abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164123361
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niets nieuws onder de zon, dat is al heel erg lang het geval bij verkiezingen in de USA. Celebrities steunen bepaalde kandidaten en krijgen hier een podium voor, het volk laat hen graag op de voorgrond treden en celbrities doen dat graag om verschillende motieven. MIsschien maakt het trouwens ook wel verschil dat zij veel meer en veel grotere celebrities hebben dan wij in ons kleine landje.
Maar waar komt jouw fascinatie vandaan? Ik heb de indruk dat de naam Rosario Dawson in jouw posts van de afgelopen dagen vaker is gevallen dan de naam Trump op de democratische conventie. En dan hebben we het, met alle respect, toch niet over een erg grote celebrity (al vraag ik me af in hoeverre dat relevant is, de bekendheid van iemand zou toch niet moeten bijdragen aan diens vermeende deskundigheid op het gebied van de Amerikaanse politiek).
pi_164123405
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het ging fout toen Obama zich liet kennen en zijn 'red line' liet varen. Dat was een vrijbrief voor rebellen/terroristen wereldwijd om zich te verzetten tegen de macht van Washington. Als de VS niets doet tegen het gebruik van chemische wapens, wie dan wel?
Het begon eigenlijk al in 2001 maar Obama heeft dat proces inderdaad aardig versterkt.
pi_164123409
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een monopolaire wereld is eveneens eng: te lang te veel macht voor die ene partij wat rare dingen doet met die machtshebbers.
Tot dusverre viel dat mee.
pi_164123428
Wat veel mensen overigens niet (meer) weten is dat de VS sinds 2001 in een permanente state of emergency verkeerd die de president veel meer macht geeft dan gebruikelijk is voor het ambt.

Gestart door Bush en ieder jaar verlengd door Obama. In 2014 door gebeurtenissen in Congo die een gevaar vormde voor de VS.
quote:
Tuesday, President Obama informed Congress he was extending another Bush-era emergency for another year, saying "widespread violence and atrocities" in the Democratic Republic of Congo "pose an unusual and extraordinary threat to the foreign policy of the United States."
http://www.usatoday.com/story/news/politics/2014/10/22/president-obama-states-of-emergency/16851775/

Het is de enige 'legale' basis voor de War on Terror, maar daar kan alles onder besloten worden. Kortom, Hillary kan 'The war on terror' gebruiken om Syrie aan te valllen zonder dat het congres of de senaat er iets tegen kunnen doen. Trump kan bij wijze van spreke Mexico invaseren onder dezelfde condities.
pi_164123504
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:35 schreef Nintex het volgende:
Wat veel mensen overigens niet (meer) weten is dat de VS sinds 2001 in een permanente state of emergency verkeerd die de president veel meer macht geeft dan gebruikelijk is voor het ambt.

Gestart door Bush en ieder jaar verlengd door Obama. In 2014 door gebeurtenissen in Congo die een gevaar vormde voor de VS.

[..]

http://www.usatoday.com/story/news/politics/2014/10/22/president-obama-states-of-emergency/16851775/

Het is de enige 'legale' basis voor de War on Terror, maar daar kan alles onder besloten worden. Kortom, Hillary kan 'The war on terror' gebruiken om Syrie aan te valllen zonder dat het congres of de senaat er iets tegen kunnen doen. Trump kan bij wijze van spreke Mexico invaseren onder dezelfde condities.
Ik gok dat dat ook de angst is die veel mensen hebben voor Trump als president. Als je al ziet hoe hij uitvalt tegen zijn partijgenoten enkel omdat ze hem niet of in zijn ogen onvoldoende steunen, hoe zal hij zich dan kunnen inhouden wanneer een buitenlands staatshoofd het in zijn hoofd haalt om Trumps grootsheid in twijfel te trekken?
  zondag 31 juli 2016 @ 08:08:02 #266
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164124799
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:37 schreef Refragmental het volgende:
Ik zag laatst een interessante discussie over het debiele 2 partijenstelsel van de VS.

Als Hitler de DEM genomineerde zou zijn, en Stalin de GOP genomineerde.
Dan zou 1 van de 2 in het witte huis belanden.

En allebei zouden ze campagne voeren op "ja maar ik ben niet Hitler/Stalin"
Beetje zoals dat nu dus ook gebeurt.

Ik heb er overigens nog steeds het vertrouwen in dat Hillary achter tralies verdwijnt en er een zeer grote beerput wordt open getrokken.

Mensen die nu nog steeds na alles wat intussen al bekend is geworden, Hillary een goede kandidaat vinden, zijn niet goed bij hun hoofd. Oorlogszuchtige corrupte criminele heks.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat natuurlijk een vrij infantiele stelling is. Het is geen tweepartijenstelsel, maar het komt er in de praktijk op neer omdat de andere partijen doorgaans niet genoeg stemmen halen. Ik denk dat Stalin / Hitler / Johnson / Stein echter wel iets andere resultaten in de peilingen zou laten zien dan Clinton / Trump / Johnson / Stein.

Nog afgezien van zaken als het feit dat het verkiezen van een Stalin en Hitler in de primaries vrij onwaarschijnlijk is. Al lijken sommige mensen te denken dat Stalin vs Hitler of Trump vs Clinton lood om oud ijzer is, maar dan zou ik toch vooral een bezoekje aan de psychiater aanraden.
Daar komt nog bij dat het congres een stuk onafhankelijker is dan hier en niet simpelweg een kudde stemvee die mee wordt geleverd bij de kabinetsverkiezingen, er individuele staten zijn met veel autonomie een SC die grondwettelijke toetsing hanteert, enzovoort.
Het valt en staat met de kwaliteit selectiemechanismes, het feit dat je normaal gesproken - Sanders is een unieke uitzondering - zeer rijke financiële donors nodig hebt en dus de steun nodig hebt van miljardairs en NV's om überhaupt mee te kunnen doen aan de nominatie is niet bevorderlijk hiervoor. Het feit dat ze zijn geëindigd met twee kandidaten die door minder dan de helft van de bevolking worden gepruimd, nog voordat de GE is begonnen, is natuurlijk niet echt een normaal resultaat.

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:34 schreef Slaro het volgende:

[..]

Tot dusverre viel dat mee.
Op wat onrechtvaardige oorlogen, het niet aanpakken van het verkloten van het milieu en nog wat meer na. ;)
Ten onrechte wordt vaak gesteld dat de USA de enige wereldmacht is, dat is m.i. incorrect. Het 'westen' is de enige wereldmacht, de USA is de leider van het 'westen' maar de rest van het 'westen' laat de USA leiden en volgt de USA. De USA heeft en behoudt die wererldmacht omdat de rest van het 'westen' dat gedoogt, waarschijnlijk omdat het stabiliteit geeft.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-07-2016 09:59:12 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 31 juli 2016 @ 08:10:11 #267
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164124806
http://icelandreview.com/(...)rashed-his-apartment
Niet erg handig als je vader de president wil worden en erg stereotypebevestigend voor strontverwende milonairskindjes en het beeld wat we van Trump zelf hebben.

In August 2014 Eric Trump, Donald Trump’s son, came to Iceland over a weekend and rented an apartment from Ragnar Þór Jónsson, an Icelandic entrepreneur.

In an interview with Fréttatíminn Ragnar says: “It sucks to hear a hypocrite give a speech on Christian values” commenting on the Republican nominee son’s passionate speech at the RNC.

“I later heard that they invited 15 Icelandic girls to go out with them for dinner and drinks at a restaurant and paid each one 15 thousand Icelandic krónur (around USD 120) just for joining them. Those that were ‘most fun’, whatever that means, would get to go on a glacier trip,” Ragnar continued.

“Then I met him partying downtown that night and mentioned that he had been on the news in Iceland. Then he becomes ice cold and orders all his team to go to the apartment right away that they had to return to the States right away. The reason was that his then fiancée, now wife, had no knowledge of this bachelor’s trip to Iceland. Within an hour from hearing that they were on the news in Iceland they had left on his father’s private plane from Reykjavík Airport.”

Fréttatíminn asks about the apartment. Ragnar continues:

“Wow, the state that apartment was in. There was some white powder all around the apartment, someone had p..ed into the bathtub, broken the dining table and leaving the whole place in shambles. The did leave a lot of booze, which was rather popular [with me]”.

Ragnar says he just cleaned up the apartment and that was that.

Een uit de hand gelopen feestje in combinatie met weinig verantwoordelijkheidsgevoel dus. Dit was trouwens wel in 2014.
Het doet me denken aan dit bericht: http://www.parool.nl/amst(...)kantiepark~a3937432/

[ Bericht 20% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-07-2016 10:33:41 ]
#NoDAPL
  zondag 31 juli 2016 @ 10:01:27 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164125442
4 jar lang Tump als president zou hilarisch zijn, vanuit het perspectief van een niet-Amerikaan.

quote:
Reports: Trump rescued from elevator ahead of Colorado rally

Donald Trump was trapped in an elevator for 30 minutes ahead of a Friday rally before being rescued by Colorado Springs fire department, multiple local news outlets reported Saturday.

(...)

Within an hour, the Denver Post noted, the GOP presidential nominee was bashing the fire marshal at his rally.

“So I have to tell you this. This is why our country doesn’t work,” Trump said from the stage at his Friday rally, which began nearly an hour late as a result of the mishap. “We have plenty of space here. We have thousands of people outside trying to get in. And we have a fire marshal that said, ‘Oh we can’t allow more people.’

"The reason they won’t let them in is because they don’t know what the hell they’re doing.
“Hey, maybe they’re a Hillary person. Could that be possible? Probably. I don’t think there are too many of them," Trump said.

http://www.politico.com/s(...)ator-colorado-226470
quote:
Trump wants three presidential debates, accuses Clinton of rigging schedule

Donald Trump says he wants three presidential debates. But he stands by his complaint that their scheduling is rigged to favor Hillary Clinton.

(...)

Trump late Friday accused Clinton of intentionally stacking debates against primetime programming to “rig” the election process, despite the fact that the schedule has been set since last September.

(...)

The preliminary debate schedule for the general election has been set since September, 2015, by the non-partisan Commission on Presidential Debates.

http://www.politico.com/s(...)bate-schedule-226464
quote:
Trump rebuts Khizr Khan: 'I've made a lot of sacrifices. I work very, very hard'

“I think I've made a lot of sacrifices. I work very, very hard,” the business mogul said in an interview with ABC News’ George Stephanopoulos to air Sunday, rebutting Khizr Khan’s statements against Trump made during final evening of the Democratic convention. Khan, who was flanked by his wife Ghazala, spoke about his son, Humayun Khan, a deceased Muslim American Army captain who was posthumously awarded a Bronze Star and Purple Heart for his actions in Iraq.
Story Continued Below

Trump added that he has created “thousands and thousands of jobs.” When pressed whether creating jobs is a sacrifice, Trump said, “I think those are sacrifices, I think when I can employ thousands and thousands of people, take care of their education, take care of so many things.”

“He was very emotional and probably looked like a nice guy to me,” Trump said of Khizr Khan.

But Trump also said Ghazala Khan looked “like she had nothing to say.” He added, “She probably, maybe she wasn't allowed to have anything to say. You tell me.”

http://www.politico.com/s(...)mp-khizr-khan-226466
Géén kloon van tvlxd!
pi_164125844
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:47 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ik kan me immers herinneren dat in het topic over Trump (en over of hij wel of niet een gevaar is trouwens niet lastig te vinden in het subforum over Amerikaanse Verkiezingen) dat ik een persoonlijk relaas over hem en zijn ideeen gaf en dat jij alleen reageerde op het punt dat ik stelde dat zijn strategie was om zoveel mogelijk lieden te pleasen.

Nou vind ik dat niet zo erg, reageren op een punt, maar de bovenstaande reactie is dan toch wel enigszins opvallend te noemen.
Ik corrigeerde slechts een feitelijke onjuistheid. Donald Trump is vooral bezig een specifiek deel van de kiezers 'te pleasen'. Waar het om gaat is dat het verder niet zo relevant was of de Duitse deelstaten ten tijde van Hitler ook een zekere mate van autonomie hadden. Er werd namelijk niet gesteld dat dat niet zo was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164127174
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:35 schreef Nintex het volgende:

Congo?! Wat een doorzichtige truc, om domweg veel macht te blijven houden, en oorlog te kunnen blijven voeren, zonder goedkeuring van de Senaat. Daar sta je dan met je checks and balances. Triest dat men daar vrijwel nooit kritisch op ingaat.
pi_164127938
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik corrigeerde slechts een feitelijke onjuistheid. Donald Trump is vooral bezig een specifiek deel van de kiezers 'te pleasen'. Waar het om gaat is dat het verder niet zo relevant was of de Duitse deelstaten ten tijde van Hitler ook een zekere mate van autonomie hadden. Er werd namelijk niet gesteld dat dat niet zo was.
Ik reageerde op dat punt omdat ik het een interessante toevoeging vond die ik zeker relevant vond gezien het feit dat er op dat moment een vergelijking werd gemaakt. Ik was en ben van mening dat het kon helpen. Dus ik zie het verschil niet zo met wat jij dan in mijn tekst een feitelijke onjuistheid vindt en vond deze te moeten corrigeren (wat ik overigens geen enkel probleem vind want ik ben nog steeds van mening dat Trump zoveel mogelijk mensen op dit moment probeert te pleasen al is het met een vreemde strategie).

Dit is verder een niet zo heel belangrijke discussie maar pas in het vervolg toch even op met verwijten als je er zelf ook min of meer schuldig aan maakt.
pi_164127968
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:01 schreef Montov het volgende:
4 jar lang Tump als president zou hilarisch zijn, vanuit het perspectief van een niet-Amerikaan.

[..]

[..]

[..]

Hij blijft je verbazen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164128169
Het creëren van banen is volgens Trump 'offers maken'.

Is die gast nou for real? Wordt de hele wereld getrolld door die gek of is Trump werkelijk zo stompzinnig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 31 juli 2016 @ 16:15:25 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164133106
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
Het creëren van banen is volgens Trump 'offers maken'.

Is die gast nou for real? Wordt de hele wereld getrolld door die gek of is Trump werkelijk zo stompzinnig?
Hij heeft moeite met de betekenis van woorden, zoals 'sacrifice', en bijvoorbeeld ook 'temperament':

quote:
Trump: 'I have one of the great temperaments'

"She's a very dishonest person. I have one of the great temperaments," Trump said. "I have a winning temperament. She has a bad temperament. She's weak."

"I have a temperament where I know how to win. She doesn't know how to win," he added.

(...)

Trump hit back, calling his campaign "flawless," while Clinton "lies a lot."

"You'll be writing books about this campaign. And yet, she's criticizing my campaign," Trump said. "Now, her campaign, she couldn't beat Bernie [Sanders], okay?"

http://www.politico.com/s(...)p-temperament-226473
Zijn campagne is vlekkeloos, maar Clinton is degene die liegt? :D
Géén kloon van tvlxd!
pi_164133471
Ik word soms een beetje moe van het parallelle universum van waaruit vooral maar in zinnen van 4 - 5 woorden met het liefst zo min mogelijk lettergrepen en feiten wordt gecommuniceerd. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 31 juli 2016 @ 16:41:17 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_164133628
Ik geniet van die speeches van Trump. Pure komedie. Wat een narcist is die man :D.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_164133797
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik geniet van die speeches van Trump. Pure komedie. Wat een narcist is die man :D.
Altijd bizar hoe hij alles aan elkaar weet te lullen.

Van de Chinezen tot de mexicanen zo weer terug naar primaries, een mug en hup door naar Clinton.

pi_164133820
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij heeft moeite met de betekenis van woorden, zoals 'sacrifice', en bijvoorbeeld ook 'temperament':

[..]

Je zou bijna gaan denken dat de beste man te dom is om te schijten.

Maar ja, zoals mijn vader altijd zei: als je zoveel hebt bereikt, dan zal je ongetwijfeld iets kunnen.
pi_164134086
Interessant stuk van Scott Adams over hoe ervaring niet echt nodig is om president te zijn, omdat de president uit gaat van de ervaringen en adviezen van zijn experts. De president maakt de beslissingen op basis van de informatie en het advies wat hij krijgt.

quote:
Keep in mind that Nixon was highly experienced. That didn’t help him. Obama was relatively inexperienced. Kennedy was relatively inexperienced. And Reagan wasn’t experienced with Washington DC politics and international affairs before office.

Experience is overrated. I say that in part because I live near Silicon Valley and watch inexperienced people changing the world every day. Smart matters. It matters a lot. Experience is often helpful, but it is also deeply overrated.
http://blog.dilbert.com/post/148152679301/experience-is-overrated
  zondag 31 juli 2016 @ 17:18:02 #280
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_164134328
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef Montov het volgende:
Het voordeel van waanvoorstellingen is dat je nooit echt liegt en alles op authentieke wijze kan blijven verkondigen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_164134400

Dit soort propaganda moeten ze echt verbieden, zenden ze ook op CC in Nederland uit :r
  Moderator zondag 31 juli 2016 @ 17:28:19 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164134510
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:

Dit soort propaganda moeten ze echt verbieden, zenden ze ook op CC in Nederland uit :r
Waarom? Het is toch maar een comedy show? Het is veel erger dat er iets bestaat als FOX News, dat net doet het of het serieuze nieuwszender is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164134527
quote:

Waarom zou een tv-programma niet partij mogen kiezen?
pi_164134536
quote:

Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart, dus dit zien toch niet zo heel veel mensen.

Leuker om weer Colbert te kijken. Die heeft zijn groove weer terug na een wat mindere start voor zijn nieuwe show.
pi_164134552
Dat doet FOX News immers ook al jaren. Met als verschil dat The Daily Show niet pretendeert dat zij een objectief, volwaardig nieuwsmedium is.
pi_164137205
We've entered the Twilight Zone

http://www.politico.com/story/2016/07/donald-trump-obama-credit-226465#ixzz4G0VadHDI

quote:
[...]

Donald Trump praised President Barack Obama's “good speech,” adding that "there is something about him I do like."

“There’s something about him I do like. I’m embarrassed to admit it. I give him a lot of credit. It’s very unique and very hard to do and I give him tremendous credit. He became a two-term president of the United States. He’s got some quality going.”
The business mogul also praised First Lady Michelle Obama’s speech and said Chelsea Clinton was “excellent.”
pi_164137488
Dat Trump gewoon een inconsistente roeptoeter is lijkt me niet zo'n spannende constatering. Hij roept al vanaf dag één iets om twee dagen later weer het volstrekt tegenovergestelde te roepen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164140301
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
Dat Trump gewoon een inconsistente roeptoeter is lijkt me niet zo'n spannende constatering. Hij roept al vanaf dag één iets om twee dagen later weer het volstrekt tegenovergestelde te roepen.
De waan van de dag.
  zondag 31 juli 2016 @ 21:20:25 #289
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164141185
quote:
Hij probeert om een beetje presidentieel over te komen? :)

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart, dus dit zien toch niet zo heel veel mensen.

Leuker om weer Colbert te kijken. Die heeft zijn groove weer terug na een wat mindere start voor zijn nieuwe show.
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart
Breek me de bek niet open. Ik heb hem een paar keer de kans gegeven, er zit wat verbetering in maar hij komt in de verste verte niet in de buurt van zijn niveau. Ik vind hem gewoon niet grappig terwijl ik bij Stewart wel vaak hard moest lachen.
quote:
Colbert sluit wat minder bij mij aan maar hij is wel een vakman.
#NoDAPL
  zondag 31 juli 2016 @ 21:31:02 #290
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_164141476
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:
Maar waar komt jouw fascinatie vandaan? Ik heb de indruk dat de naam Rosario Dawson in jouw posts van de afgelopen dagen vaker is gevallen dan de naam Trump op de democratische conventie. En dan hebben we het, met alle respect, toch niet over een erg grote celebrity (al vraag ik me af in hoeverre dat relevant is, de bekendheid van iemand zou toch niet moeten bijdragen aan diens vermeende deskundigheid op het gebied van de Amerikaanse politiek).
Dat ene meneer Clooney een fanboy van Hillary is wordt al breeduit getoond in de media, ik laat even iets zien wat onderbelicht is en ik onderstreep hiermee dat hij geen schreeuwende in de woestijn is (wat sommige mensen hier suggereren) en dat de jonge mensen hem massaal steunen, inclusief de jonge celebrities. Hillary mag nu nog de macht hebben, mede via de grip op de DNC, het tij is aan het veranderen. Het kan nog 4 jaar duren, het kan nog 8 jaar duren maar deze mensen staan aan de juiste kant van de geschiedenis en over tientallen jaren zal de opkomst van Sanders als het begin worden gezien van een progressieve lente in het land wat het zo verschrikkelijk hard nodig heeft. Ten onrechte aangezien hij niet de stichter van deze omwenteling is maar hij slechts profiteerde van deze omwenteling. In tegenstelling tot wat veel jonge Nederlanders denken - met dank aan een vals beeld via media en naïviteit - is de USA voor 90% van de bevolking niet het beloofde land en voor een flink deel van de bevolking een onprettig land. Een beetje een alternatief geluid en beeld kan geen kwaad. De jonge Americanen zijn best wel progressief, dat is heel erg onderbelicht en deze twee jonge celebrities zijn er een personificatie van.
#NoDAPL
pi_164141814
Geldt 37 tegenwoordig als jong? Dat valt dan weer reuze mee.
pi_164141820
Gewoon weer ontkennen en een lul verhaal op zetten. Hoe zo komt dit soort bizar gedrag niet eens op de NOS?

Hele context
pi_164144263
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:43 schreef alwaysbenice het volgende:
Gewoon weer ontkennen en een lul verhaal op zetten. Hoe zo komt dit soort bizar gedrag niet eens op de NOS?

Hele context
Verschrikkelijk hoe ze zegt dat het de russen waren die de DNC server hebben gehackt. Er is geen enkele bewijs wie de server van de DNC heeft gehackt. En zo waren er meer leugens en onwaarheden verteld. Daarom geeft ze nauwelijks interviews. Ze kan niet eens de waarheid vertellen.
pi_164144989
Nog altijd meer waarheid dan de grote boze Cheeto.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:00:50 #295
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_164145121
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:09 schreef Slaro het volgende:
Moet je hoogopgeleid zijn om een Goede leider te zijn?
Neuh...

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 1 augustus 2016 @ 02:26:11 #296
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164146743
are we infinite or am I alone
pi_164147055
Ik maak me al niet meer druk over trump, steeds meer Amerikanen beginnen weerzin tegen 'em te hebben en stappen over naar Hillary (hoe erg ook voor sommige), laat donaldje maar zijn eigen graf graven.

Mag hij na november weer terug naar zijn bagger tv show'tje op een of andere vage zender waar bijna geen kip naar kijkt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:00:31 #298
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_164147803
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 23:15 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk hoe ze zegt dat het de russen waren die de DNC server hebben gehackt. Er is geen enkele bewijs wie de server van de DNC heeft gehackt. En zo waren er meer leugens en onwaarheden verteld. Daarom geeft ze nauwelijks interviews. Ze kan niet eens de waarheid vertellen.
Ze wil aansturen op conflict met Rusland.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_164148181
Zoals jullie weten weigerde de DNC om de Sanders supervolunteers te ontvangen op de conventie van de DNC. Ze gaven het ook letterlijk toe: "Blame it on your floor manager for the Bernie campaing, Robert Becker, it is him, you know, that has caused the trouble with us."
Deze mensen hadden een uitnodiging ontvangen om daar te komen, ze hadden honderden tot een paar duizend USD betaald om ernaar toe te gaan (op eigen kosten ernaar toe gereisd) en te verblijven (ze konden slapen in een studentenkamer van de universiteit), hen werd letterlijk verteld dat ze geen credentials krijgen "omdat ze Bernie-people zijn".

Dit zijn mensen die zich met ziel en zaligheid hebben ingezet voor de democratie, ze vormen het hart van de partij (samen met supervolunteers van andere kandidaten) en ze worden als stront behandeld door de top van de partij (de DNC) omdat die wil dat er geen kwade Sanders-supporters zijn te zien of te horen op de televisie en het internet omdat ze de illusie van "unity" willen kweken. Machtspolitiek pur sang, het probleem voor hen is alleen dat het niet meer werkt. Er zijn wellicht nog wat fossielen die zich nog voor de gek laten houden maar een modern mens ziet en hoort dit soort dingen dankzij het internet.

Een leuke extra onthulling: alle Hillary-gedelegeerden kregen een script toegestuurd waarin precies werd verteld wat ze tegen Sanders-supporters moeten zeggen. Vol met leugens uiteraard: "Hillary was hier een voorstander van voordat Sanders dat was" terwijl mevrouw Clinton het copycatte teneinde stemmen te ronselen.
quote:
Ja, je wordt er een beetje bang van. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:43 schreef alwaysbenice het volgende:
Jij nam de NOS nog serieus voor de verslaggeving? :?

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 01-08-2016 09:52:51 ]
#NoDAPL
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:23:21 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_164150066
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open. Ik heb hem een paar keer de kans gegeven, er zit wat verbetering in maar hij komt in de verste verte niet in de buurt van zijn niveau. Ik vind hem gewoon niet grappig terwijl ik bij Stewart wel vaak hard moest lachen.

Heb je Stewarts eerste jaren ook gezien? Of vergelijk je nu de prestaties van een doorgewinterde comedy-veteraan met iemand die net komt kijken? Denk dat je beter over een periode van vijf jaar kunt bekijken of hij meer in zijn rol groeit dan hem nu af te rekenen op zijn debuut.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_164150096
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 05:36 schreef TLC het volgende:
Ik maak me al niet meer druk over trump, steeds meer Amerikanen beginnen weerzin tegen 'em te hebben en stappen over naar Hillary (hoe erg ook voor sommige), laat donaldje maar zijn eigen graf graven.

Mag hij na november weer terug naar zijn bagger tv show'tje op een of andere vage zender waar bijna geen kip naar kijkt.
Volgens mij doe je aan wensdenken; Trump heeft de rechtervleugel afgedekt met zijn VP, dus de Republikeinse aanhang is min of meer veiliggesteld. Nu heeft Trump zijn handen vrij om Hillary op bepaalde gebieden (TPP, immigratie, oorlog) links in te halen, en dat is zo op het oog zijn strategie. Hillary probeert "moderate" Republikeinen te paaien, maar heeft een grote zwakte op de linkerflank.

Hillary heeft, behalve "Ik ben geen Trump", tot dusver nog geen serieuze argumenten gemaakt voor de groep anti-establishment stemmers. Sterker nog, haar "vrienden" in de media (die vrijwel allemaal anti-Trump zijn), blijven met hun anti-Trump artikelen, deze groep stemmers negeren of kleineren.

Het volgende artikel vat de essentie goed samen: Harvard economist: You're too stupid and racist to understand what's good for you http://education.forexliv(...)omic-elites-20160731. Als jij denkt dat mensen van hun pro-Trump standpunt af gaan stappen, door te blijven roepen dat Trump evil is, en de Trump stemmer dom is, dan mis je een essentieel punt van deze verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')