Niets, hoe zuur dat ook is.quote:
En waar haal ik dat zomaar even vandaan?quote:
Prima, dan verleng je je rijbewijs niet.quote:
Voor je verder reageert wil ik wel weten wat voor maat onderbroek je hebt...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima, dan verleng je je rijbewijs niet.
Ja, dat is heel vervelend, maar het verlengen van je rijbewijs gaat volgens een aantal regels. Het is heel simpel. Je voldoet aan die regels en dan kun je je rijbewijs verlengen, of je voldoet niet aan die regels en dan verleng je je rijbewijs niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En waar haal ik dat zomaar even vandaan?
Ik ben daarbij chronisch ziek en ben al bij alle instanties van het kastje naar de muur gestuurd geworden.
Ik heb een uitdraai van de RDW met die regels en heb daaraan voldaan! De aanvraag is betaald en daarmee geaccepteerd. De RDW had mij van tevoren van die aanvullende regels op de hoogte moeten stellen, zo simpel is dat!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vervelend, maar het verlengen van je rijbewijs gaat volgens een aantal regels. Het is heel simpel. Je voldoet aan die regels en dan kun je je rijbewijs verlengen, of je voldoet niet aan die regels en dan verleng je je rijbewijs niet.
Het is of het een of het ander. Je kunt er allerlei vervelende andere dingen bijhalen die je zijn overkomen, maar dat heeft er allemaal niks mee te maken en dat doe je alleen om je verhaal wat meer gewicht mee te geven.
Daarnaast heeft het ook niks met STASI praktijken te maken. Wat ik denk is dat jij daar zo tegen ageert omdat je geen goede antwoorden hebt op de vragen die gesteld worden. Dat is erg vervelend, maar dat is hoe de zaken nou eenmaal gaan.
Je kunt er niets tegen doen.
!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:25 schreef FokdeKoning het volgende:
Ik heb een uitdraai van de RDW met die regels en heb daaraan voldaan! De aanvraag is betaald en daarmee geaccepteerd. De RDW had mij van tevoren van die aanvullende regels op de hoogte moeten stellen, zo simpel is dat!
Zelfs al héb je gelijk, blijft het een feit dat jij je rijbewijs wil verlengen, en dat niet kunt omdat je antwoord + bewijs moet overleggen op die andere vragen, anders geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:25 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb een uitdraai van de RDW met die regels en heb daaraan voldaan! De aanvraag is betaald en daarmee geaccepteerd. De RDW had mij van tevoren van die aanvullende regels op de hoogte moeten stellen, zo simpel is dat!
Ben je al eens bij de gemeente gaan informeren welke mogelijkheden er zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik ben daarbij chronisch ziek en ben al bij alle instanties van het kastje naar de muur gestuurd geworden.
Yeah man! Kick ass!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Maandag ga ik naar een advocaat, eens kijken wat die ervan zegt en zo nodig een kort geding.
Gast, zou je je niet eens op belangrijkere zaken focussen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Maandag ga ik naar een advocaat, eens kijken wat die ervan zegt en zo nodig een kort geding.
Dit is de essentie van jouw probleem. Probeer het anders eens in Somalië, met je nomadenbestaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:07 schreef FokdeKoning het volgende:
Het is gewoon een Nederlands Rijbewijs wat verlengt moet worden!
Ik heb een tijd geleden bij de gemeente om hulp gevraagd om uit mijn situatie te komen, maar aangezien ik er niet sta ingeschreven weigeren ze iedere vorm van hulp.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je al eens bij de gemeente gaan informeren welke mogelijkheden er zijn?
Ik geloof dat het Leger des Heils je hier ook mee kan helpen.
Een uittreksel van 13,70 maak je een enorm issue van, maar advocaat kosten zijn geen probleem blijkbaar. Daarnaast, als die advocaat concludeert dat je die gegevens gewoon moet aanleveren moet je dat alsnog doen EN die advocaat betalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En het Leger des Heils?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:30 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden bij de gemeente om hulp gevraagd om uit mijn situatie te komen, maar aangezien ik er niet sta ingeschreven weigeren ze iedere vorm van hulp.
Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit is de essentie van jouw probleem. Probeer het anders eens in Somalië, met je nomadenbestaan.
Ja dat is heel vervelend maar beter richt je je op het vinden van een oplossing, in plaats van wat er allemaal voor kutzooi gebeurd is in het verleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
Dat doen ze niet zomaar. En als ze dat tóch doen, dan is er ergens iets niet goed gegaan en kun je hen aan jullie afspraken houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
Altijd is alles de schuld van anderen ja tochquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Alsof "de overheid" altijd alles perfect doetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar. En als ze dat tóch doen, dan is er ergens iets niet goed gegaan en kun je hen aan jullie afspraken houden.
Maar als je daar net zo tekeer gaat als tegen het RDW nu, dan kan ik me wel voorstellen waarom ze je hebben laten vallen.
Nou, en áls dat al zo is is daar niks tegen te doen, dat blijkt wel, want jij hebt geen vaste woon- of verblijfplaats. Ik snap dat dat ontzettend vervelend is, maar met de houding die je nu hier laat zien bereik je helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Of je leest mijn post gewoon. Het staat er allemaal in.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof "de overheid" altijd alles perfect doet
Gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je leest mijn post gewoon. Het staat er allemaal in.
Toch is het zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het Leger des Heils?
Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen trouwens.
Okéquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.
Dat was mijn keus zeiden ze ijskoud bij de gemeente.
Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Altijd is alles de schuld van anderen ja toch
Goeie instelling!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
Ja maar ja, die overheidsslaafjes van de racistische regering hebben wél een plek om te wonen, werk, een inkomen, en kunnen zonder problemen hun rijbewijs verlengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof "de overheid" altijd alles perfect doet
Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Jij snapt toch hopelijk wel dat jij met deze reactie c.q. zo'n instelling op FOK! geen fatsoenlijke reactie zult krijgen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Niemand zegt datquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.
Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Je moest dus al naar de daklozenopvang en dan ga jij allerlei dingen weigeren. Je klopt aan voor hulp en als je die dan krijgt, dan accepteer je die niet omdat die niet volledig naar jouw zin is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.
Dat was mijn keus zeiden ze ijskoud bij de gemeente.
Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
Dat komt omdat dat ook zo is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
Daar houdt het voor mij alweer op...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.
Wanneer een instantie je genaaid heeft, en je hebt alles zwart op wit, ga dan naar een instantie die je kan helpen met gratis rechtshulp, zoals HVO Querido.
quote:HVO-Querido biedt hulp aan volwassenen in Amsterdam en omgeving
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:52 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?
't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
En precies dat is er mis met deze maatschappij!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Nouuuu, "gelukkig" is een ruim begrip kennelijk..quote:
Dan blijf je toch lekker zonder rijbewijs op dat vakantiepark wonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En precies dat is er mis met deze maatschappij!
Blijf dan maar lekker in je tentje wonen. Misschien is het maar goed dat je niet meer mag rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, wat er mis is met de maatschappij zijn mensen die denken dat ze in elke situatie dingen kunnen eisen, terwijl de realiteit uitwijst dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.
Het is niet altijd zwart/wit zoals jij steeds rond gilt.
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Daar houdt het voor mij alweer op...
[..]
En waarom regel je die dan niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
Ik heb al bij TIG organisaties en instanties om hulp gevraagd, "Sorry, wij hebben begrip voor uw situatie, maar wij kunnen niets voor u doen"quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.
Doei trollie
Nu, prima opgelost dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eigen keuze dus, waarom dan nu klagen over de consequenties?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak geprobeerd, maar wordt keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd. Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef FokdeKoning het volgende:
Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.
Come at me, bitchquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keertje echt trollen, maar dat zal niet plezierig voor je uitpakken.
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
YEAH!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijs
Dat moet de maatschappij oplossen! Maar wel op een manier die TS zint, anders weigert hij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas is de realiteit niet hoe jij hem graag ziet, dus ik zou zeggen, probeert dat eens in de praktijk te brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.
Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?
Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
Erkenning en respect dwing je niet af door maar te bléren hoe zielig je wel niet bent en hoe erg de wereld wel niet tegen je is. En al helemaal niet door je dan te verlagen en andere mensen, die je enkel van hun perspectief willen voorzien, toe te wensen dat hun eigen leven zoals zij dat kennen in elkaar stort.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:43 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!
En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?
Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
Honden hebben een baas. Mijn werkgever heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?
En dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.
ah ik ruik een perma ban, iemand bedreigen mag niet hé.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.
Nogmaals, probeer het eens in Somalië, uitvreter.
Het idee van het kunnen bezitten van een biertje is voor hem al niet te bevatten, laat staan een eigen tuin.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
en ook niet gaat krijgen... immers zo zijn de voorwaarden die gesteld zijn....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
Wat ga je doen om alles te halveren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
Is hopen ook al een bedreiging...?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef nuget het volgende:
[..]
ah ik ruik een perma ban, iemand bedreigen mag niet hé.
Mischien moet je even gaan afkoelen en even nadenken over je eigen woorden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:52 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Is hopen ook al een bedreiging...?
Je doet wel heel erg je best om totaal niet serieus genomen te worden. Het verbaast mij ook direct totaal niet meer dat elke instantie jou heeft laten vallen als een baksteen met zo'n houding. Hell ik had hetzelfde gedaan al was je directe familie van me.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.
Dat is jouw probleem als slaaf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om totaal niet serieus genomen te worden. Het verbaast mij ook direct totaal niet meer dat elke instantie jou heeft laten vallen als een baksteen met zo'n houding. Hell ik had hetzelfde gedaan al was je directe familie van me.
Hij komt in ieder geval niet 's nachts want dan rijdt nachtnet nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je een niet-Nederlander dan? Anders snap ik niet waarom je de racismekaart speelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
Dus je profiteert wel degelijk van het systeem. Je moet wel een troll zijn, je spreekt jezelf alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef daar mijn vingers niet voor vuil te maken, maar als het zover is zul je nog aan me denken.
De bullshitbingokaart raakt aardig vol zo.quote:
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
Heb je je alluminiumhoed ook op nu? of ben je echt zo koekkoek?
Bij mij van deze:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens mij rijden er van dit soort busjes rond voor mensen als TS.
[ afbeelding ]
Vermaak ons met je "apocalyps" verhalen... ik ben wel benieuwd naar wat voor BNW verhaal je gaat verzinnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.
Je moet toch echt stekeblind zijn als je niet ziet dat de autochtone Nederlanders gediscrimineerd en systematisch uitgeroeid worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ben je een niet-Nederlander dan? Anders snap ik niet waarom je de racismekaart speelt.
Die voorkennis gun ik de Nederlandse ik-maatschappij juist niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:00 schreef nuget het volgende:
[..]
Vermaak ons met je "apocalyps" verhalen... ik ben wel benieuwd naar wat voor BNW verhaal je gaat verzinnen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:04 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Die voorkennis gun ik de Nederlandse ik-maatschappij juist niet.
Er zijn voor mij uiteindelijk ook andere wegen om een ander rijbewijs te krijgen, en dan zonder inbreuk op mijn privéleven. Want daar gaat het mij voornamelijk om.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgen
Kut, ik wilde hetzelfde posten, maar alsnog hardop smakelijk gelachenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ook, ik voorzie dat jij de aankomende tijd geen rijbewijs gaat krijgen
Met dat privéleven zal het wel meevallen als je alleen op straat leeft. Je bent je bewust van de talloze camera's die overal hangen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Er zijn voor mij uiteindelijk ook andere wegen om een ander rijbewijs te krijgen, en dan zonder inbreuk op mijn privéleven. Want daar gaat het mij voornamelijk om.
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Je moet toch echt stekeblind zijn als je niet ziet dat de autochtone Nederlanders gediscrimineerd en systematisch uitgeroeid worden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:05 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een idioot met waanideeén, nee dat hoef je de rest van FOK! inderdaad niet uit te leggen.
Iemand die eerder inzicht/gelijk heeft dan de massa wordt altijd eerst voor gek verklaard.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:05 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een idioot met waanideeén, nee dat hoef je de rest van FOK! inderdaad niet uit te leggen.
Ik ben er niet trots op, ik zou liever voor mezelf beginnen als ik dat kon. Waar het mij om gaat is dat hoe sneller ik de hulp krijg die ik nodig heb, zonder dat ik eerst in moet leveren (want dat heb ik al genoeg), hoe sneller ik niet meer op jullie belastingcentjes hoef te teren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
TS, ga je nog in op je 'ik leef al jaren op jullie belastingcenten', waar je trots op bent? Hoe rijm je dat met de aversie tegen de overheid en het betalen van belasting?
Typisch gekkie of troll.
Staal -> lood -> zilver -> goud?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ja, en toch ben jij de enige die op straat leeft en zijn rijbewijs niet kan verlengen. Onder dat 'inzicht' van je valt blijkbaar niet hoe je de snelste weg kan bewandelen naar je doel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:20 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Iemand die eerder inzicht/gelijk heeft dan de massa wordt altijd eerst voor gek verklaard.
Ik hoef geen paradijs, als ik legaal in mijn caravan van 8m² zou mogen wonen met GBA dan zou ik ook al tevreden zijn. Je gooit ook geen gehandicapte op de grond en roept doorlopen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.
Zoals ik al schreef, er zijn ook omwegen om aan een geldig rijbewijs te komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en toch ben jij de enige die op straat leeft en zijn rijbewijs niet kan verlengen. Onder dat 'inzicht' van je valt blijkbaar niet hoe je de snelste weg kan bewandelen naar je doel.
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef geen paradijs, als ik legaal in mijn caravan van 8m² zou mogen wonen met GBA dan zou ik ook al tevreden zijn. Je gooit ook geen gehandicapte op de grond en roept doorlopen!
Daar is hij al een paar keer op gewezen in dit topic, blijkbaar vind hij het geen optie...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.
Dan vraag ik me af waarom dit topic uberhaupt bestaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, er zijn ook omwegen om aan een geldig rijbewijs te komen.
Dit is voor jou toch niet relevant? Je geeft aan dat je jouw rijbewijs wilt verlengen. Dat kan als je ingeschreven bent in de GBA. Dat kan toch geregeld worden zonder woningcorporatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.
Hoezo jij eerst..?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:24 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik zou liever voor mezelf beginnen als ik dat kon. Waar het mij om gaat is dat hoe sneller ik de hulp krijg die ik nodig heb, zonder dat ik eerst in moet leveren (want dat heb ik al genoeg), hoe sneller ik niet meer op jullie belastingcentjes hoef te teren.
Alles is bij jou aantoonbaar en bewijsbaar...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.
Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.
Nee dat praat je jezelf aan.. vanuit therapeutisch oogpunt is het veel beter om je angst te doorbreken en er voor te gaan..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom dit topic uberhaupt bestaat.
FokdeKoning hoeft er toch niet daadwerkelijk te zitten? Dat zou ik ook niet willen als ik daar mijn camper en hond voor moest opgeven (in het geval ik die zou hebben) Het gaat om het aanmelden en inschrijven. Daarmee is het probleem al opgelost.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee dat praat je jezelf aan.. vanuit therapeutisch oogpunt is het veel beter om je angst te doorbreken en er voor te gaan..
Zowel voor die plek bij de opvang, als voor je hoogtevrees..
De uitkeringsinstantie is volledig op de hoogte van mijn situatie en dat ik aantoonbaar vaste lasten heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:50 schreef El_Grando101 het volgende:
Hoe kun je een uitkering hebben zonder adres?
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.
Kennelijk interesseert het de Nederlandse bevolking niet dat ze al hun privacy op hebben gegeven en daarvoor ook nog graag belasting betalen.
Want leg mij eens uit, wat heeft de RDW met mijn hobby's en sociale contacten te maken?
Gaan ze het weigeren als ik van orgies of parenclubs hou en dat mijn enigste hobby's zijn?
Gaan ze mijn bekenden benaderen om te vragen of ze mij ook echt kennen?
Gaan ze het weigeren omdat ik mijn sociale contacten voornamelijk in het buitenland heb (wat zo is)?
Wat hebben ze met mijn huisarts en tandarts te maken? Ik heb niet eens een huisarts!
Kom op hé!
Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.
Nee het gaat om een opwaartse spiraal te maken.. het gaat niet om dat rijbewijs bij TS... dat is het probleem niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
FokdeKoning hoeft er toch niet daadwerkelijk te zitten? Dat zou ik ook niet willen als ik daar mijn camper en hond voor moest opgeven (in het geval ik die zou hebben) Het gaat om het aanmelden en inschrijven. Daarmee is het probleem al opgelost.
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Want leg mij eens uit, wat heeft de RDW met mijn hobby's en sociale contacten te maken?
Gaan ze het weigeren als ik van orgies of parenclubs hou en dat mijn enigste hobby's zijn?
Gaan ze het weigeren omdat ik mijn sociale contacten voornamelijk in het buitenland heb (wat zo is)?
Wat hebben ze met mijn huisarts en tandarts te maken? Ik heb niet eens een huisarts!
Kom op hé!
Mja, maar ik heb wél een woning en een rijbewijs, wat ik ook nog eens verlengen kan. Jij kant dat niet en bent volgens eigen zeggen geen 'slaaf'.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!
Leg mij uit wat het RDW ermee wil!
Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...
Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Je kan ook een geldig rijbewijs bij mij aanvragen...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.
Kennelijk interesseert het de Nederlandse bevolking niet dat ze al hun privacy op hebben gegeven en daarvoor ook nog graag belasting betalen.
Kom op hé!
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...
Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?
Of wou je nog een keer je zooi wegwerken?
Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.
Man ga toch werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
Ik heb een geldig paspoort en bij de aanvraag moeten tonen, dus dat zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.
Niet zo logisch doen. Stel je voor dat hij concreet iets moet doen om zijn eigen shit op te lossen. Kan natuurlijk niet.quote:
Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...
Hij ziet niet in dat nu investeren, hem enorm vooruit helpt...
Je bent bang: zorg dat je niet meer bang bent... en dat is niet ervoor wegkruipen.. maar met je kloten op het blok kruipen.. zorgen dat je van die angsten (hoogtevrees, plek van mishandeling etc) wegwerkt door ze te ondergaan...
Je kan wel tot je ballen in het water lopen.. maar dan komt dat zwempartijtje er nooit van he?
Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook tijden gehad dat ik nog twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moest doen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...
Zeg je dat ook tegen mensen die Aids of kanker hebben?
Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moeten doen..
Zorg dan dat je legaal in een caravan kan wonen.. desnoods door nu inderdaad die hond weg te doen en in een flatje op 55 hoog met hele grote ramen en een lage balustrade te gaan zitten...
Eerst inleveren, dan regelen en ondertussen niet vergeten te genieten en elke dag minimaal 1 keer te lachen..
Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..
Kun jij iets met die ptss? Ja!
Doe dat dan.. in plaats van overal voor weg te lopen..
Regel die rdw.. zeik niet.. regel de rest.. zeik niet.. en kom dan maar eens terug...
Is dat ook niet wat je steeds van alle instanties hoort?
Ja.. en je zit nogal in een slachtofferrol.. Daar kun je ook uitkomen als je wilt..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn hond weg te doen!
https://hulphond.nl/hulphond/ptss-hulphond/
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepen
Die camping heeft toch een adres?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:23 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik verblijf tijdelijk op een camping, zoals zo vele gestrande Nederlanders.
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef Droopie het volgende:
PTSS ken ik niet heel goed, maar jij doet er echt alles aan om je in de slachtofferrol te zetten.
Misschien wat nederiger opstellen naar de hulpverlening toe en de gunfactor kweken.
Maar geen GBA, bovendien sta ik vaker ergens anders omdat permanente bewoning niet is toegestaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die camping heeft toch een adres?
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef spiritusbus het volgende:
Terecht is een aansteller die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.
gepost vanuit een huis
In tegenstelling tot jou heb ik geen bergen subsidie van diezelfde overheid nodig om mijn broek op te houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:25 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...
DRIE instanties die iets voor je kunnen betekenen maar weledele hoogheid houd zich aan de feiten..
Ah nee oke..
Soberso schrijven is anders ook best fout...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is soberso minder dan het vuil onder mijn schoenen
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...
Jippie je hebt gelijk... en wat ga je dan doen..?
Slaven moeten naar de gemeente en die stuurt de aanvraag naar de RDW.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds wanneer verlengt RDW je rijbewijs??
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Natuurlijk kan dat, rugzakje om en..ja..klaar eigenlijk he? Verhuizen kun je het niet echt noemen. In jouw geval is het dan verlanden of verstraten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Zoals ik al zei, gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...
Dat zal je helpen inderdaad..![]()
En guttegut dat kan ik niet hebben hoor..
Daarmee dus ook PTSS, dat zegt meer over jou als over mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef RolandArthur het volgende:
Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.
quote:Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
Niets liever, maar dat snappen de meeste niet.quote:
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik lees anders geen enkele ontkenning voor het bestaan van PTSS of dat het allemaal wel mee zou vallen.
Ik lees wel dat TS een hoop "schuld" bij anderen neerlegt zonder de hand in eigen boezem te steken. De "iedereen is gek behalve ik" redenatie is meerdere keren gebezigd door TS.
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!
Je kunt er momenteel alleen niet heen rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik vind jou een toffe mod.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)quote:
Oh, zo'n prepdebiel.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, zo'n prepdebiel.
Verbaast me niet, eigenlijk.
Ik wist het!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:34 schreef Operc het volgende:
Maar ben je 'soeverein mens' of 'doomsdayprepper'? (Of waren je ouders dat ofzo dat je zo bent geworden?)
Dan heb je toch ook helemaal geen rijbewijs nodig ja. Als het moment daar is gewoon instappen, alsof iemand zich dan nog druk maakt over een rijbewijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)
Maar daar ga ik me niet verder over uitlaten, dat binnenpretje gun ik me nu gewoon.
Wie wil preppen moet vooral passende luiers niet vergeten.
Dom wil ik niet zeggen, ik blijf dan toch liever bij slaafs. Dit slaafse gedrag houdt deze doorgeschoten en ziekmakende maatschappij echter heel goed in stand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
Topic maar half half gelezen, maar het lijkt me toch niet dat als je PTSS hebt (wat best wel serieus is/kan zijn) dat je dan maar even gewoon je shit together moet getten en je hond die daar speciaal voor getraind is dan maar even weg moet doen en anders gewoon je bek dicht moet houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook helemaal geen rijbewijs nodig ja. Als het moment daar is gewoon instappen, alsof iemand zich dan nog druk maakt over een rijbewijs.
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...quote:Ik wil me gewoon aan de regels houden en ik heb mijn rijbewijs ook gewoon nodig, ook omdat ik een hulpbehoevende man van in de 60 op vrijwillige basis help, en met hem boodschappen en dergelijke moet doen.
Wat wel apart is is dat je pas met dát hele verhaaltje kwam toen je hier niet de reacties kreeg die je wilde, maar als je dat écht geloofde had je je helemaal niet druk gemaakt over dat hele rijbewijs verlengen![]()
Ik heb wel nog steeds mijn binnenpretje.quote:"oehoehoehoeh ik weet lekker iets maar ik hou het lekker voor mezelf". Standaard verdediging die wel vaker voorbij komt als een TS geen gelijk krijgt.
DANK U WEL!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Topic maar half half gelezen, maar het lijkt me toch niet dat als je PTSS hebt (wat best wel serieus is/kan zijn) dat je dan maar even gewoon je shit together moet getten en je hond die daar speciaal voor getraind is dan maar even weg moet doen en anders gewoon je bek dicht moet houden?
Als ik PTSS zou hebben en ik had een hond (of voor mijn part een goudvis!) waar ik steun aan had en die me hielp en alles om het draaglijk te maken dan was er geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om die dan maar even weg te tiefen omdat gemeente.
Omdat hoe minder ik zeur, hoe meer ik voor elkaar krijg in het leven en bij de RDW.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...![]()
Ja, ik heb ook een heel aantal binnenpretjesquote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Mij verbaasd het gewoon enorm dat de meerderheid deze vragen van het RDW gewoon slikken...![]()
Er is ook niet één goed argument naar voren waarom het RDW zoveel persoonlijke informatie eist. Dat is Big Brother in zijn extreemste vorm.
Er wordt kennelijk liever geschopt tegen mijn persoonlijke situatie waar een normaal mens al nauwelijks uitkomt. PTSS is daar niet echt behulpzaam bij.
http://www.gelderlander.n(...)ogeeradres-1.6179407
[..]
Ik heb wel nog steeds mijn binnenpretje.![]()
Je zou het sowieso niet geloven.
Zei de slaafse slikker.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat hoe minder ik zeur, hoe meer ik voor elkaar krijg in het leven en bij de RDW.
Nou ja, hij hoeft zich in ieder geval niet druk te maken over iets volkomen triviaals als een rijbewijs verlengen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Zei de slaafse slikker.
(Leuke titel voor een Suske en Wiske)
Warempel, een post van mij waaruit medeleven jegens mijn medemens blijkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.
Ik vond het al niet bij je passenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Geralt het volgende:
Warempel, een post van mij waaruit medeleven jegens mijn medemens blijkt.
Die maak ik niet zo vaak. Zegmaar bijna nooit.
Excuus daarvoor; ik schrok er zelf ook van
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij je passen
There you go. Je kúnt het welquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!
Dank je, zonder mijn hond zou ik zou ik echt niet kunnen, ze weet precies hoe ik me voel, we zijn al 8 jaar een team en we zijn nog nooit langer als 12 uur gescheiden geweest. Als ik haar weg zou moeten doen zou dat ook heel veel impact voor haar hebben en dat wil je steun en toeverlaat echt niet aandoen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!
Niet zo boos; ik ben het met je eens, ik maak gewoon een grapje aangezien mijn reacties normaal gesproken niet zo meegaand zijn en ik nogal hard uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:
Denk je echt dat de overheid de dingen, die de RDW nu van je vraagt, niet gemakkelijk zelf zou kunnen achterhalen als ze dat zouden willen?
Die dingen die ze vragen zijn formaliteit. Als je daar niet aan mee wil werken prima, dan maar geen rijbewijs. Je rijbewijs is een gunst van de overheid, niet een recht.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01quote:Artikel 16
De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf.
In plaats van op een forum zeiken kun je ook naar het RDW gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
In TS' hersenen.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:08 schreef Droopie het volgende:
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?
Okquote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
Buiten wat ik net zei denk ik niet dat opofferingen maken als je PTSS hebt en daardoor god weet wat voor problemen hebt meteen wil zeggen dat je die speciaal voor mensen met PTSS getrainde hond dan maar even bij het grof vuil moet zetten.
Imo ben je dan compleet de verkeerde opofferingen aan het maken en persoonlijk vind ik dat je dat soort opofferingen ook helemaal niet mag vragen van die mensen.
TS geeft terecht aan een blinde pak je zijn stok toch ook niet af.
#teamTS
Leuk en aardig, maar zou jij hem weg doen? Ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:23 schreef sirdanilot het volgende:
Trouwens, ik heb even iets gemist.
Waarom moet de hond van TS weg?
Maar hij zit nu toch op een camping? Zolang hij dat kan blijven betalen lijkt mij dat een betere plek dan in de daklozenopvang.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.
Gast, je moet echt professionele hulp zoeken. Ben je bipolair of zo? De ene keer iemand een zielige slaaf noemen die belasting betaald, vervolgens als een trotse bloedzuiger roepen dat je zijn belasting centen opbrand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!
Leg mij uit wat het RDW ermee wil!
Probeer nu ook nog eens de andere artikelen uit hoofdstuk 2, paragraaf 2 te lezen en je ziet dat wat je hierboven quote (1 artikel waar vervolgens 8 artikelen op volgen met enorme lijsten van uitzonderingen) onzin is.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://www.denhaag.nl/hom(...)f-verblijfplaats.htmquote:Rijbewijs zonder vaste woon- of verblijfplaats
Gepubliceerd:
01 januari 2016
Laatste wijziging:
20 juli 2016
Heeft u een Nederlands rijbewijs, maar staat u niet ingeschreven in de BRP (basisregistratie personen)? Dan kunt u bij de gemeente waar u verblijft een aanvraag indienen om uw rijbewijs te vernieuwen.
Maak direct een afspraak voor het vernieuwen van uw rijbewijs.
U gaat persoonlijk langs bij de balie van Publiekszaken om uw rijbewijs aan te vragen.
De baliemedewerker stuurt uw aanvraag op naar de RDW.
De RDW bekijkt uw aanvraag en stuurt u een afhaalbericht op het correspondentie-adres dat u opgeeft.
U haalt uw rijbewijs persoonlijk op hetzelfde stadsdeelkantoor op als waar u het heeft aangevraagd. Dit moet u binnen 3 maanden na uw aanvraag doen. Daarna wordt het document ongeldig en is de gemeente verplicht het te vernietigen. Wilt u na deze 3 maanden toch een rijbewijs? Dan moet u een nieuwe aanvraag doen en opnieuw betalen.
Prachtig samengevat.quote:
De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Vind het wel schandalig je zoveel gegevens moet geven voor het verlengen van je rijbewijs. Als het nou je eerste rijbewijs was dan was het anders of als je rijbewijs was ingenomen en/of tijd in het buitenland gewoond. Maar als je zoveel tegenslag hebt gehad dan op die manier nog je laatste mobiliteit kwijt kunnen raken wel echt zuur. Vraag mij alleen wel af als jij moet opgeven waar jij verblijft hoe ze jou een brief hebben kunnen sturen?
Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.
Maar om fraude te voorkomen willen ze weten of hij niet een bulgaar is met frauduleuze smoesjes.
Als er fraude is met huurtoeslagen is iedereen verontwaardigd, als de RDW wat extra vragen stelt voor iemand die niet ingeschreven staat is het ook niet goed.
Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.
Let wel, ze weigeren hem het nieuwe rijbewijs niet, maar als hij slechts 10% van de energie en verhalen die hij hier heeft gepost in een brief aan de RDW had gezet was er geen probleem, lijkt mij.
Toen ik naar Amerika ging moest ik bij de gate ook zeggen welk weer het was, wie mijn ticket betaald had en wat ik daar ging doen om over de ESTA aanvraag maar te zwijgen.. Nou -6 graden, ikzelf betaald en ik ga de stad bekijken.
Fijne reis meneer en u ook bedankt.
Het is de nieuwe realiteit, verzetten kan je doen maar dan kan je lopen en/ of niet naar Amerika..
Zoals?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.
Zoals de hobbies, tsja het is meer dat je een sluitend verhaal heb.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.
Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:53 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Lees even terug ik moest het bericht aanvullen
Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.
Nogmaals je wilt mee doen met de maatschappij of niet.
En als je geen hobby of huisarts kan betalen, zal de rdw ook zeggen ja hallo waar betaal je je verzekering dan van en de wegenbelasting, waar kunnen we die innen als ik geen adres heb?
Je moet ook ingeschreven staan in een land in de EU om te werken, daar heeft de RDW niets mee te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:17 schreef Roces18 het volgende:
geen adres hebben , wel internet
priorities
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.
Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?
Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.
Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.
Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.
sommige mensen weet ik nog wel te waarderen hoor voor hun strijd, maar de meeste slaan door en verwarren souverein zijn met verwaand.
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:36 schreef Pielemenneke het volgende:
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.
Dit dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last vanquote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
Van het niet accepteren van rechters?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:44 schreef Droopie het volgende:
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last van
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van het niet accepteren van rechters?
Hallo, Geert.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:47 schreef Droopie het volgende:
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.
of die niet willen opstaan voor een rechter
Helemaal niet bij stilgestaan, maar dit is echt zo'n typisch gevalletje Vitali Feiten inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?
Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.
Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.
Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |