abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:10:41 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163960745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijs
:D :D :D :D godverdomme veeg me op.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163960754
quote:

[..]

Dat moet de maatschappij oplossen! Maar wel op een manier die TS zint, anders weigert hij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:11:20 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163960773
Hmm.. kan ik TS aanklagen voor bedreiging?
Ohnee, laat maar, kale kip enzo.. ;(
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_163960847
quote:

[..]

Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:16:36 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_163960872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Helaas is de realiteit niet hoe jij hem graag ziet, dus ik zou zeggen, probeert dat eens in de praktijk te brengen.

Heb je je rijbewijs al kunnen verlengen?
pi_163960933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
pi_163961185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
pi_163961297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
pi_163961357
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.

Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
pi_163961368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
pi_163961383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.

Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
pi_163961418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?

Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
pi_163961432
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!
pi_163961503
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?

Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
pi_163961534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:43 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!
Erkenning en respect dwing je niet af door maar te bléren hoe zielig je wel niet bent en hoe erg de wereld wel niet tegen je is. En al helemaal niet door je dan te verlagen en andere mensen, die je enkel van hun perspectief willen voorzien, toe te wensen dat hun eigen leven zoals zij dat kennen in elkaar stort.
pi_163961560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.
En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.

Nogmaals, probeer het eens in Somalië, uitvreter.
pi_163961566
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:49:13 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_163961586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.
pi_163961597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Hoe zou jij het trouwens vinden als jouw baas zich met jouw sociale contacten zou bemoeien?
Honden hebben een baas. Mijn werkgever heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
pi_163961605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja maar belasting betalen moet ik toch dus of een paar cent daarvan nu naar jouw uitkering gaan of van een andere pauper interesseert mij echt geen moer. IK heb het er niet minder om.
En dit.
pi_163961615
quote:

[..]

ah ik ruik een perma ban, iemand bedreigen mag niet hé.

Mischien moet je even gaan afkoelen en even nadenken over je eigen woorden.
No Guts, No Glory
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 20:50:54 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_163961620
quote:

[..]

:D :D :D maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
pi_163961645
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En ondertussen heb je geen woning en mag je jouw rijbewijs niet verlengen.

Nogmaals, probeer het eens in Somalië, uitvreter.
Er hoeft maar weinig te gebeuren of je zit zelf ook in zo'n situatie hoor. Hoef je niet eens ziek voor te zijn.
Maar ach, wetende dat Nederland binnenkort meer dan gehalveerd wordt en ik dus in principe een dode citeer geeft me een fijn gevoel.
pi_163961655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D :D :D maar ondertussen is de realiteit dat ik lekker in mijn tuin van een biertje zit te genieten en jij vooral hard aan het schreeuwen bent en jij nog steeds je zin niet krijgt.
Het idee van het kunnen bezitten van een biertje is voor hem al niet te bevatten, laat staan een eigen tuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')