Gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je leest mijn post gewoon. Het staat er allemaal in.
Toch is het zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het Leger des Heils?
Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen trouwens.
Okéquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.
Dat was mijn keus zeiden ze ijskoud bij de gemeente.
Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Altijd is alles de schuld van anderen ja toch
Goeie instelling!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
Ja maar ja, die overheidsslaafjes van de racistische regering hebben wél een plek om te wonen, werk, een inkomen, en kunnen zonder problemen hun rijbewijs verlengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof "de overheid" altijd alles perfect doet
Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Jij snapt toch hopelijk wel dat jij met deze reactie c.q. zo'n instelling op FOK! geen fatsoenlijke reactie zult krijgen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Niemand zegt datquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.
Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En waar haal ik dat zomaar even vandaan?
Ik ben daarbij chronisch ziek en ben al bij alle instanties van het kastje naar de muur gestuurd geworden.
Je moest dus al naar de daklozenopvang en dan ga jij allerlei dingen weigeren. Je klopt aan voor hulp en als je die dan krijgt, dan accepteer je die niet omdat die niet volledig naar jouw zin is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.
Dat was mijn keus zeiden ze ijskoud bij de gemeente.
Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
Dat komt omdat dat ook zo is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
Daar houdt het voor mij alweer op...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.
Wanneer een instantie je genaaid heeft, en je hebt alles zwart op wit, ga dan naar een instantie die je kan helpen met gratis rechtshulp, zoals HVO Querido.
quote:HVO-Querido biedt hulp aan volwassenen in Amsterdam en omgeving
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:52 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?
't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
En precies dat is er mis met deze maatschappij!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Nouuuu, "gelukkig" is een ruim begrip kennelijk..quote:
Dan blijf je toch lekker zonder rijbewijs op dat vakantiepark wonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En precies dat is er mis met deze maatschappij!
Blijf dan maar lekker in je tentje wonen. Misschien is het maar goed dat je niet meer mag rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, wat er mis is met de maatschappij zijn mensen die denken dat ze in elke situatie dingen kunnen eisen, terwijl de realiteit uitwijst dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.
Het is niet altijd zwart/wit zoals jij steeds rond gilt.
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Daar houdt het voor mij alweer op...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |