LINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 25 juli 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
François Boulangé, zo iemand waar je zijn bestaan allang was vergeten
quote:Op maandag 25 juli 2016 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
François Boulangé, zo iemand waar je zijn bestaan allang was vergeten
Frank van der Lende is dat langharige stuk tuig van 3FM en die Edo is een viesdikke vent die vroeger wel wat programma's had op BNN.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:23 schreef Saind het volgende:
ik kende frank lammers, boulange en raymann
van gezicht ken ik altijd veel meerquote:Op maandag 25 juli 2016 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank van der Lende is dat langharige stuk tuig van 3FM en die Edo is een viesdikke vent die vroeger wel wat programma's had op BNN.
Hen kan je misschien nog wel van hoofd kennen maar de rest is mij ook vreemd.
Edit: En Wytze ook wel door het voetbal.
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zou ik wel flink uit elkaar willen trekken.
Ik endorse.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zou ik wel flink uit elkaar willen trekken.
Je hebt er meerdere?quote:Op maandag 25 juli 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Was vanmiddag een uur lang 1 van mn paspoorts kwijt
van 3 landenquote:
onlogisch is niet zo intelligent hequote:Op maandag 25 juli 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van 3 landen
ik ben wel zo chauvinistisch dat ik ze dan ook allemaal blijf aanvragen
al had ik mijn nederlandse een jaar lang laten verlopen
Ja en ribba danquote:
Denk aan die poet die je uitspaart en kan uitgeven aan bierquote:Op maandag 25 juli 2016 22:02 schreef Saind het volgende:
godverDOMME ik heb vanavond zin in een peuk zeg
technisch gezien nietquote:Op maandag 25 juli 2016 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en ribba dan
Toen m'n portemonnee gejat was was ik dus eigenlijk strafbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |