Hoe kom je hier aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Duitser Turks Koerdische komaf,
Een Armeense vrouw van 34 met haar dochter van 11 jaar
Een Koerdisch Syrische vluchteling
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
En een Albanees (36 jaar)
Charlie Hebdoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
Is dat niet gewoon politie? Die ouwe heeft zo te zien een politie-uniform aan.quote:
Zijn duim.quote:
Daar hebben de Duitsers sowieso nogal slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
quote:
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen isquote:
je bent die afghaan vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik las het dus in het vorige topic, maar het is blijkbaar alweer ontkracht begrijp ik, dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je refereert naar die vermeende tweet van Sky en blijft dat gewoon herhalen?
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef HighVolume het volgende:
Waarom zouden nazi's hier in godsnaam een aanslag plegen
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook m'n twijfels over. En als er vier daders waren, zijn ze (cru gezegd) niet erg effectief geweest.
1x quoten is voldoendequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen is
Dat is inderdaad opvallend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.
Darnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
waar ben je dan?quote:
Frappant.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
Dat ligt maar net aan de buurt waar hij schiet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.
Lastig te verstaan, ook lastig te zien op wie ze richten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
Goede vertalers aanwezig hier?
Wat zeggen ze letterlijk?
Nee, echt?quote:Munich police say six dead in shotting that "looks like a terror attack."
nee nog nooit van gehoord.Wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?
Daar doen in Duitsland overigens ook veel verhalen m.b.t. betrokkenheid van de geheime Duitse diensten.
En nee, niet zozeer van alu hoedjes, maar gewoon van mainstream media.
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.quote:
plottwist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
CNN ooggetuige claimt ''Allah Ackbar'' gehoord te hebben.
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is gewoon 1 dader geweest die nu lekker met popcorn voor een tv zit
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan ga je deze onzin wel quoten![]()
![]()
![]()
Bron bittequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
En zo blijft het onduidelijk....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
misschien lijkt de dader wel op een agent.. dat zou pas ziek zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op CNN: dader riep Allahuakbar
gast.. geloof niet alles wat je leestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komen
Taj Mahal Palace & Tower.quote:
twitter:CJHoyt1 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:44:04CNN reporter says it spoke with witness in Mall who says gunman targeted children with a pistol and said, "Allah Akbar." reageer retweet
Ja, dat klopt en die post is ook nog niet verdwenenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?
Waar wijst dat dan op?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op CNN: dader riep Allahuakbar
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:44 schreef Revanches het volgende:
[..]
Lastig te verstaan, ook lastig te zien op wie ze richten?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
quote:TRANSCRIPT:::
Balcony Man: "You fucking Asshole you..."
Shooter: "Because of you I [unintelligible]..."
Balcony Man: "You cunt you. you're a cunt"
Shooter: "...and now I have to buy a gun to shoot you"
Balcony Man: "a gun fuck off your head isn't on right"
Shooter and Balcony man shouting at each other
Balcony Man apparently to people filming: "He's got a gun here the guy has one"
Shooter: "Shit/Fucking Turks!"
Balcony Man: "Shit/Fucking Kanacken" (foreigners basically)
Balcony man to someone else : "EY! HE'S GOT A GUN! He has loaded his gun! Get the cops here!"
Shooter: "I am German."
Balcony Man: "You're a cunt is what you are"
Shooter: "Stop filming!"
Balcony Man: "A cunt is what you are, what the fuck are you doing?"
Shooter: "Yeah what, I was born here!"
Balcony Man: "Yeah and what the fuck you think you're doing???"
Shooter: "I grew up here in the Hartz 4 (unemployment benefits in Germany) area.
Balcony Man and Shooter talk at same time, can't make it out.
Shooter says something about "Behandlung" which is "treatment" in both medical treatment or just how you treat people,not sure which one he means.
Balcony Man says something like "Yeah treatment is something for you"
Shooter: "I haven't done anything here for [unintelligible]"
Shooter: "Just shut your fucking face man"
Balcony Man: "You cunt you"
Balcony Man: "HEY! HE'S ON THE UPPER FLOOR HERE [unintelligible]"
Filming man goes into cover, shooter starts firing.
Balcony man calls him a cunt again.
Balcony man shouts something at him about "shooting here" and Shooter replies multiple times "Yeah, that's where you're right! Yeah you're right with that!" Yeah you're right!"
Video ends.
Een groepje neo-nazi's ruim 10 jaar geleden iets van 10 mensen vermoord heeft. Is in Duitsland erg veel over te doen, en krijgt zeer veel media coverage.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:44 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee nog nooit van gehoord.Wie zijn dat ?
zo'n groene broek met lichtgroen overhemdquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon politie? Die ouwe heeft zo te zien een politie-uniform aan.
Alla Breivik?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien lijkt de dader wel op een agent.. dat zou pas ziek zijn
misschien als wraakactie mbt de kinderen in Nice?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Damn... Volgens CNN richtte hij bewust op de kinderen.
tjaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?
Sure.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
Hm ja, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.
nu je het zegt... daar heb ik idd. Eens iets over gelezenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Een groepje neo-nazi's ruim 10 jaar geleden iets van 10 mensen vermoord heeft. Is in Duitsland erg veel over te doen, en krijgt zeer veel media coverage.
Met name m.b.t de dubieuze rol van geheime diensten en hun informanten.
Geschreeuw over "Ausländer" gehoord, het zouden ook neonazi's kunnen zijn die Breivik's terreurdaad van precies 5 jaar geleden "herdenken".quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
We weten dus nog steeds niet of het moslimterreur is.
Ik hoor vaak kontgatquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
Het is vooral elkaar voor klootzak uitmaken jaquote:
Kebabmoorden of Donermoorden, in ieder geval groot nieuws, en terecht wat een smeerlappen waren dat zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nu je het zegt... daar heb ik idd. Eens iets over gelezen
Ja dat schreeuwde ze tegen de schutterquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geschreeuw over "Ausländer" gehoord, het zouden ook neonazi's kunnen zijn die Breivik's terreurdaad "herdenken".
Duitsland glijdt af.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
De Duitse politiek en media hoopt natuurlijk van harte dat het Nazi's zijn. Dan kun je wel zonder gezeik generaliseren en met het vingertje naar de intolerante blanke burger wijzen
zou balcony man het overleefd hebben ?quote:
Als ie dood was hadden we het filmpje niet gehad gok ik zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou balcony man het overleefd hebben ?
ze zullen sowieso zeggen dat het een bekende was van de politiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe lullig, politie moet straks toegeven dat het maar om 1 dader ging
En wieckser naturlichquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord dat ik ook herkende.
Ze hebben al gebeld van de club waar je blijft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord at ik ook herkende.
Juist. Plus verhoogt draagvlak voor Merkel en repressie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
De Duitse politiek en media hoopt natuurlijk van harte dat het Nazi's zijn. Dan kun je wel zonder gezeik generaliseren en met het vingertje naar de intolerante blanke burger wijzen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Twiitch het volgende:
BRONNEN GVD.
Bewust neppe info delen zou gewoon banbaar moeten zijn.
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
Klinkt toch mooier dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord dat ik ook herkende.
Niet echt een goed gesprek. Ze komen in elk geval niet nader tot elkaar.quote:
iemand anders was aan het filmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie dood was hadden we het filmpje niet gehad gok ik zo.
Compleet falen van de autoriteiten ook. Allereerst in de opsporingsfase, en daarna de beerput die open ging m.b.t. de rol van de veiligheidsdiensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Slaro het volgende:
[..]
Kebabmoorden of Donermoorden, in ieder geval groot nieuws, en terecht wat een smeerlappen waren dat zeg.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Twiitch het volgende:
BRONNEN GVD.
Bewust neppe info delen zou gewoon banbaar moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |