True, die tweet weinig minder absurdquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zag het te laat.Ninja edit mocht niet omdat het topic gesloten was.
En Donald kan dit soort dingen best zeggen...
In het vorige gesloten topic #6.quote:
Jammer dat hij dat niet een uur voor die shooting gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Eén van de daders dus idd zelfmoord gepleegd. RTLZ.
Gaat allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
we gaan nog wat beleven als die president wordt
neequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
is al bekend of IS de aanslag heeft opgeeist?
twitter:DailySabah twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:24:25UPDATE — One of the Munich gunmen shot himself in the head following the attack, German Magazine Focus reports https://t.co/4vKU5KGryy reageer retweet
Hebben ze niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net zoals dat die coupe Erdogan wel goed uit kwam, uiteindelijk, komt deze aanslag de Duitse autoriteiten wel goed uit.quote:
heb je dat filmpje niet gezien?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het maar 1 dader is geweest, 3 daders omdat omstandigers dat zeggen?Ze hadden rifles zeggen omstandiger, die voor de mac schiet dat is echt niet met een rifle. Nul andere fimpjes van andere daders behalve die ene vent voor de mac en op die parkeergarage ( is dezelfde).
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Net zoals dat die coupe Erdogan wel goed uit kwam, uiteindelijk, komt deze aanslag de Duitse autoriteiten wel goed uit.
Daarom zoeken ze ook in de omgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef Maver24 het volgende:
Waarom blijven ze zo lang bij dat centrum. Die daders zijn allang vertrokken. Die gaan echt bij dat centrum blijven lijkt mij zo
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sky heeft een tweet geplaatst met een naam, maar even later verwijderd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanslag door rechtsextremisten lijkt mij niet onwaarschijnlijk (herdenking aanslagen Breivik 5 jaar geleden).quote:
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het maar 1 dader is geweest, 3 daders omdat omstandigers dat zeggen?Ze hadden rifles zeggen omstandiger, die voor de mac schiet dat is echt niet met een rifle. Nul andere fimpjes van andere daders behalve die ene vent voor de mac en op die parkeergarage ( is dezelfde).
die moeten eerst nog een testament opstellen zgn van de dadersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat ook op 4chan, was een echte tweet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....
Maar als iemand dan hier weer komt verkondigen dat het een vluchteling was, dan ben ik benieuwd of hij dat van die zogenaamde Sky tweet heeft of ergens anders vandaan.
Duitsers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef beantherio het volgende:
Inmiddels ben ik benieuwd naar de etnische achtergrond van de slachtoffers.
Als ik lees dat er volgens een getuige gericht op buitenlanders is geschoten, vermoed ik allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef beantherio het volgende:
Inmiddels ben ik benieuwd naar de etnische achtergrond van de slachtoffers.
Je kunt mijn naam gewoon noemen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....
Maar als iemand dan hier weer komt verkondigen dat het een vluchteling was, dan ben ik benieuwd of hij dat van die zogenaamde Sky tweet heeft of ergens anders vandaan.
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jongequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef yvonne het volgende:
Geen mensen meer in het winkelcentrum op ARD, niets bekend over de zgn zelfmoord van een van de daders.
Oh echt, dat filmpje heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.
Dat zegt ze toch: ARD. Lees eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jonge
kom eens met wat bronnen
okquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef NoNickOne het volgende:
Sinds deze week terug.. DE BIG TASTY CHICKEN!!!
[ afbeelding ]
Ik heb er ook m'n twijfels over. En als er vier daders waren, zijn ze (cru gezegd) niet erg effectief geweest. Ik heb ook de indruk dat we straks gaan horen dat er toch niemand anders was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Nee, ik had het niet over jou, ik bedoelde Rutger05 die het hier weer in de herhaling gooide.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt mijn naam gewoon noemen hoor.
Kwam van twitter.
Ja, in meerdere opzichten. Zowel qua draagvlak voor meer repressie en controle, als electoraal gewin/electoraal verlies voor rechts.quote:
Nieuws dat filmpje nog niet overgenomen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.
dezequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
wat bedoel je? ja beide gezien ( mc donalds en parkeergarage)
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Moslimterroristen laten vooral zien dat zij er geen enkele moeite mee hebben om onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te doden. Dat zelfs bewust doen en zoveel mogelijk.
+filmpje.twitter:BrendaStoter twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:39:22Sounds like a right wing terrorist. But still no conformation as the shooters are on the run. #Munich https://t.co/fu6NHtsV9z reageer retweet
ARD persconferentiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jonge
kom eens met wat bronnen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Duitser Turks Koerdische komaf,
Een Armeense vrouw van 34 met haar dochter van 11 jaar
Een Koerdisch Syrische vluchteling
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
En een Albanees (36 jaar)
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ja, in meerdere opzichten. Zowel qua draagvlak voor meer repressie en controle, als electoraal gewin/electoraal verlies voor rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |