Het staat er wel op maar telkens een versnelde versie met piepstem daar waar de echte versie wel op spotify staat o.a.quote:
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"quote:
Kinkyquote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM denkt echt dat ie nog het gezag van een mod uitstraalt maar ondertussen doet stijn iedere nacht een grote boodschap in zijn moeder
Alleen singles komen op youtube omdat die nog minder poet geven dan spotifyquote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat er wel op maar telkens een versnelde versie met piepstem daar waar de echte versie wel op spotify staat o.a.
OOOOOOHHHHHHHHHH BRAAA BRAAA POWPOWPOWquote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM denkt echt dat ie nog het gezag van een mod uitstraalt maar ondertussen doet stijn iedere nacht een grote boodschap in zijn moeder
Zoek jij dat soort gesprekken op ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"
Ik vind het helemaal mooi.
Einde verhaal
Was je op de kermis in Tilburg?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zojuist een gesprek met een man die in termen sprak als "Oh dat is werkelijk uit de kunst"
Ik vind het helemaal mooi.
Einde verhaal
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHHHHH BRAAA BRAAA POWPOWPOW
huhquote:Op maandag 25 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoek jij dat soort gesprekken op ofzo?
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt braboquote:
Ja, jij hebt vaker van dat soort gesprekken.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
huh
[..]
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt brabo
Ik typeer het roze maandag.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
huh
[..]
Ik typeer dat soort taalgebruik eerder als elitair dan als achterbuurt brabo
Hoe weet jij dat nou weer. Al denk ik wel dat ik dat soort onzin aantrek ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt vaker van dat soort gesprekken.
Aha, dat zoek ik niet direct achter een Tilburgse kermis maar in dat geval ben ik het wel met je eens.quote:
Omdat ik mij meen te herinneren dat je het vaker over, helemaal mooi gesprekken hebt gehad hier.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer. Al denk ik wel dat ik dat soort onzin aantrek ja.
PROBEER JE MIJ IN DE WAR TE BRENGEN OF ZOquote:Op maandag 25 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik mij meen te herinneren dat je het vaker over, helemaal mooi gesprekken hebt gehad hier.
Daar is niet veel voor nodig.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PROBEER JE MIJ IN DE WAR TE BRENGEN OF ZO
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kiloquote:Op maandag 25 juli 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig.
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.quote:
Dat vind ik onmeunig fijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kilo
[..]
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.
Hij kan onmeunig goed producerenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Kanye zijn muziek en de genialiteit erachter dusdanig niet dat ik het stiekem haat.
Je daalt echt heeeel ver in mijn dalingquote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ontspoort vieze patjakker. Gelukkig heb ik Drizzt in mijn #Team hij sloopt je zonder moeite met zijn 100+ kilo
[..]
Maak je je zorgen om Taylor Swift?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |