Ik heb met een mes in mezelf zitten snijden van al het ondragelijke leed.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TT is aangepast en Tom verschijnt weer ten tonele
Moest je even uithuilen bij de anchor of heb je uit nijd zelf de TT maar even aangepast?
Pics?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met een mes in mezelf zitten snijden van al het ondragelijke leed.
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is vandaag op vakantie gegaan. Ik ga hem missen.
DM 'm ouwe reus. Luister ik 'm vanavondquote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Niemand kon mijn liedje waarderen dus. Jammer.
Ik heb er net eentje gepaktquote:
Donequote:Op maandag 25 juli 2016 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DM 'm ouwe reus. Luister ik 'm vanavond
Groentesoepje.quote:
Vis dus.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk had ik beter een "je moeder"-smaak kunnen melden, maar kans verkeken.
Bedankt voor deze enerverende mededeling.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren de documentaire king of kong gezien. Ik vond het wel een aanrader.
Nou, groetjes.
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het niet eens tijd om weer wulpse deernes te posten?
Ik ging het voor de grap even googelen. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het niet eens tijd om weer wulpse deernes te posten?
Als jij mijn moeder een wulpse deerne vindt heb je echt geen smaak.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.
Ik ging uit van jouw smaak.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder een wulpse deerne vindt heb je echt geen smaak.
Dan zal je bedrogen uitkomen, gap.quote:
Letterlijk is een wulpse deerne een naar lichamelijk genot strevende juffrouw.quote:
Onder de gordel.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je moeder slapen, ze had een drukke nacht.
Niet per se, je kan er naar streven en er toch niks meedoen.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Letterlijk is een wulpse deerne een naar lichamelijk genot strevende juffrouw.
Oftewel een vrouw van lichte zeden.
Ik begrijp dat ze dat wel doet.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, je kan er naar streven en er toch niks meedoen.
De moeder van Drizzt?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze dat wel doet.
Schuddebuiken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar had de moeder van Drizzt geen problemen mee.
De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft je moeder het zwaar te verduren hier.
Doe even normaalquote:Op maandag 25 juli 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft je moeder het zwaar te verduren hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |