Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!!
Niet zo boos; ik ben het met je eens, ik maak gewoon een grapje aangezien mijn reacties normaal gesproken niet zo meegaand zijn en ik nogal hard uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
TS, geef eens antwoord op mijn vraag:
Denk je echt dat de overheid de dingen, die de RDW nu van je vraagt, niet gemakkelijk zelf zou kunnen achterhalen als ze dat zouden willen?
Die dingen die ze vragen zijn formaliteit. Als je daar niet aan mee wil werken prima, dan maar geen rijbewijs. Je rijbewijs is een gunst van de overheid, niet een recht.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01quote:Artikel 16
De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf.
In plaats van op een forum zeiken kun je ook naar het RDW gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
In TS' hersenen.quote:Op zondag 24 juli 2016 01:08 schreef Droopie het volgende:
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?
Okquote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
Buiten wat ik net zei denk ik niet dat opofferingen maken als je PTSS hebt en daardoor god weet wat voor problemen hebt meteen wil zeggen dat je die speciaal voor mensen met PTSS getrainde hond dan maar even bij het grof vuil moet zetten.
Imo ben je dan compleet de verkeerde opofferingen aan het maken en persoonlijk vind ik dat je dat soort opofferingen ook helemaal niet mag vragen van die mensen.
TS geeft terecht aan een blinde pak je zijn stok toch ook niet af.
#teamTS
Leuk en aardig, maar zou jij hem weg doen? Ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:23 schreef sirdanilot het volgende:
Trouwens, ik heb even iets gemist.
Waarom moet de hond van TS weg?
Maar hij zit nu toch op een camping? Zolang hij dat kan blijven betalen lijkt mij dat een betere plek dan in de daklozenopvang.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.
Gast, je moet echt professionele hulp zoeken. Ben je bipolair of zo? De ene keer iemand een zielige slaaf noemen die belasting betaald, vervolgens als een trotse bloedzuiger roepen dat je zijn belasting centen opbrand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!
Leg mij uit wat het RDW ermee wil!
Probeer nu ook nog eens de andere artikelen uit hoofdstuk 2, paragraaf 2 te lezen en je ziet dat wat je hierboven quote (1 artikel waar vervolgens 8 artikelen op volgen met enorme lijsten van uitzonderingen) onzin is.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
http://www.denhaag.nl/hom(...)f-verblijfplaats.htmquote:Rijbewijs zonder vaste woon- of verblijfplaats
Gepubliceerd:
01 januari 2016
Laatste wijziging:
20 juli 2016
Heeft u een Nederlands rijbewijs, maar staat u niet ingeschreven in de BRP (basisregistratie personen)? Dan kunt u bij de gemeente waar u verblijft een aanvraag indienen om uw rijbewijs te vernieuwen.
Maak direct een afspraak voor het vernieuwen van uw rijbewijs.
U gaat persoonlijk langs bij de balie van Publiekszaken om uw rijbewijs aan te vragen.
De baliemedewerker stuurt uw aanvraag op naar de RDW.
De RDW bekijkt uw aanvraag en stuurt u een afhaalbericht op het correspondentie-adres dat u opgeeft.
U haalt uw rijbewijs persoonlijk op hetzelfde stadsdeelkantoor op als waar u het heeft aangevraagd. Dit moet u binnen 3 maanden na uw aanvraag doen. Daarna wordt het document ongeldig en is de gemeente verplicht het te vernietigen. Wilt u na deze 3 maanden toch een rijbewijs? Dan moet u een nieuwe aanvraag doen en opnieuw betalen.
Prachtig samengevat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |