Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:
Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
En precies dat is er mis met deze maatschappij!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Nouuuu, "gelukkig" is een ruim begrip kennelijk..quote:
Dan blijf je toch lekker zonder rijbewijs op dat vakantiepark wonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
En precies dat is er mis met deze maatschappij!
Blijf dan maar lekker in je tentje wonen. Misschien is het maar goed dat je niet meer mag rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, wat er mis is met de maatschappij zijn mensen die denken dat ze in elke situatie dingen kunnen eisen, terwijl de realiteit uitwijst dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denk eens buiten de box en neem als hoogtevrezende een cursus om hoogtevrees tegen te gaan.
Het is niet altijd zwart/wit zoals jij steeds rond gilt.
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:54 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Daar houdt het voor mij alweer op...
[..]
En waarom regel je die dan niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
Ik heb al bij TIG organisaties en instanties om hulp gevraagd, "Sorry, wij hebben begrip voor uw situatie, maar wij kunnen niets voor u doen"quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.
Doei trollie
Nu, prima opgelost dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Eigen keuze dus, waarom dan nu klagen over de consequenties?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak geprobeerd, maar wordt keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd. Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef FokdeKoning het volgende:
Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.
Come at me, bitchquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keertje echt trollen, maar dat zal niet plezierig voor je uitpakken.
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
YEAH!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |