abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2016 @ 00:26:06 #226
369251 Geralt
of Rivia
pi_163967227
En het is godverdomme langer DAN 12 uur ja }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163967273
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

TS MOET GEWOON ZIJN SHIT TOGETHER GETTEN GODVERDOMME!!!! :(
Ach, wat voor een geweldig personage ben jij dan?
Fapt het lekker, zieke mensen voor de gek te houden?
  zondag 24 juli 2016 @ 00:29:05 #228
369251 Geralt
of Rivia
pi_163967284
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Niet zo boos; ik ben het met je eens, ik maak gewoon een grapje aangezien mijn reacties normaal gesproken niet zo meegaand zijn en ik nogal hard uit de hoek kan komen. :*
pi_163967315
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

TS, geef eens antwoord op mijn vraag:

Denk je echt dat de overheid de dingen, die de RDW nu van je vraagt, niet gemakkelijk zelf zou kunnen achterhalen als ze dat zouden willen?

Die dingen die ze vragen zijn formaliteit. Als je daar niet aan mee wil werken prima, dan maar geen rijbewijs. Je rijbewijs is een gunst van de overheid, niet een recht.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163967720
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

TS, geef eens antwoord op mijn vraag:

Denk je echt dat de overheid de dingen, die de RDW nu van je vraagt, niet gemakkelijk zelf zou kunnen achterhalen als ze dat zouden willen?

Die dingen die ze vragen zijn formaliteit. Als je daar niet aan mee wil werken prima, dan maar geen rijbewijs. Je rijbewijs is een gunst van de overheid, niet een recht.
quote:
Artikel 16

De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011468/2016-01-01

De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
  zondag 24 juli 2016 @ 01:04:29 #231
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_163967809
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

[..]

De RDW gaat gewoon buiten haar boekje, er zijn uitzonderingen op die wet, maar die zijn voor het RDW niet van toepassing.
In plaats van op een forum zeiken kun je ook naar het RDW gaan.
Forza TOP Oss
pi_163967852
quote:

[..]

[..]

waar vragen ze dan zaken die hier in staan?
ze willen kijken of jij geen rare bulgaar bent
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2016 @ 01:09:49 #233
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_163967863
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 01:08 schreef Droopie het volgende:
waar vragen ze dan zaken die hier in staan?
In TS' hersenen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_163967930
quote:

[..]

[..]

Ok
Dan maar geen rijbewijs voor jou, hè.

Dit soort starre houding is precies waardoor je nu zo in de problemen zit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163967948
TS, luister nooit nooit naar mensen die zeggen dat je je achter een slachtofferrol verschuilt, jij kent je situatie het beste, zij hebben een gebrek aan empathisch vermogen. Je hebt gelijk, en je verdient je gelijk te krijgen
Graag op anoniem
pi_163969827
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
Buiten wat ik net zei denk ik niet dat opofferingen maken als je PTSS hebt en daardoor god weet wat voor problemen hebt meteen wil zeggen dat je die speciaal voor mensen met PTSS getrainde hond dan maar even bij het grof vuil moet zetten.

Imo ben je dan compleet de verkeerde opofferingen aan het maken en persoonlijk vind ik dat je dat soort opofferingen ook helemaal niet mag vragen van die mensen.

TS geeft terecht aan een blinde pak je zijn stok toch ook niet af.

#teamTS
Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:40:02 #237
369251 Geralt
of Rivia
pi_163969963
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een niet-erkende hulphond wordt niet gezien als een echte hulphond, maar als een huis, tuin en keukenhond. Mocht het gaan om een erkende hulphond van bijvoorbeeld het KNGF, dan kan niet zomaar gevraagd worden om deze af te staan. TS heeft geen erkende hulphond en daarom moet hij weg.
Leuk en aardig, maar zou jij hem weg doen? Ik niet.
pi_163970012
Ok
Zonder wrijving geen glans
pi_163970136
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef Geralt het volgende:
En buiten dat zo een beetje iedereen in dit topic TS aanvalt wil ik hem vooral sterkte wensen met zijn PTSS en zijn hond die hem daarbij helpt.

:)
^O^
pi_163970213
Wat is dat toch dat veel mensen zich verschuilen achter aandoeningen die 30 jaar geleden nog niet eens bestonden, maar waar de maatschappij toen veel vriendelijker was?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 24 juli 2016 @ 11:09:07 #241
13309 nostra
ask why
pi_163970411
De STASI had deze informatie al geweten, dus die vergelijking gaat nogal mank.

Je moet zijn ingeschreven in Nederland óf je moet aantonen dat je hier het afgelopen jaar meer dan 185 dagen hebt gewoond. En wonen is meer dan verblijven, dat is ook naar de huisarts gaan, je kinderen opvoeden en je vrienden bezoeken. Dus daar maak je een pakketje van en dat stuur je op.

Wil je dat allemaal niet, dan zorg je er gewoon voor dat je bent ingeschreven. Want tegen dat definitieprobleem van 'woonachtig zijn' zal je nog wel vaker aan gaan lopen en bij een stuk vervelender instanties dan het RDW.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_163970634
Trouwens, ik heb even iets gemist.

Waarom moet de hond van TS weg? Zodat hij meer opties heeft voor plaatsing in een sociale huurwoning of zo? Ik zou dat beest ook niet weg doen, eerlijk gezegd. Er zijn bovendien ook genoeg tokkies in sociale huurwoningen die ook gewoon een hond hebben.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:29:45 #243
13309 nostra
ask why
pi_163970700
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:23 schreef sirdanilot het volgende:
Trouwens, ik heb even iets gemist.

Waarom moet de hond van TS weg?
Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_163970758
Voor iemand die alles zo goed weet krijgt ts behoorlijk weinig geregeld.

Zoals een vaste woon- of verblijfplaats.

En een rijbewijs.

En een sociaal leven.

En een aangenaam karakter.

En een niet-ziek brein.

Overigens ts, is je hond afgemaakt? Ik hoop het wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2016 11:34:31 ]
pi_163970949
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Als hij een plek in de daklozenopvang wil krijgen; daar kan je nu eenmaal niet met je huisdier heen.
Maar hij zit nu toch op een camping? Zolang hij dat kan blijven betalen lijkt mij dat een betere plek dan in de daklozenopvang.

Maar eh TS, als je een camping kan betalen, kun je toch ook een studentenkamertje betalen? Wel iets lastiger met de hond maar niet onmogelijk (vaak uitlaten alsjeblieft, heb je toch tijd zat voor).
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2016 @ 11:58:11 #246
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163971163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!

Leg mij uit wat het RDW ermee wil!
Gast, je moet echt professionele hulp zoeken. Ben je bipolair of zo? De ene keer iemand een zielige slaaf noemen die belasting betaald, vervolgens als een trotse bloedzuiger roepen dat je zijn belasting centen opbrand.

Je komt hier om te praten over je rijbewijs, maar ondertussen blijken er allemaal vage problemen te zijn die waarschijnlijk te herleiden zijn naar dezelfde bron. Dat jij de maatschappij zoals deze is niet accepteert hoeft niet te betekenen dat 99,99999% van de andere Nederlanders fout zit...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2016 @ 12:01:03 #247
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163971219
quote:

[..]

[..]

Probeer nu ook nog eens de andere artikelen uit hoofdstuk 2, paragraaf 2 te lezen en je ziet dat wat je hierboven quote (1 artikel waar vervolgens 8 artikelen op volgen met enorme lijsten van uitzonderingen) onzin is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 24 juli 2016 @ 12:09:38 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163971347
TS had gewoon even moeten Googelen
quote:
Rijbewijs zonder vaste woon- of verblijfplaats
Gepubliceerd:
01 januari 2016
Laatste wijziging:
20 juli 2016
Heeft u een Nederlands rijbewijs, maar staat u niet ingeschreven in de BRP (basisregistratie personen)? Dan kunt u bij de gemeente waar u verblijft een aanvraag indienen om uw rijbewijs te vernieuwen.
Maak direct een afspraak voor het vernieuwen van uw rijbewijs.
U gaat persoonlijk langs bij de balie van Publiekszaken om uw rijbewijs aan te vragen.
De baliemedewerker stuurt uw aanvraag op naar de RDW.
De RDW bekijkt uw aanvraag en stuurt u een afhaalbericht op het correspondentie-adres dat u opgeeft.
U haalt uw rijbewijs persoonlijk op hetzelfde stadsdeelkantoor op als waar u het heeft aangevraagd. Dit moet u binnen 3 maanden na uw aanvraag doen. Daarna wordt het document ongeldig en is de gemeente verplicht het te vernietigen. Wilt u na deze 3 maanden toch een rijbewijs? Dan moet u een nieuwe aanvraag doen en opnieuw betalen.
http://www.denhaag.nl/hom(...)f-verblijfplaats.htm
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163971377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:38 schreef Catch22- het volgende:
De hele wereld is gek, maar ts niet
Prachtig samengevat.

Was wel weer even geleden dat er zo'n goede backfire was, waarvoor mijn dank TS. Overigens zou ik als ik jou was schijt hebben aan al die mensen hier en hun debiele en/of kortzichtige mening, jij weet het veel beter en hebt je zaakjes veel beter geregeld dan de meesten van ons.
pi_163971387
Dit is de wereld waar we in leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')