De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft je moeder het zwaar te verduren hier.
Doe even normaalquote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
What else is new?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht, de games zijn de oorzaak van IS.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Berlijn wil debat gewelddadige spelletjes
Man man man man man...
Plaatje doet het niet.quote:
quote:
Denk fake of nietquote:Op maandag 25 juli 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_versus_donald.html
Savage
Dat krijg je als je zo'n term gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze "grap" had ik al verwacht
SLECHT MATIG GA JE SCHAMEN
HELE NORMALE TERMquote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo'n term gebruikt
HALLO KNUTquote:Op maandag 25 juli 2016 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HALLO VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Alles goed rajaquote:
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodigquote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Surinamers gaan studeren, die hebben wel belangrijke dingen te doen.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wietplantage heb je ook startkapitaal nodig
Gaat prima en nee hoor, ze gaan gewoon rijk trouwen zoals ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed raja
Nog feli met je nieuwe uitbreiding
Jij gaat dadelijk studiekosten neertellen boooooh
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?quote:
Jazekerquote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je nu een post van de vorige pagina terug om te vragen hoe het met mijn anus gaat?
Want dat vind ik heel raar.
Bij de kermis van Tilburgquote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens editie NL is het roze maandag vandaag.
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij de kermis van Tilburg
Dat niet weten...
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaanquote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Waarom bij kermissen?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze wel bij meer kermissen gedaan
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Hou mij nooit bezig met dat soort dingen.
Ja, ontzettend tof om te zien die gay prides enzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het toch een beetje jouw daggie is.
ccum,bakkum limmen denk dit jaartje..quote:Op maandag 25 juli 2016 18:46 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk kan ik nog Wervershoof, Volendam en Lutjebroek meepakken dit jaar
Is altijd opvallend druk bij de schiettent.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niks met kermissen en het pauper volk wat daar rondloopt. De kermis bij het malieveld is helemaal kut, dat kun je gerust een kalifaat noemen.
knalerwten en trektouwtjes zullen het ook goed doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is altijd opvallend druk bij de schiettent.
Ken ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ccum,bakkum limmen denk dit jaartje..
Bij de kop van jut zie je ze dan weer niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
knalerwten en trektouwtjes zullen het ook goed doen.
An sich is kermis natuurlijk ook haram.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de kop van jut zie je ze dan weer niet.
Ik heb er niks mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
An sich is kermis natuurlijk ook haram.
Rot gewoon op naar Syrië haatbaardquote:Op maandag 25 juli 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kermis is leuk voor kinderen, maar verder slaat het nergens op nee. Al dat gezuip.
Wat moet ik daar nou weerquote:Op maandag 25 juli 2016 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rot gewoon op naar Syrië haatbaard
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je een vrouw kopen zie geen andere mogelijkheid voor jou om kutje te proeven
In Nederland, mongoolquote:Op maandag 25 juli 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.
Of heb je die memo gemist
In Syrië bestaat de slavernij nog.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de slavernij al was afgeschaft.
Of heb je die memo gemist
Dat krijg je met religie.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Syrië bestaat de slavernij nog.
Dat is geldig voor het gehele midden oosten ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijf je een paar eeuwen achterlopen.
Je bedoelt zoals de joods-christelijke staat Nederland?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met religie.
Dan blijf je een paar eeuwen achterlopen.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de joods-christelijke staat Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |