abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163971561
Vind het wel schandalig je zoveel gegevens moet geven voor het verlengen van je rijbewijs. Als het nou je eerste rijbewijs was dan was het anders of als je rijbewijs was ingenomen en/of tijd in het buitenland gewoond. Maar als je zoveel tegenslag hebt gehad dan op die manier nog je laatste mobiliteit kwijt kunnen raken wel echt zuur. Vraag mij alleen wel af als jij moet opgeven waar jij verblijft hoe ze jou een brief hebben kunnen sturen?
pi_163971736
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Vind het wel schandalig je zoveel gegevens moet geven voor het verlengen van je rijbewijs. Als het nou je eerste rijbewijs was dan was het anders of als je rijbewijs was ingenomen en/of tijd in het buitenland gewoond. Maar als je zoveel tegenslag hebt gehad dan op die manier nog je laatste mobiliteit kwijt kunnen raken wel echt zuur. Vraag mij alleen wel af als jij moet opgeven waar jij verblijft hoe ze jou een brief hebben kunnen sturen?
De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.

Maar om fraude te voorkomen willen ze weten of hij niet een bulgaar is met frauduleuze smoesjes.

Als er fraude is met huurtoeslagen is iedereen verontwaardigd, als de RDW wat extra vragen stelt voor iemand die niet ingeschreven staat is het ook niet goed.
Hell To The Liars
pi_163971792
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

De RDW wil best rekening houden met zijn issues lijkt mij.

Maar om fraude te voorkomen willen ze weten of hij niet een bulgaar is met frauduleuze smoesjes.

Als er fraude is met huurtoeslagen is iedereen verontwaardigd, als de RDW wat extra vragen stelt voor iemand die niet ingeschreven staat is het ook niet goed.
Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.
pi_163971863
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Hij kan toch zijn oude rijbewijs overleggen ICM een foto van hoe hij er nu uitziet.
Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.
Let wel, ze weigeren hem het nieuwe rijbewijs niet, maar als hij slechts 10% van de energie en verhalen die hij hier heeft gepost in een brief aan de RDW had gezet was er geen probleem, lijkt mij.

Toen ik naar Amerika ging moest ik bij de gate ook zeggen welk weer het was, wie mijn ticket betaald had en wat ik daar ging doen om over de ESTA aanvraag maar te zwijgen.. Nou -6 graden, ikzelf betaald en ik ga de stad bekijken.

Fijne reis meneer en u ook bedankt.

Het is de nieuwe realiteit, verzetten kan je doen maar dan kan je lopen en/ of niet naar Amerika..
Hell To The Liars
pi_163971885
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar als je niet ingeschreven staat, is een 10 jaar oud rijbewijs reden voor vragen.
Let wel, ze weigeren hem het nieuwe rijbewijs niet, maar als hij slechts 10% van de energie en verhalen die hij hier heeft gepost in een brief aan de RDW had gezet was er geen probleem, lijkt mij.

Toen ik naar Amerika ging moest ik bij de gate ook zeggen welk weer het was, wie mijn ticket betaald had en wat ik daar ging doen om over de ESTA aanvraag maar te zwijgen.. Nou -6 graden, ikzelf betaald en ik ga de stad bekijken.

Fijne reis meneer en u ook bedankt.

Het is de nieuwe realiteit, verzetten kan je doen maar dan kan je lopen en/ of niet naar Amerika..
Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.

-Waar bent u ingeschreven in het bevolkingsregister?
een dakloze heeft zijn administratie echt in een rugzak mee. Als ze hem geloven met zijn antwoord is het geen probleem.
-Waar woont uw gezin? En waar wonen uw andere persoonlijke relaties?
kan mij voorstellen als je dakloos bent dat al het contact met gezin en relaties beroerd is. Anders hadden ze je wel opgevangen.
-Waar heeft u maatschappelijke en andere sociale bindingen en waar bestaan deze uit? (denk aan sport/hobby's)
Voor mensen die een laag inkomen hebben is het al haast onmogelijk om lid te kunnen zijn van een sportvereniging. Laat staan voor een dakloze. En een keer gaan vissen lukt ook niet want voor vispas heb je ook veel gegevens nodig.
-Wat zijn de gegevens van uw huisarts (nota bijvoegen) en tandarts (nota bijvoegen)?
Een dakloze zal het geld hebben voor naar de tandarts 8)7
-Waar heeft u een ziektekostenverzekering afgesloten? (afschrift bijvoegen)
Dakloos maar wel verzekerd? Kan hier natuurlijk geen bindend oordeel over doen maar zou dit wel vreemd vinden.
-Waar heeft u een woning? (u hoeft geen eigenaar te zijn)
Als je een woning had dan was je ook niet dakloos 8)7
-Van wie krijgt u een inkomen?
Wat heeft dat voor een belang om te weten. Of willen ze weten dat jij niet je rijbewijs betaald van een duister handeltje?
-Wat is uw nationaliteit?
Alleen deze vraag met bewijsstukken (oud rijbewijs) was toch al voldoende om uit te sluiten dat het gaat om een Bulgaar.

[ Bericht 42% gewijzigd door CyberCow op 24-07-2016 12:53:21 ]
  zondag 24 juli 2016 @ 12:48:46 #256
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_163971942
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Snap wel dat ze wel kritisch zijn maar er zitten ook vragen tussen waar ik sterk mijn twijfel over heb.
Zoals?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_163971978
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Zoals de hobbies, tsja het is meer dat je een sluitend verhaal heb.

Ik ben ook een keer uitgeschreven geweest, nou om mij weer in te schrijven ben ik wel half uurtje bij meneer de ambtenaar op de koffie geweest 😂

Dat is echt een gedoe, maar ja vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Dus ik snapte het wel (en ik had een prima verhaal dus dat was geen probleem, maar dan de belastingen die je nog moet betalen, want tsja er zijn zat mensen die uitgeschreven willen blijven voor schuldeisers maar wel lekker willen blijven autorijden, aow etc)
Hell To The Liars
pi_163972000
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zoals?
Lees even terug ik moest het bericht aanvullen
pi_163972051
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:53 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Lees even terug ik moest het bericht aanvullen
Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.

Nogmaals je wilt mee doen met de maatschappij of niet.
En als je geen hobby of huisarts kan betalen, zal de rdw ook zeggen ja hallo waar betaal je je verzekering dan van en de wegenbelasting, waar kunnen we die innen als ik geen adres heb?
Hell To The Liars
pi_163972187
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Gelezen, ik zeg als je deze brief terugstuurt inclusief jouw antwoorden was hij verder dan nu.

Nogmaals je wilt mee doen met de maatschappij of niet.
En als je geen hobby of huisarts kan betalen, zal de rdw ook zeggen ja hallo waar betaal je je verzekering dan van en de wegenbelasting, waar kunnen we die innen als ik geen adres heb?
Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.
  zondag 24 juli 2016 @ 13:08:32 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163972244
TS moet gewoon naar het gemeentehuis en het daar regelen, niet bij de RDW.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163972292
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Het bezitten van een rijbewijs is niet gelijk ook het bezitten van een auto. Het kan ook zijn dat iemand wil gaan solliciteren en dan voor werk waarbij het rijbewijs benodigd is. Dat zijn best wel veel beroepen waar je anders geen aanspraak meer op kan maken.
Je moet ook ingeschreven staan in een land in de EU om te werken, daar heeft de RDW niets mee te maken.

En de RDW wil graag een complete administratie, anders zouden ze voor mensen zoals TS een 2e administratie moeten bijhouden.

Nogmaals, je hebt het recht om in Nederland een rijbewijs in bruikleen te krijgen en daar zijn regels voor. Wil je daar niet aan meedoen, akkoord, dan ook geen rijbewijs.

Als je wilt leven in een land waar geen regels zijn en je zonder belasting in mooi weer wilt leven, ga dan maar naar Somalie ofzo.
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2016 @ 13:10:35 #263
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_163972302
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat iemand met hoogtevrees een flatje op de 12e verdieping maar gewoon moet accepteren en anders zijn bek maar moet houden?
Ja.
  zondag 24 juli 2016 @ 13:17:31 #264
286575 Roces18
Chef de party
pi_163972451
geen adres hebben , wel internet

priorities :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163972838
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:17 schreef Roces18 het volgende:
geen adres hebben , wel internet

priorities :')
Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.
  zondag 24 juli 2016 @ 13:38:14 #266
286575 Roces18
Chef de party
pi_163972880
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Heeft ie in ieder geval wel een ip adres. Waarschijnlijk weet ie niet dat dat ook gelogd wordt door de grote kale leider de illuminatie.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 24 juli 2016 @ 15:24:32 #267
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163975269
Is TS een ''Souverein mens" ?

Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.

Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.

Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
pi_163975549
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?

Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.

Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.

Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.

sommige mensen weet ik nog wel te waarderen hoor voor hun strijd, maar de meeste slaan door en verwarren souverein zijn met verwaand.
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2016 @ 15:36:46 #269
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163975672
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef Droopie het volgende:

[..]

Prachtige youtube filmpjes van mensen die jarenlang de middelvinger opsteken naar alles wat authoriteit uitstraalt, tot ze hun huis worden uitgezet.

sommige mensen weet ik nog wel te waarderen hoor voor hun strijd, maar de meeste slaan door en verwarren souverein zijn met verwaand.
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.
  zondag 24 juli 2016 @ 15:43:20 #270
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_163975850
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:36 schreef Pielemenneke het volgende:
Ja, apart volk. Voor geen meter meewerken met deurwaarders en agenten en dan verbaasd zijn dat ze ''met geweld gegijzeld worden'' door de politie. Ze hebben zelfs zo'n figuur binnen de gelederen die voor hen optreed als advocaat.
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 24 juli 2016 @ 15:44:20 #271
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163975880
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
Dit dus.
pi_163975895
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last van
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2016 @ 15:46:10 #273
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_163975928
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:44 schreef Droopie het volgende:
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last van
Van het niet accepteren van rechters? :?
pi_163975975
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Van het niet accepteren van rechters? :?
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.
of die niet willen opstaan voor een rechter
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2016 @ 16:06:52 #275
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_163976416
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:47 schreef Droopie het volgende:
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.
of die niet willen opstaan voor een rechter
Hallo, Geert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')