote hokjesdenkers had gehad, dan had een hokjesdenkendfaciliterende religie als de islam sowieso nooit voet aan de grond gekregen kunnen hebben, das volstrekt logisch.

Stelletje randsapen, zolang jullie en jullie "eigen groepjes" maar die allerlaatste pinda te pakken kunnen krijgen, boeit het jullie niks of de rest van de wereld wel of niet in vlammen zal opgaan.
pi_164137901
Ts was toch die schizo? :o
  zondag 31 juli 2016 @ 19:37:07 #194
412436 girlygirl8
pi_164138089
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je 1ste alinea, kun je dat opnieuw typen? Is een onsamenhangend verhaal

Waarom niet? Zo leer je elkaar toch pas kennen?
Daarnaast, probeer ik mij juist vaak in te houden :') ik praat er gewoon graag over. Als jij en anderen dat vervelend vinden, dan helpt het om mij niet te citeren. Dan hoor je ook niks meer van mij.

Kun je uitleggen hoe een vrouw die een burqah (geloof dat dat nu verboden is in Nederland?) draagt, haar geloof aan jou oplegt? Vind dat namelijk een bizarre uitspraak.
Als ik een rabbi zou zien op straat, dan is het laatste wat ik zou denken 'hij legt zijn geloof op aan mij'
pi_164138093
Joh, zullen we het topic van deze psychopaat even lekker links laten liggen? Niks tegen mensen met schizofrenie, maar deze TO is echt een doorgedraaide gek. Gewoon negeren eigenlijk, hoe moeilijk ook...
pi_164138238
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:31 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts was toch die schizo? :o
So what? Hij maakt tenminste wel grappige topics aan :P.
  zondag 31 juli 2016 @ 19:42:33 #197
412436 girlygirl8
pi_164138273
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beide alternatieven zijn niet super, maar dan heb ik nog liever de niet-islam oplossing
Then we agree to disagree
  zondag 31 juli 2016 @ 19:42:47 #198
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164138280
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Best vreemd dat dat steeds de 1ste gedachte is bij rechtsextremisten.
Noem je mij nu daadwerkelijk een rechts-extremist _O- Enkel omdat ik niet sta te juichen om van de wereld 1 grote islamitische staat te maken en het moorden uit naam van de islam benoem.
  zondag 31 juli 2016 @ 19:50:49 #199
412436 girlygirl8
pi_164138557
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:42 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Noem je mij nu daadwerkelijk een rechts-extremist _O- Enkel omdat ik niet sta te juichen om van de wereld 1 grote islamitische staat te maken en het moorden uit naam van de islam benoem.
Je deelt in ieder geval hun opvatting op dit vlak:

quote:
Kijk alleen al naar jezelf, waarbij je de wens uitspreekt om de islam de wereld te zien overheersen. Nu geloof ik niet dat jij er persoonlijk toe in staat bent om voor dat ideaalbeeld te moorden, maar veel van je geloofsgenoten dus wel.
Dit insinueert dat het gangbaar zou zijn onder moslims om de wens/gedachte te hebben dat Islam de wereld zal domineren door andersgelovigen uit te moorden. Dat is precies wat rechtsextremisten beweren over Islam/moslims.
pi_164138607
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:42 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Then we agree to disagree
't verandert verder niks, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')