Altijd bizar hoe hij alles aan elkaar weet te lullen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik geniet van die speeches van Trump. Pure komedie. Wat een narcist is die man.
Je zou bijna gaan denken dat de beste man te dom is om te schijten.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft moeite met de betekenis van woorden, zoals 'sacrifice', en bijvoorbeeld ook 'temperament':
[..]
Zijn campagne is vlekkeloos, maar Clinton is degene die liegt?
http://blog.dilbert.com/post/148152679301/experience-is-overratedquote:Keep in mind that Nixon was highly experienced. That didn’t help him. Obama was relatively inexperienced. Kennedy was relatively inexperienced. And Reagan wasn’t experienced with Washington DC politics and international affairs before office.
Experience is overrated. I say that in part because I live near Silicon Valley and watch inexperienced people changing the world every day. Smart matters. It matters a lot. Experience is often helpful, but it is also deeply overrated.
Het voordeel van waanvoorstellingen is dat je nooit echt liegt en alles op authentieke wijze kan blijven verkondigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef Montov het volgende:
Zijn campagne is vlekkeloos, maar Clinton is degene die liegt?
Waarom? Het is toch maar een comedy show? Het is veel erger dat er iets bestaat als FOX News, dat net doet het of het serieuze nieuwszender is.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Dit soort propaganda moeten ze echt verbieden, zenden ze ook op CC in Nederland uit
Waarom zou een tv-programma niet partij mogen kiezen?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Dit soort propaganda moeten ze echt verbieden, zenden ze ook op CC in Nederland uit
Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart, dus dit zien toch niet zo heel veel mensen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
quote:[...]
Donald Trump praised President Barack Obama's “good speech,” adding that "there is something about him I do like."
“There’s something about him I do like. I’m embarrassed to admit it. I give him a lot of credit. It’s very unique and very hard to do and I give him tremendous credit. He became a two-term president of the United States. He’s got some quality going.”
The business mogul also praised First Lady Michelle Obama’s speech and said Chelsea Clinton was “excellent.”
De waan van de dag.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
Dat Trump gewoon een inconsistente roeptoeter is lijkt me niet zo'n spannende constatering. Hij roept al vanaf dag één iets om twee dagen later weer het volstrekt tegenovergestelde te roepen.
Hij probeert om een beetje presidentieel over te komen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:11 schreef Nintex het volgende:
We've entered the Twilight Zone
http://www.politico.com/story/2016/07/donald-trump-obama-credit-226465#ixzz4G0VadHDI
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart, dus dit zien toch niet zo heel veel mensen.
Leuker om weer Colbert te kijken. Die heeft zijn groove weer terug na een wat mindere start voor zijn nieuwe show.
Breek me de bek niet open. Ik heb hem een paar keer de kans gegeven, er zit wat verbetering in maar hij komt in de verste verte niet in de buurt van zijn niveau. Ik vind hem gewoon niet grappig terwijl ik bij Stewart wel vaak hard moest lachen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mjah, Trevor is niet zo goed als Stewart
Colbert sluit wat minder bij mij aan maar hij is wel een vakman.quote:Leuker om weer Colbert te kijken. Die heeft zijn groove weer terug na een wat mindere start voor zijn nieuwe show.
Dat ene meneer Clooney een fanboy van Hillary is wordt al breeduit getoond in de media, ik laat even iets zien wat onderbelicht is en ik onderstreep hiermee dat hij geen schreeuwende in de woestijn is (wat sommige mensen hier suggereren) en dat de jonge mensen hem massaal steunen, inclusief de jonge celebrities. Hillary mag nu nog de macht hebben, mede via de grip op de DNC, het tij is aan het veranderen. Het kan nog 4 jaar duren, het kan nog 8 jaar duren maar deze mensen staan aan de juiste kant van de geschiedenis en over tientallen jaren zal de opkomst van Sanders als het begin worden gezien van een progressieve lente in het land wat het zo verschrikkelijk hard nodig heeft. Ten onrechte aangezien hij niet de stichter van deze omwenteling is maar hij slechts profiteerde van deze omwenteling. In tegenstelling tot wat veel jonge Nederlanders denken - met dank aan een vals beeld via media en naïviteit - is de USA voor 90% van de bevolking niet het beloofde land en voor een flink deel van de bevolking een onprettig land. Een beetje een alternatief geluid en beeld kan geen kwaad. De jonge Americanen zijn best wel progressief, dat is heel erg onderbelicht en deze twee jonge celebrities zijn er een personificatie van.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:
Maar waar komt jouw fascinatie vandaan? Ik heb de indruk dat de naam Rosario Dawson in jouw posts van de afgelopen dagen vaker is gevallen dan de naam Trump op de democratische conventie. En dan hebben we het, met alle respect, toch niet over een erg grote celebrity (al vraag ik me af in hoeverre dat relevant is, de bekendheid van iemand zou toch niet moeten bijdragen aan diens vermeende deskundigheid op het gebied van de Amerikaanse politiek).
Verschrikkelijk hoe ze zegt dat het de russen waren die de DNC server hebben gehackt. Er is geen enkele bewijs wie de server van de DNC heeft gehackt. En zo waren er meer leugens en onwaarheden verteld. Daarom geeft ze nauwelijks interviews. Ze kan niet eens de waarheid vertellen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:43 schreef alwaysbenice het volgende:
Gewoon weer ontkennen en een lul verhaal op zetten. Hoe zo komt dit soort bizar gedrag niet eens op de NOS?
Hele context
Neuh...quote:Op zondag 31 juli 2016 01:09 schreef Slaro het volgende:
Moet je hoogopgeleid zijn om een Goede leider te zijn?
Ze wil aansturen op conflict met Rusland.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:15 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hoe ze zegt dat het de russen waren die de DNC server hebben gehackt. Er is geen enkele bewijs wie de server van de DNC heeft gehackt. En zo waren er meer leugens en onwaarheden verteld. Daarom geeft ze nauwelijks interviews. Ze kan niet eens de waarheid vertellen.
Ja, je wordt er een beetje bang van.quote:
Jij nam de NOS nog serieus voor de verslaggeving?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:43 schreef alwaysbenice het volgende:
Gewoon weer ontkennen en een lul verhaal op zetten. Hoe zo komt dit soort bizar gedrag niet eens op de NOS?
Heb je Stewarts eerste jaren ook gezien? Of vergelijk je nu de prestaties van een doorgewinterde comedy-veteraan met iemand die net komt kijken? Denk dat je beter over een periode van vijf jaar kunt bekijken of hij meer in zijn rol groeit dan hem nu af te rekenen op zijn debuut.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Ik heb hem een paar keer de kans gegeven, er zit wat verbetering in maar hij komt in de verste verte niet in de buurt van zijn niveau. Ik vind hem gewoon niet grappig terwijl ik bij Stewart wel vaak hard moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |