quote:Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. Een schutter of meerdere schutters zijn mogelijk op de vlucht geslagen.
De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad. Het Beierse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft tegenover Duitse media bevestigd dat er zeker drie doden zijn.
Volgens de politie zijn er in ieder geval zes zwaargewonde mensen naar het ziekenhuis gebracht.
Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. Het is niet duidelijk hoeveel verdachten er zijn. Ook weet de politie niet waar de dader of daders zich bevinden.
Advies
De politie roept mensen op pleinen en grote openbare ruimtes te mijden. Ook wordt mensen geadviseerd geen beelden van de politieactie online te zetten, omdat dat het politiewerk kan verzwaren.
In de avond werd ook het Centraal Station van München ontruimd. Er was een melding van een schietpartij. Volgens de politie is daar nog geen zekerheid over.
Schutters
De politie kreeg rond 17.50 uur een melding binnen van een schietpartij bij een McDonalds bij het winkelcentrum. Op beelden is te zien dat een man met een handvuurwapen van dichtbij op omstanders schiet.
Volgens de politie zijn er vermoedelijk twee schutters. Waar die op dit moment zijn is niet duidelijk. Getuigen maakten volgens de politie melding van drie schutters.
Getuige
Volgens een getuige heeft een terrorist bij het centrum zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.
De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten. Op livebeelden van de zender RTL is te zien dat enkele mensen uit het winkelcentrum zijn gekomen en de politieafzetting hebben bereikt.
Politie
De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Ook wordt mensen in de omgeving aangeraden binnen te blijven.
De metrolijnen in de stad zijn beperkt en bussen van en naar het winkelcentrum rijden niet vanwege de politie-inzet. Metrostations in de nabije omgeving zijn ontruimd.
Centrum
In het centrum van de stad zijn de winkels gesloten. Berichten over een schietpartij in het centrum van de stad bleken vals alarm.
De Duitse regering is vrijdag bijeengekomen voor een crisisberaad. De Beierse minister Horst Seehofer van Binnenlandse Zaken en minister Joachim Hermann van Binnenlandse Zaken ontmoeten elkaar in München.
Meer informatie volgt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)trum-in-munchen.html
Mijn charisma overboord gooien voor wat islamofoben. Jij denkt dat ik een ruggengraat van papier maché heb?quote:
lolwut?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:29 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Het is niet echt. Hier zitten Duitsers achter.
Erg goede voor de Duitse autoriteiten, zo krijgen ze mensen weer achter zich, creëren ze nieuw draagvlak, en kunnen ze het gevaar vanuit rechts onderstrepen.
hahaquote:
11 doden was een schatting van een paar uur geleden. Is dus niet actueel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:30 schreef Diemux het volgende:
Waarom stelt FOK! dat er 11 doden zijn terwijl niemand anders dit noemt?
Public Service Announcement, meest recente echte tweet van Trump:quote:
Meest recente echte tweet van Skynewstwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 16:06:01One of the best produced, including the incredible stage & set, in the history of conventions. Great unity! Big T.V. ratings! @KarlRove reageer retweet
twitter:SkyNews twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:30:16#Munich press conference: "It's far too early to give you numbers," regarding injured. Cannot give info on shooters https://t.co/65DbDVJF5f reageer retweet
Oh ja?? Graag een officiële bron. Ik geloof dit niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lolwut?
de eerste dader is al bekend sjappie![]()
asielzoeker en bekende bij de politie..
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef yvonne het volgende:
Zitten er eik nog mensen in dat winkelcentrum, of is het al helemaal uitgekamt?
Dat was niet zijn echte Twitter-account.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:30 schreef Monolith het volgende:
Trump zal wel gedacht hebben dat het Munich, North Dakota was.
de wijsheid komt met de tijd .. spreek je morgen rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oh ja?? Graag een officiële bron. Ik geloof dit niet.
Ik zag het te laat.quote:
Lol level 15 al?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:30 schreef beantherio het volgende:
En weer zit ik op de vrijdagavond mijn tijd te verdoen op Fok!![]()
In die tijd had ik level 15 van Pokemon GO kunnen bereiken.
Als je refereert aan die tweet van Sky: die is alweer ingetrokken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lolwut?
de eerste dader is al bekend sjappie![]()
asielzoeker en bekende bij de politie..
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:29 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Het is niet echt. Ik vermoed Duitse daders
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oh ja?? Graag een officiële bron. Ik geloof dit niet.
dan ook niet zeikenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn charisma overboord gooien voor wat islamofoben. Jij denkt dat ik een ruggengraat van papier maché heb?²
Prima.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de wijsheid komt met de tijd .. spreek je morgen rond dit tijdstip
De meeste aanslagen door moslimterroristen laten zien dat zij onverschrokken is ten opzichte van de dood en dat in deze aanslag de daders op de vlucht zijn. Behalve dan degene die zich (nog onbevestigd) door het hoofd heeft geschoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef rutger05 het volgende:
Triest dat er weer van die kwaadaardig gestoorde idioten zijn die om hun standpunt duidelijk te maken bewust onschuldige mensen vermoorden.
Ik dacht eerst aan een aanslag door rechtsextremisten, omdat er op frontpage staat dat de dader op buitenlanders schoot, dat in combinatie met de herdenking in Noorwegen van de aanslag door Breivik 5 jaar geleden. Nu lees ik dat er een vluchteling bij de daders is.
Is er al meer bekend over de achtergrond en de beweegreden van de daders?
dan trek ik mijn reactie ook in hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je refereert aan die tweet van Sky: die is alweer ingetrokken.
hoeft niet.. 5 minuten heb ik nodigquote:
Duitse politie bevestigt dit niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Eén van de daders dus idd zelfmoord gepleegd. RTLZ.
Ja, in feite wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het erg dat ik denk "hm, 6 doden valt nog mee".
wat?quote:
Op "ich bin Deutscher" na niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef beantherio het volgende:
Is er niet al ergens een soort van "transcript" te vinden van dat wat er werd geroepen op het dak?
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het erg dat ik denk "hm, 6 doden valt nog mee".
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef rutger05 het volgende:
Triest dat er weer van die kwaadaardig gestoorde idioten zijn die om hun standpunt duidelijk te maken bewust onschuldige mensen vermoorden.
Ik dacht eerst aan een aanslag door rechtsextremisten, omdat er op frontpage staat dat de dader op buitenlanders schoot, dat in combinatie met de herdenking in Noorwegen van de aanslag door Breivik 5 jaar geleden zou dat heel goed kunnen. Nu lees ik dat er een vluchteling bij de daders is.
Is er al meer bekend over de achtergrond en de beweegreden van de daders?
om nog geen conclusies te kunnen trekken.. de melding van skynews is weer ingetrokken ofzoquote:
Moslimterroristen laten vooral zien dat zij er geen enkele moeite mee hebben om onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te doden. Dat zelfs bewust doen en zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De meeste aanslagen door moslimterroristen laten zien dat zij onverschrokken is ten opzichte van de dood en dat in deze aanslag de daders op de vlucht zijn. Behalve dan degene die zich (nog onbevestigd) door het hoofd heeft geschoten.
True, die tweet weinig minder absurdquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zag het te laat.Ninja edit mocht niet omdat het topic gesloten was.
En Donald kan dit soort dingen best zeggen...
In het vorige gesloten topic #6.quote:
Jammer dat hij dat niet een uur voor die shooting gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Eén van de daders dus idd zelfmoord gepleegd. RTLZ.
Gaat allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
we gaan nog wat beleven als die president wordt
neequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
is al bekend of IS de aanslag heeft opgeeist?
twitter:DailySabah twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:24:25UPDATE — One of the Munich gunmen shot himself in the head following the attack, German Magazine Focus reports https://t.co/4vKU5KGryy reageer retweet
Hebben ze niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net zoals dat die coupe Erdogan wel goed uit kwam, uiteindelijk, komt deze aanslag de Duitse autoriteiten wel goed uit.quote:
heb je dat filmpje niet gezien?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het maar 1 dader is geweest, 3 daders omdat omstandigers dat zeggen?Ze hadden rifles zeggen omstandiger, die voor de mac schiet dat is echt niet met een rifle. Nul andere fimpjes van andere daders behalve die ene vent voor de mac en op die parkeergarage ( is dezelfde).
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Net zoals dat die coupe Erdogan wel goed uit kwam, uiteindelijk, komt deze aanslag de Duitse autoriteiten wel goed uit.
Daarom zoeken ze ook in de omgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef Maver24 het volgende:
Waarom blijven ze zo lang bij dat centrum. Die daders zijn allang vertrokken. Die gaan echt bij dat centrum blijven lijkt mij zo
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sky heeft een tweet geplaatst met een naam, maar even later verwijderd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanslag door rechtsextremisten lijkt mij niet onwaarschijnlijk (herdenking aanslagen Breivik 5 jaar geleden).quote:
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het maar 1 dader is geweest, 3 daders omdat omstandigers dat zeggen?Ze hadden rifles zeggen omstandiger, die voor de mac schiet dat is echt niet met een rifle. Nul andere fimpjes van andere daders behalve die ene vent voor de mac en op die parkeergarage ( is dezelfde).
die moeten eerst nog een testament opstellen zgn van de dadersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat ook op 4chan, was een echte tweet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....
Maar als iemand dan hier weer komt verkondigen dat het een vluchteling was, dan ben ik benieuwd of hij dat van die zogenaamde Sky tweet heeft of ergens anders vandaan.
Duitsers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef beantherio het volgende:
Inmiddels ben ik benieuwd naar de etnische achtergrond van de slachtoffers.
Als ik lees dat er volgens een getuige gericht op buitenlanders is geschoten, vermoed ik allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef beantherio het volgende:
Inmiddels ben ik benieuwd naar de etnische achtergrond van de slachtoffers.
Je kunt mijn naam gewoon noemen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs geen tweet van Sky maar een photoshop....
Maar als iemand dan hier weer komt verkondigen dat het een vluchteling was, dan ben ik benieuwd of hij dat van die zogenaamde Sky tweet heeft of ergens anders vandaan.
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jongequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef yvonne het volgende:
Geen mensen meer in het winkelcentrum op ARD, niets bekend over de zgn zelfmoord van een van de daders.
Oh echt, dat filmpje heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.
Dat zegt ze toch: ARD. Lees eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jonge
kom eens met wat bronnen
okquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef NoNickOne het volgende:
Sinds deze week terug.. DE BIG TASTY CHICKEN!!!
[ afbeelding ]
Ik heb er ook m'n twijfels over. En als er vier daders waren, zijn ze (cru gezegd) niet erg effectief geweest. Ik heb ook de indruk dat we straks gaan horen dat er toch niemand anders was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Nee, ik had het niet over jou, ik bedoelde Rutger05 die het hier weer in de herhaling gooide.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt mijn naam gewoon noemen hoor.
Kwam van twitter.
Ja, in meerdere opzichten. Zowel qua draagvlak voor meer repressie en controle, als electoraal gewin/electoraal verlies voor rechts.quote:
Nieuws dat filmpje nog niet overgenomen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is hier een filmpje geplaatst met 2 bewapende mannen in het overdekte winkelcentrum.
dezequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
wat bedoel je? ja beide gezien ( mc donalds en parkeergarage)
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Moslimterroristen laten vooral zien dat zij er geen enkele moeite mee hebben om onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te doden. Dat zelfs bewust doen en zoveel mogelijk.
+filmpje.twitter:BrendaStoter twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:39:22Sounds like a right wing terrorist. But still no conformation as the shooters are on the run. #Munich https://t.co/fu6NHtsV9z reageer retweet
ARD persconferentiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent ook goed in gewoon maar wat roepen hè.. sjonge jonge
kom eens met wat bronnen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Duitser Turks Koerdische komaf,
Een Armeense vrouw van 34 met haar dochter van 11 jaar
Een Koerdisch Syrische vluchteling
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
En een Albanees (36 jaar)
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ja, in meerdere opzichten. Zowel qua draagvlak voor meer repressie en controle, als electoraal gewin/electoraal verlies voor rechts.
Hoe kom je hier aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
Charlie Hebdoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon politie? Die ouwe heeft zo te zien een politie-uniform aan.quote:
Zijn duim.quote:
Daar hebben de Duitsers sowieso nogal slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
quote:
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen isquote:
je bent die afghaan vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik las het dus in het vorige topic, maar het is blijkbaar alweer ontkracht begrijp ik, dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je refereert naar die vermeende tweet van Sky en blijft dat gewoon herhalen?
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef HighVolume het volgende:
Waarom zouden nazi's hier in godsnaam een aanslag plegen
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook m'n twijfels over. En als er vier daders waren, zijn ze (cru gezegd) niet erg effectief geweest.
1x quoten is voldoendequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen is
Dat is inderdaad opvallend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.
Darnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
waar ben je dan?quote:
Frappant.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
Dat ligt maar net aan de buurt waar hij schiet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.
Lastig te verstaan, ook lastig te zien op wie ze richten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
Goede vertalers aanwezig hier?
Wat zeggen ze letterlijk?
Nee, echt?quote:Munich police say six dead in shotting that "looks like a terror attack."
nee nog nooit van gehoord.Wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?
Daar doen in Duitsland overigens ook veel verhalen m.b.t. betrokkenheid van de geheime Duitse diensten.
En nee, niet zozeer van alu hoedjes, maar gewoon van mainstream media.
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.quote:
plottwist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
CNN ooggetuige claimt ''Allah Ackbar'' gehoord te hebben.
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is gewoon 1 dader geweest die nu lekker met popcorn voor een tv zit
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan ga je deze onzin wel quoten![]()
![]()
![]()
Bron bittequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
En zo blijft het onduidelijk....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
misschien lijkt de dader wel op een agent.. dat zou pas ziek zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op CNN: dader riep Allahuakbar
gast.. geloof niet alles wat je leestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komen
Taj Mahal Palace & Tower.quote:
twitter:CJHoyt1 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:44:04CNN reporter says it spoke with witness in Mall who says gunman targeted children with a pistol and said, "Allah Akbar." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |