HALLO KNUTquote:Op maandag 25 juli 2016 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HALLO VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Alles goed rajaquote:
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodigquote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodig
Gaat prima en nee hoor, ze gaan gewoon rijk trouwen zoals ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?quote:
Jazekerquote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?
Want dat vind ik heel raar.
Bij de kermis van Tilburgquote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens editie NL is het roze maandag vandaag.
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij de kermis van Tilburg
Dat niet weten...
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaanquote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Waarom bij kermissen?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaan
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Ja, ontzettend tof om te zien die gay prides enzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |