SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary![]()
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze weet niet wie de vader is.
Dan weet je meer dan ikquote:
Ze hadden Dumoulin vastgelegdquote:Op maandag 25 juli 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga je donderdag naar de wielerronde van Wateringen, Opper?
Wat fijn voor Wateringen en omstreken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden Dumoulin vastgelegd![]()
Nee ik ga niet.
oke.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden Dumoulin vastgelegd![]()
Nee ik ga niet.
Die zit nu in het vliegtuig.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is vandaag op vakantie gegaan. Ik ga hem missen.
Dat kloptquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zit nu in het vliegtuig.
De TT is aangepast en Tom verschijnt weer ten tonelequote:
Ik heb met een mes in mezelf zitten snijden van al het ondragelijke leed.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TT is aangepast en Tom verschijnt weer ten tonele
Moest je even uithuilen bij de anchor of heb je uit nijd zelf de TT maar even aangepast?
Pics?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met een mes in mezelf zitten snijden van al het ondragelijke leed.
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is vandaag op vakantie gegaan. Ik ga hem missen.
DM 'm ouwe reus. Luister ik 'm vanavondquote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Niemand kon mijn liedje waarderen dus. Jammer.
Ik heb er net eentje gepaktquote:
Donequote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DM 'm ouwe reus. Luister ik 'm vanavond
Groentesoepje.quote:
Vis dus.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk had ik beter een "je moeder"-smaak kunnen melden, maar kans verkeken.
Bedankt voor deze enerverende mededeling.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren de documentaire king of kong gezien. Ik vond het wel een aanrader.
Nou, groetjes.
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het niet eens tijd om weer wulpse deernes te posten?
Ik ging het voor de grap even googelen. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het niet eens tijd om weer wulpse deernes te posten?
Als jij mijn moeder een wulpse deerne vindt heb je echt geen smaak.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.
Ik ging uit van jouw smaak.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder een wulpse deerne vindt heb je echt geen smaak.
Dan zal je bedrogen uitkomen, gap.quote:
Letterlijk is een wulpse deerne een naar lichamelijk genot strevende juffrouw.quote:
Onder de gordel.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.
Niet per se, je kan er naar streven en er toch niks meedoen.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Letterlijk is een wulpse deerne een naar lichamelijk genot strevende juffrouw.
Oftewel een vrouw van lichte zeden.
Ik begrijp dat ze dat wel doet.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, je kan er naar streven en er toch niks meedoen.
De moeder van Drizzt?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze dat wel doet.
Schuddebuiken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar had de moeder van Drizzt geen problemen mee.
De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft je moeder het zwaar te verduren hier.
Doe even normaalquote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
What else is new?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht, de games zijn de oorzaak van IS.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Berlijn wil debat gewelddadige spelletjes
Man man man man man...
Plaatje doet het niet.quote:
quote:
Denk fake of nietquote:Op maandag 25 juli 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_versus_donald.html
Savage
Dat krijg je als je zo'n term gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze "grap" had ik al verwacht
SLECHT MATIG GA JE SCHAMEN
HELE NORMALE TERMquote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo'n term gebruikt
HALLO KNUTquote:Op maandag 25 juli 2016 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HALLO VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Alles goed rajaquote:
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodigquote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodig
Gaat prima en nee hoor, ze gaan gewoon rijk trouwen zoals ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?quote:
Jazekerquote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?
Want dat vind ik heel raar.
Bij de kermis van Tilburgquote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens editie NL is het roze maandag vandaag.
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij de kermis van Tilburg
Dat niet weten...
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaanquote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Waarom bij kermissen?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaan
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Ja, ontzettend tof om te zien die gay prides enzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.
ccum,bakkum limmen denk dit jaartje..quote:Op maandag 25 juli 2016 18:46 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk kan ik nog Wervershoof, Volendam en Lutjebroek meepakken dit jaar
Is altijd opvallend druk bij de schiettent.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niks met kermissen en het pauper volk wat daar rondloopt. De kermis bij het malieveld is helemaal kut, dat kun je gerust een kalifaat noemen.
knalerwten en trektouwtjes zullen het ook goed doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is altijd opvallend druk bij de schiettent.
Ken ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ccum,bakkum limmen denk dit jaartje..
Bij de kop van jut zie je ze dan weer niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
knalerwten en trektouwtjes zullen het ook goed doen.
An sich is kermis natuurlijk ook haram.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de kop van jut zie je ze dan weer niet.
Ik heb er niks mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
An sich is kermis natuurlijk ook haram.
Rot gewoon op naar Syrië haatbaardquote:Op maandag 25 juli 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kermis is leuk voor kinderen, maar verder slaat het nergens op nee. Al dat gezuip.
Wat moet ik daar nou weerquote:Op maandag 25 juli 2016 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rot gewoon op naar Syrië haatbaard
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je een vrouw kopen zie geen andere mogelijkheid voor jou om kutje te proeven
In Nederland, mongoolquote:Op maandag 25 juli 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.
Of heb je die memo gemist
In Syrië bestaat de slavernij nog.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.
Of heb je die memo gemist
Dat krijg je met religie.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Syrië bestaat de slavernij nog.
Dat is geldig voor het gehele midden oosten ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijf je een paar eeuwen achterlopen.
Je bedoelt zoals de joods-christelijke staat Nederland?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met religie.
Dan blijf je een paar eeuwen achterlopen.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de joods-christelijke staat Nederland?
quote:
Deze is mij ZEER bekendquote:
Lekker is dat he, die maken gewoon dik 2 uur muziek elk jaarquote:
Oyster of Shellderquote:Op maandag 25 juli 2016 19:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook gezien dat die oester pokemon op een kut lijkt
Matras, lion king, maagd.quote:
ik dacht dat we gebrabbel aan het posten waren.quote:
Ik brabbel nooit zomaar wat.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat we gebrabbel aan het posten waren.
Rot op.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een haat hier. Als jullie het nou ook allemaal echt menen. Maar nee hoor.
Wat een teringherrie dit.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een haat hier. Als jullie het nou ook allemaal echt menen. Maar nee hoor.
Ja, echt een walgelijke muziek smaak hebben Drizzt en jij. En die meen ik wel.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, echt een walgelijke muziek smaak hebben Drizzt en jij. En die meen ik wel.
Jullie probleemquote:Op maandag 25 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een triest niveau zeg.
Stijn en ik schamen ons kapot voorjullie.
Verhuis naar urk en maak samen kinderenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Dit is ook aids.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier een beter nummertje dan wat moest ik toch zonder Xite.
Thnx. Goed nummer.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier een beter nummertje dan wat moest ik toch zonder Xite.
genotquote:Op maandag 25 juli 2016 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben druk met een colombiaans kwaliteitsonderzoek
Als het je hier met ons niet bevalt, dan tief je toch op??quote:Op maandag 25 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Ja hoor. Zojuist een heerlijk dutje gedaanquote:
Yo seesjan waarom staat Broederliefde - Jungle niet op youtube?quote:
Jeetje man, ik wist niet dat je boos werd. Dit grijpt mij heel erg aan.quote:
Geen single denk ik?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Yo seesjan waarom staat Broederliefde - Jungle niet op youtube?
Het staat er wel op maar telkens een versnelde versie met piepstem daar waar de echte versie wel op spotify staat o.a.quote:
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"quote:
Kinkyquote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM denkt echt dat ie nog het gezag van een mod uitstraalt maar ondertussen doet stijn iedere nacht een grote boodschap in zijn moeder
Alleen singles komen op youtube omdat die nog minder poet geven dan spotifyquote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat er wel op maar telkens een versnelde versie met piepstem daar waar de echte versie wel op spotify staat o.a.
OOOOOOHHHHHHHHHH BRAAA BRAAA POWPOWPOWquote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM denkt echt dat ie nog het gezag van een mod uitstraalt maar ondertussen doet stijn iedere nacht een grote boodschap in zijn moeder
Zoek jij dat soort gesprekken op ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"
Ik vind het helemaal mooi.
Einde verhaal
Was je op de kermis in Tilburg?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"
Ik vind het helemaal mooi.
Einde verhaal
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHHHHH BRAAA BRAAA POWPOWPOW
huhquote:Op maandag 25 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoek jij dat soort gesprekken op ofzo?
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt braboquote:
Ja, jij hebt vaker van dat soort gesprekken.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
huh
[..]
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt brabo
Ik typeer het roze maandag.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
huh
[..]
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt brabo
Hoe weet jij dat nou weer. Al denk ik wel dat ik dat soort onzin aantrek ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt vaker van dat soort gesprekken.
Aha, dat zoek ik niet direct achter een Tilburgse kermis maar in dat geval ben ik het wel met je eens.quote:
Omdat ik mij meen te herinneren dat je het vaker over, helemaal mooi gesprekken hebt gehad hier.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer. Al denk ik wel dat ik dat soort onzin aantrek ja.
PROBEER JE MIJ IN DE WAR TE BRENGEN OF ZOquote:Op maandag 25 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik mij meen te herinneren dat je het vaker over, helemaal mooi gesprekken hebt gehad hier.
Daar is niet veel voor nodig.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PROBEER JE MIJ IN DE WAR TE BRENGEN OF ZO
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kiloquote:Op maandag 25 juli 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig.
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.quote:
Dat vind ik onmeunig fijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kilo
[..]
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.
Hij kan onmeunig goed producerenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.
Je daalt echt heeeel ver in mijn dalingquote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kilo
[..]
Maak je je zorgen om Taylor Swift?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Al vind ik het wel tof dat hij ene Paul McCartney een carriereboost heeft gegeven.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Je daalt echt heeeel ver in mijn daling
Kutwijf.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om Taylor Swift?
Weet je welke FOK!ker een user van Taylor Swift had...?quote:Op maandag 25 juli 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vind ik het wel tof dat hij ene Paul McCartney een carriereboost heeft gegeven.
[..]
Kutwijf.
Je begaat hier een gigantische flater.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je welke FOK!ker een user van Taylor Swift had...?
Ja, overgeven als Jurgen Raymann en Frank Lammers op de TV zijn.quote:
quote:Lamyae Aharouay, Nabil Aoulad Ayad, Stella Bergsma, Jacqueline Blom, François Boulangé, Edo Brunner, Ben van der Burg, Nina de la Croix, Jaap van Deurzen, Yvonne van den Eerenbeemt, Esther Gerritsen, Wytse van der Goot, Jerry Hormone, George van Houts, Wart Kamps, Frank Lammers, Frank van der Lende, Iris van Lunenburg, Manon Meijers, Rick Paul van Mulligen, Rayen Panday, Jörgen Raymann, Coosje Smid, Jeroen Snel, Stientje van Veldhoven, Dilan Yurdakul, Thijs Zeeman, Jurgen van den Berg
🐍quote:Op maandag 25 juli 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om Taylor Swift?
Hoezo?quote:Op maandag 25 juli 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begaat hier een gigantische flater.
Ik ken er driequote:Op maandag 25 juli 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, overgeven als Jurgen Raymann en Frank Lammers op de TV zijn.
[..]
Ik ken bijna niemandquote:Op maandag 25 juli 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, overgeven als Jurgen Raymann en Frank Lammers op de TV zijn.
[..]
Stella Bergsma is vast een figuur van Twitter.quote:
snel gegoogled jaquote:Op maandag 25 juli 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stella Bergsma is vast een figuur van Twitter.
Jacqueline Blom ken ik van Penoza,
Boulangé presenteerde Lingo,
Brunner deed volgens mij mee aan WIDM,
Ben van der Burg is een hyperactief figuur dat gek is van schaatsen en doet dingetjes voor de BNN.
Jaap van Deurzen is van de RTL Nieuws-boel.
Wytse van der Goot is van SBS/FOX.
George van Houts weet het beter dan alle andere financiële journalisten terwijl dat meer een acteur is.
Frank Lammers is die kutacteur. in Jumbo
Frank van der Lende = 3FM-DJ
Jörgen Rayman is een lul
Jeroen Snel is een Roojultieverslaggever ()
Stientje van Veldhoven d66 kamerlid
Thijs Zeeman is van SBS6
Jurgen van den Berg presenteert Radio 1 Journaal.
HMFquote:Op maandag 25 juli 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welke FOK!ker een user van Taylor Swift
HUH
Nog maar even een toppertje voor Harrie dan.
LINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 25 juli 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
François Boulangé, zo iemand waar je zijn bestaan allang was vergeten
quote:Op maandag 25 juli 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
François Boulangé, zo iemand waar je zijn bestaan allang was vergeten
Frank van der Lende is dat langharige stuk tuig van 3FM en die Edo is een viesdikke vent die vroeger wel wat programma's had op BNN.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:23 schreef Saind het volgende:
ik kende frank lammers, boulange en raymann
van gezicht ken ik altijd veel meerquote:Op maandag 25 juli 2016 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank van der Lende is dat langharige stuk tuig van 3FM en die Edo is een viesdikke vent die vroeger wel wat programma's had op BNN.
Hen kan je misschien nog wel van hoofd kennen maar de rest is mij ook vreemd.
Edit: En Wytze ook wel door het voetbal.
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zou ik wel flink uit elkaar willen trekken.
Ik endorse.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zou ik wel flink uit elkaar willen trekken.
Je hebt er meerdere?quote:Op maandag 25 juli 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Was vanmiddag een uur lang 1 van mn paspoorts kwijt
van 3 landenquote:
onlogisch is niet zo intelligent hequote:Op maandag 25 juli 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van 3 landen
ik ben wel zo chauvinistisch dat ik ze dan ook allemaal blijf aanvragen
al had ik mijn nederlandse een jaar lang laten verlopen
Ja en ribba danquote:
Denk aan die poet die je uitspaart en kan uitgeven aan bierquote:Op maandag 25 juli 2016 22:02 schreef Saind het volgende:
godverDOMME ik heb vanavond zin in een peuk zeg
technisch gezien nietquote:Op maandag 25 juli 2016 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en ribba dan
Toen m'n portemonnee gejat was was ik dus eigenlijk strafbaar
Je kan altijd maar beter eerlijk over je waar zijn amice.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat spul dat TERINGHERRIE maakt verkopen?
Dan zou ik mijn zoon ook kunnen verkopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat spul dat TERINGHERRIE maakt verkopen?
Valt mee dan maar was sowieso onhandig met identificeren in de bardancingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
pas als je een ander iets geflikt hebt waardoor je je moet identificeren
Moet je niet gewoon eens psychologische hulp zoeken voor je obsessie?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan altijd maar beter eerlijk over je waar zijn amice.
Dat geldt overigens ook voor weddenschappen.
Alweer?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn zoon ook kunnen verkopen.
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon eens psychologische hulp zoeken voor je obsessie?
wouten kunnen gwn iets bedenkenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
pas als je een ander iets geflikt hebt waardoor je je moet identificeren
Ik denk niet dat deze opmerking een positieve bijdrage gaat leveren aan de verkoop van mijn kaart.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:18 schreef leeell het volgende:
Ah ja, de gtx480. Geweldig bij gebrek aan een elektrische kookplaat
nee gewoon buitenlands pratenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja voor iets onbenulligs als dronken autorijden ofzo
niet zeurenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking een positieve bijdrage gaat leveren aan de verkoop van mijn kaart.
Wat denken jullie boys?
ik ben één keer aangehouden door popo toen ik 13 was voor door rood rijden met fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |