abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163959404
Hallo door omstandigheden ben ik dakloos en sta ik nergens ingeschreven. Desondanks wilde ik onlangs mijn rijbewijs verlengen. Dit ging niet zonder slag of stoot, het werd in eerste instantie bij de gemeente waar ik aanklopte geweigerd. Ik had een bewijs van uitschrijving nodig wat tegenwoordig alleen bij een RNI-gemeente aangevraagd kan worden. Kosten, 13,70¤(!!!) voor een uittreksel. Dit is sowieso al woeker, maar ok.

De gemeente was wel zo vriendelijk mij een uitdraai van de RDW te geven met alle voorwaarden voor het verlengen van het rijbewijs als men niet ingeschreven staat.

Vervolgens ben ik naar de gemeente gegaan met alle benodigdheden die de RDW aangaf:
-Geldig Paspoort
-Verlopen Rijbewijs
-Nieuwe Pasfoto
-Het Bewijs van uitschrijving

Vervolgens dus netjes volgens de regels aangevraagd en betaald, maar nu komt het. Voorheen kreeg ik een brief van de RDW, ze willen aanvullende informatie.
Wat willen ze weten?
--------------------------------------------------
Geachte heer,

Onlangs heeft u een Nederlands rijbewijs aangevraagd. Om uw aanvraag af te kunnen handelen heb ik aanvullende informatie nodig. In deze brief leest u er meer over.

Geen vaste woon of verblijfplaats
U staat niet in Nederland ingeschreven en heeft dus geen vaste woon- of verblijfplaats. U moet aantonen dat u wel in Nederland woont. Met "wonen in Nederland" bedoelen we de plaats waar iemand minimaal 185 dagen per kalenderjaar verblijft, vanwege persoonlijke bindingen.

Wat moet u doen?
Ik heb van u een antwoord nodig op de onderstaande vragen als deze van toepassing zijn. Wilt u de antwoorden samen met de bewijsstukken naar de RDW sturen?

-Waar bent u ingeschreven in het bevolkingsregister?
-Waar woont uw gezin? En waar wonen uw andere persoonlijke relaties?
-Waar heeft u maatschappelijke en andere sociale bindingen en waar bestaan deze uit? (denk aan sport/hobby's)
-Wat zijn de gegevens van uw huisarts (nota bijvoegen) en tandarts (nota bijvoegen)?
-Waar heeft u een ziektekostenverzekering afgesloten? (afschrift bijvoegen)
-Waar heeft u een woning? (u hoeft geen eigenaar te zijn)
-Van wie krijgt u een inkomen?
-Wat is uw nationaliteit?
---------------------------------------------------------

Wat de fok zijn dat voor DDR STASI praktijken? Het is gewoon een Nederlands Rijbewijs wat verlengt moet worden!
Wat hebben hun met de rest van mijn leven te maken?
Ik ben geboren en getogen Nederlander en ik kan en wil dit niet accepteren, want wat heeft de RDW met mijn sociaal leven, mijn huisarts/tandarts/ziektekostenverzekering en mijn inkomen te maken?
Ik heb aan alle voorwaarden ten tijde van de aanvraag voldaan zoals de RDW die stelde en dat moet gewoon voldoende zijn!
Wat kan ik ertegen doen?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:09:36 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:12:06 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_163959475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:07 schreef FokdeKoning het volgende:
Wat kan ik ertegen doen?
Niets, hoe zuur dat ook is.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163959524
Tijd voor een adres dus!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_163959568
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:15 schreef halfway het volgende:
Tijd voor een adres dus!
En waar haal ik dat zomaar even vandaan?
Ik ben daarbij chronisch ziek en ben al bij alle instanties van het kastje naar de muur gestuurd geworden.
pi_163959590
quote:
ik kan en wil dit niet accepteren
Prima, dan verleng je je rijbewijs niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_163959614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Prima, dan verleng je je rijbewijs niet.
Voor je verder reageert wil ik wel weten wat voor maat onderbroek je hebt...
  Forum Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 19:21:49 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163959619
Woon je in je auto?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:22:29 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163959633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik ben daarbij chronisch ziek en ben al bij alle instanties van het kastje naar de muur gestuurd geworden.
Ja, dat is heel vervelend, maar het verlengen van je rijbewijs gaat volgens een aantal regels. Het is heel simpel. Je voldoet aan die regels en dan kun je je rijbewijs verlengen, of je voldoet niet aan die regels en dan verleng je je rijbewijs niet.

Het is of het een of het ander. Je kunt er allerlei vervelende andere dingen bijhalen die je zijn overkomen, maar dat heeft er allemaal niks mee te maken en dat doe je alleen om je verhaal wat meer gewicht mee te geven.

Daarnaast heeft het ook niks met STASI praktijken te maken. Wat ik denk is dat jij daar zo tegen ageert omdat je geen goede antwoorden hebt op de vragen die gesteld worden. Dat is erg vervelend, maar dat is hoe de zaken nou eenmaal gaan.

Je kunt er niets tegen doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163959644
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:21 schreef Pharkus het volgende:
Woon je in je auto?
Ik verblijf tijdelijk op een camping, zoals zo vele gestrande Nederlanders.
pi_163959668
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is heel vervelend, maar het verlengen van je rijbewijs gaat volgens een aantal regels. Het is heel simpel. Je voldoet aan die regels en dan kun je je rijbewijs verlengen, of je voldoet niet aan die regels en dan verleng je je rijbewijs niet.

Het is of het een of het ander. Je kunt er allerlei vervelende andere dingen bijhalen die je zijn overkomen, maar dat heeft er allemaal niks mee te maken en dat doe je alleen om je verhaal wat meer gewicht mee te geven.

Daarnaast heeft het ook niks met STASI praktijken te maken. Wat ik denk is dat jij daar zo tegen ageert omdat je geen goede antwoorden hebt op de vragen die gesteld worden. Dat is erg vervelend, maar dat is hoe de zaken nou eenmaal gaan.

Je kunt er niets tegen doen.
Ik heb een uitdraai van de RDW met die regels en heb daaraan voldaan! De aanvraag is betaald en daarmee geaccepteerd. De RDW had mij van tevoren van die aanvullende regels op de hoogte moeten stellen, zo simpel is dat!
pi_163959695
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:25 schreef FokdeKoning het volgende:
Ik heb een uitdraai van de RDW met die regels en heb daaraan voldaan! De aanvraag is betaald en daarmee geaccepteerd. De RDW had mij van tevoren van die aanvullende regels op de hoogte moeten stellen, zo simpel is dat!
!!!
What you gonna do *shrug*
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:27:42 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_163959706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:25 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Zelfs al héb je gelijk, blijft het een feit dat jij je rijbewijs wil verlengen, en dat niet kunt omdat je antwoord + bewijs moet overleggen op die andere vragen, anders geen rijbewijs.

Je kunt stampvoeten, je kunt heel gepikeerd op een forum op iedereen die niet zegt wat jij wil horen gaan reageren, je kunt roepen dat je gelijk hebt en wat de RDW allemaal had moeten doen, maar dat doet er allemaal niet toe, want at the end of the day wil jij je rijbewijs verlengen en dat gaat vooralsnog dus niet.

Het maakt niet uit wat je er op reageert, het komt neer op; wil je je rijbewijs verlengen of niet? Zo ja, dan zul je echt met die info moeten komen, en anders heb je pech gehad. Daar kun je om janken wat je wil, maar dat gaat de realiteit niet veranderen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:27:47 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_163959707
quote:

[..]

Ben je al eens bij de gemeente gaan informeren welke mogelijkheden er zijn?

Ik geloof dat het Leger des Heils je hier ook mee kan helpen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163959720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

!!!
What you gonna do *shrug*
Maandag ga ik naar een advocaat, eens kijken wat die ervan zegt en zo nodig een kort geding.
pi_163959727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:28 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Maandag ga ik naar een advocaat, eens kijken wat die ervan zegt en zo nodig een kort geding.
Yeah man! Kick ass!
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:28:58 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_163959729
quote:

[..]

Gast, zou je je niet eens op belangrijkere zaken focussen?
Stop the violence
Down with the hate
pi_163959752
Jij wil een rijbewijs en daar worden deze voorwaarden aan gesteld. Kun je heel hard gaan janken en stampvoeten en hier komen klagen maar in die tijd had je ook alle vragen van het RDW kunnen beantwoorden.
pi_163959755
quote:
Het is gewoon een Nederlands Rijbewijs wat verlengt moet worden!
Dit is de essentie van jouw probleem. Probeer het anders eens in Somalië, met je nomadenbestaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2016 19:30:50 ]
pi_163959761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je al eens bij de gemeente gaan informeren welke mogelijkheden er zijn?

Ik geloof dat het Leger des Heils je hier ook mee kan helpen.
Ik heb een tijd geleden bij de gemeente om hulp gevraagd om uit mijn situatie te komen, maar aangezien ik er niet sta ingeschreven weigeren ze iedere vorm van hulp.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:31:50 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_163959790
quote:

[..]

Een uittreksel van 13,70 maak je een enorm issue van, maar advocaat kosten zijn geen probleem blijkbaar. Daarnaast, als die advocaat concludeert dat je die gegevens gewoon moet aanleveren moet je dat alsnog doen EN die advocaat betalen.

Ik denk dat jij gewoon een beetje gefrustreerd bent en nu gewoon tegen alles en iedereen aanschopt. Maar waar je nu mee bezig bent gaat je helemaal niks verder helpen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:31:50 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_163959791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:30 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb een tijd geleden bij de gemeente om hulp gevraagd om uit mijn situatie te komen, maar aangezien ik er niet sta ingeschreven weigeren ze iedere vorm van hulp.
En het Leger des Heils?

Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen trouwens.
Stop the violence
Down with the hate
pi_163959799
De Stasi, is dat niet de stenen-tijdperkversie van de NSA?
pi_163959818
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit is de essentie van jouw probleem. Probeer het anders eens in Somalië, met je nomadenbestaan.
Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:34:48 #25
395200 deadprez
One more rail
pi_163959844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
Ja dat is heel vervelend maar beter richt je je op het vinden van een oplossing, in plaats van wat er allemaal voor kutzooi gebeurd is in het verleden.
Stop the violence
Down with the hate
pi_163959849
quote:
Dat doen ze niet zomaar. En als ze dat tóch doen, dan is er ergens iets niet goed gegaan en kun je hen aan jullie afspraken houden.
Maar als je daar net zo tekeer gaat als tegen het RDW nu, dan kan ik me wel voorstellen waarom ze je hebben laten vallen.
pi_163959894
quote:

[..]

Altijd is alles de schuld van anderen ja toch
pi_163959948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat doen ze niet zomaar. En als ze dat tóch doen, dan is er ergens iets niet goed gegaan en kun je hen aan jullie afspraken houden.
Maar als je daar net zo tekeer gaat als tegen het RDW nu, dan kan ik me wel voorstellen waarom ze je hebben laten vallen.
Alsof "de overheid" altijd alles perfect doet :')
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:40:26 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_163959951
quote:

[..]

Nou, en áls dat al zo is is daar niks tegen te doen, dat blijkt wel, want jij hebt geen vaste woon- of verblijfplaats. Ik snap dat dat ontzettend vervelend is, maar met de houding die je nu hier laat zien bereik je helemaal niks.

Uiteindelijk trek jij aan het kortste eind. Dan kun je wel wild om je heen schoppen maar dat gaat je problemen in ieder geval niet oplossen.
pi_163959974
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Of je leest mijn post gewoon. Het staat er allemaal in.
pi_163959988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Of je leest mijn post gewoon. Het staat er allemaal in.
Gedaan.
pi_163960066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

En het Leger des Heils?

Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen trouwens.
Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.
Dat was mijn keus zeiden ze ijskoud bij de gemeente.

Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:46:38 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_163960100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Toch is het zo.
De gemeente verwees mij door naar de daklozenopvang in een andere gemeente, hetgeen ik geweigerd heb. Deze daklozenopvang zou destijds contact met mij opnemen, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb geweigerd omdat ik PTSS heb, ik in de opvang (500 meter van de plek waar ik bijna vermoord ben) een enorme psychische terugslag zou krijgen en mijn (niet erkende) Hulphond weg zou moeten doen.

Volgens die redenatie zou iemand met een ernstige vorm van hoogtevrees een toegewezen woning op de 12e verdieping moeten accepteren en kan het anders maar bekijken.
Oké

Op deze manier houdt het een beetje op voor je ben ik bang
Stop the violence
Down with the hate
pi_163960110
Meid, wat heb jij een KUTleven!
Ik denk dat je dat wil horen.
pi_163960150
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Altijd is alles de schuld van anderen ja toch
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
pi_163960175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef FokdeKoning het volgende:
In dit geval treft mij geen enkele blaam. Maar dat kunnen overheidsslaafjes van de racistische overheid niet accepteren.
Goeie instelling!
Jij komt er wel ^O^
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:51:02 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_163960222
quote:

[..]

Ja maar ja, die overheidsslaafjes van de racistische regering hebben wél een plek om te wonen, werk, een inkomen, en kunnen zonder problemen hun rijbewijs verlengen.
pi_163960229
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2016 @ 19:51:35 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163960234
quote:

[..]

Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.

Wanneer een instantie je genaaid heeft, en je hebt alles zwart op wit, ga dan naar een instantie die je kan helpen met gratis rechtshulp, zoals HVO Querido.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_163960239
quote:

[..]

Jij snapt toch hopelijk wel dat jij met deze reactie c.q. zo'n instelling op FOK! geen fatsoenlijke reactie zult krijgen?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:51:56 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_163960242
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Inderdaad, deze overheid maakt nooit fouten en doet alles perfect.
Niemand zegt dat
Stop the violence
Down with the hate
pi_163960262
quote:

[..]

Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:52:51 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_163960263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:45 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Toch is het zo.

Je moest dus al naar de daklozenopvang en dan ga jij allerlei dingen weigeren. Je klopt aan voor hulp en als je die dan krijgt, dan accepteer je die niet omdat die niet volledig naar jouw zin is.

Iets met een gegeven paard.. Jij hébt helemaal niks te willen want als je het zelf zo goed kon dan was je om te beginnen al niet eens dakloos gebleven. Het is óf accepteren wat je geboden krijgt of anders, als je het allemaal zo goed weet, zoek je het zelf maar uit. Jij koos voor dat laatste. Nou nou nou, nu heb je het bereikt man, chapeau!

:')
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:53:11 #44
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:53:29 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_163960278
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
Dat komt omdat dat ook zo is.
pi_163960295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je kan ook proberen op een positieve manier energie te steken in je herstel, in plaats van alle energie op een negatieve manier te investeren.

Wanneer een instantie je genaaid heeft, en je hebt alles zwart op wit, ga dan naar een instantie die je kan helpen met gratis rechtshulp, zoals HVO Querido.
Daar houdt het voor mij alweer op...
quote:
HVO-Querido biedt hulp aan volwassenen in Amsterdam en omgeving
pi_163960304
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:52 schreef halfway het volgende:

[..]

Geen familie, vrienden waar je je in kunt schrijven?
Helaas pindakaas.
pi_163960306
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Het is allemaal heel vervelend voor TS, maar ik vind het wel een heel hoog Calimero-gehalte hebben.
't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.
pi_163960311
pi_163960354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

't Is zwaar kut idd, maar als je bij de daklozenopvang al dingen gaat weigeren, dan houdt het gewoon op, hoor.
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:56:51 #51
16180 crew  CoolGuy
pi_163960362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
pi_163960371
Gelukkig kun je wel op fok
pi_163960380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.
Het is niet altijd zwart/wit zoals jij steeds rond gilt.
pi_163960395
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En precies dat is er mis met deze maatschappij!
pi_163960400
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Gelukkig kun je wel op fok
Nouuuu, "gelukkig" is een ruim begrip kennelijk..
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:59:06 #56
395200 deadprez
One more rail
pi_163960419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dan blijf je toch lekker zonder rijbewijs op dat vakantiepark wonen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_163960420
quote:

[..]

Blijf dan maar lekker in je tentje wonen. Misschien is het maar goed dat je niet meer mag rijden.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 19:59:15 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_163960426
quote:

[..]

Nee, wat er mis is met de maatschappij zijn mensen die denken dat ze in elke situatie dingen kunnen eisen, terwijl de realiteit uitwijst dat dat niet kan.

Wat er nog meer mis is is dat diezelfde mensen niet kunnen omgaan met de realiteit. Dát is wat er mis is.
pi_163960438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.
Het is niet altijd zwart/wit zoals jij steeds rond gilt.
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2016 @ 19:59:43 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_163960440
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Daar houdt het voor mij alweer op...

[..]

Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?

Je kan op FOK, dus je kan vast zelf ook google gebruiken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:00:14 #61
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163960455
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
En waarom regel je die dan niet?
pi_163960456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.
Doei trollie :W
pi_163960487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?
Ik heb al bij TIG organisaties en instanties om hulp gevraagd, "Sorry, wij hebben begrip voor uw situatie, maar wij kunnen niets voor u doen"
pi_163960532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.
Doei trollie :W
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
pi_163960542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
Nu, prima opgelost dus.
Slotje maar doen?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 20:03:28 #66
395200 deadprez
One more rail
pi_163960544
quote:

[..]

:').
Stop the violence
Down with the hate
pi_163960570
quote:

[..]

:|W
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:04:43 #68
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163960586
quote:

[..]

Eigen keuze dus, waarom dan nu klagen over de consequenties?
pi_163960592
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En waarom regel je die dan niet?
Dat heb ik al vaak geprobeerd, maar wordt keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd. Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.
pi_163960619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef FokdeKoning het volgende:
Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.
_O-
Best een goeie trol, dit ^O^
pi_163960656
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O-
Best een goeie trol, dit ^O^
Ik wil je ook wel een keertje echt trollen, maar dat zal niet plezierig voor je uitpakken.
pi_163960672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik wil je ook wel een keertje echt trollen, maar dat zal niet plezierig voor je uitpakken.
Come at me, bitch _O-
pi_163960702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Come at me, bitch _O-
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 20:09:53 #74
395200 deadprez
One more rail
pi_163960727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijs
Stop the violence
Down with the hate
pi_163960741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

YEAH!
M'n eerste bedreiging op FOK! *O*
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:10:41 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_163960745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

:D :D :D :D godverdomme veeg me op.
pi_163960754
quote:

[..]

Dat moet de maatschappij oplossen! Maar wel op een manier die TS zint, anders weigert hij.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:11:20 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163960773
Hmm.. kan ik TS aanklagen voor bedreiging?
Ohnee, laat maar, kale kip enzo.. ;(
pi_163960847
quote:

[..]

Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:16:36 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_163960872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Helaas is de realiteit niet hoe jij hem graag ziet, dus ik zou zeggen, probeert dat eens in de praktijk te brengen.

Heb je je rijbewijs al kunnen verlengen?
pi_163960933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
pi_163961185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
pi_163961297
quote:

[..]

Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
pi_163961357
quote:

[..]

Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.

Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
pi_163961368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
pi_163961383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.

Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
pi_163961418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?

Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
pi_163961432
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!
pi_163961503
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?

Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
pi_163961534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:43 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!
Erkenning en respect dwing je niet af door maar te bléren hoe zielig je wel niet bent en hoe erg de wereld wel niet tegen je is. En al helemaal niet door je dan te verlagen en andere mensen, die je enkel van hun perspectief willen voorzien, toe te wensen dat hun eigen leven zoals zij dat kennen in elkaar stort.
pi_163961560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.

Nogmaals, probeer het eens in Somalië, uitvreter.
pi_163961566
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:49:13 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_163961586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.
pi_163961597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?
Honden hebben een baas. Mijn werkgever heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
pi_163961605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.
En dit.
pi_163961615
quote:

[..]

ah ik ruik een perma ban, iemand bedreigen mag niet hé.

Mischien moet je even gaan afkoelen en even nadenken over je eigen woorden.
No Guts, No Glory
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:50:54 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_163961620
quote:

[..]

:D :D :D maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
pi_163961645
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.

Nogmaals, probeer het eens in Somalië, uitvreter.
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
pi_163961655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D :D :D maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
Het idee van het kunnen bezitten van een biertje is voor hem al niet te bevatten, laat staan een eigen tuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')