quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:29 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Het is niet echt. Ik vermoed Duitse daders
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oh ja?? Graag een officiële bron. Ik geloof dit niet.
dan ook niet zeikenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn charisma overboord gooien voor wat islamofoben. Jij denkt dat ik een ruggengraat van papier maché heb?²
Prima.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de wijsheid komt met de tijd .. spreek je morgen rond dit tijdstip
De meeste aanslagen door moslimterroristen laten zien dat zij onverschrokken is ten opzichte van de dood en dat in deze aanslag de daders op de vlucht zijn. Behalve dan degene die zich (nog onbevestigd) door het hoofd heeft geschoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef rutger05 het volgende:
Triest dat er weer van die kwaadaardig gestoorde idioten zijn die om hun standpunt duidelijk te maken bewust onschuldige mensen vermoorden.
Ik dacht eerst aan een aanslag door rechtsextremisten, omdat er op frontpage staat dat de dader op buitenlanders schoot, dat in combinatie met de herdenking in Noorwegen van de aanslag door Breivik 5 jaar geleden. Nu lees ik dat er een vluchteling bij de daders is.
Is er al meer bekend over de achtergrond en de beweegreden van de daders?
dan trek ik mijn reactie ook in hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je refereert aan die tweet van Sky: die is alweer ingetrokken.
hoeft niet.. 5 minuten heb ik nodigquote:
Duitse politie bevestigt dit niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Eén van de daders dus idd zelfmoord gepleegd. RTLZ.
Ja, in feite wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het erg dat ik denk "hm, 6 doden valt nog mee".
wat?quote:
Op "ich bin Deutscher" na niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef beantherio het volgende:
Is er niet al ergens een soort van "transcript" te vinden van dat wat er werd geroepen op het dak?
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het erg dat ik denk "hm, 6 doden valt nog mee".
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef rutger05 het volgende:
Triest dat er weer van die kwaadaardig gestoorde idioten zijn die om hun standpunt duidelijk te maken bewust onschuldige mensen vermoorden.
Ik dacht eerst aan een aanslag door rechtsextremisten, omdat er op frontpage staat dat de dader op buitenlanders schoot, dat in combinatie met de herdenking in Noorwegen van de aanslag door Breivik 5 jaar geleden zou dat heel goed kunnen. Nu lees ik dat er een vluchteling bij de daders is.
Is er al meer bekend over de achtergrond en de beweegreden van de daders?
om nog geen conclusies te kunnen trekken.. de melding van skynews is weer ingetrokken ofzoquote:
Moslimterroristen laten vooral zien dat zij er geen enkele moeite mee hebben om onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te doden. Dat zelfs bewust doen en zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De meeste aanslagen door moslimterroristen laten zien dat zij onverschrokken is ten opzichte van de dood en dat in deze aanslag de daders op de vlucht zijn. Behalve dan degene die zich (nog onbevestigd) door het hoofd heeft geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |