quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Duitser Turks Koerdische komaf,
Een Armeense vrouw van 34 met haar dochter van 11 jaar
Een Koerdisch Syrische vluchteling
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
En een Albanees (36 jaar)
Is dat niet gewoon politie? Die ouwe heeft zo te zien een politie-uniform aan.quote:
Zijn duim.quote:
Daar hebben de Duitsers sowieso nogal slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
quote:
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen isquote:
je bent die afghaan vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse toerist geboren in Berkane (Vlakbij grens Algerije) was op vakantie in Duitsland bij familie
Ik las het dus in het vorige topic, maar het is blijkbaar alweer ontkracht begrijp ik, dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je refereert naar die vermeende tweet van Sky en blijft dat gewoon herhalen?
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef HighVolume het volgende:
Waarom zouden nazi's hier in godsnaam een aanslag plegen
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook m'n twijfels over. En als er vier daders waren, zijn ze (cru gezegd) niet erg effectief geweest.
1x quoten is voldoendequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
Ik las ergens anders dat deze niet in munchen is
Dat is inderdaad opvallend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat ben ik eens, maar ik vind het opvallend dat er ogenschijnlijk daders op de vlucht zijn. En dat is op zich wel anders dan bij moslimterrorisme. Hierbij probeert men op het einde zoveel als mogelijk slachtoffers te maken hetzij door gijzeling of zelfmoordterrorisme vanwege het martelaarschap.
Darnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
waar ben je dan?quote:
Frappant.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over daders en motief. Ik heb ook nergens aanwijzing gezien dat de autoriteiten in Duitsland zo graag heel veel meer repressie en controle zouden willen hebben.
Dat ligt maar net aan de buurt waar hij schiet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als ze zich hebben gericht op mensen van niet-westerse afkomst dan is het natuurlijk niet prijsschieten maar dan moet men gericht slachtoffers uitkiezen in een mensenmassa.
Lastig te verstaan, ook lastig te zien op wie ze richten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
Goede vertalers aanwezig hier?
Wat zeggen ze letterlijk?
Nee, echt?quote:Munich police say six dead in shotting that "looks like a terror attack."
nee nog nooit van gehoord.Wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ontspoorde lui. Wel eens van de NSU gehoord?
Daar doen in Duitsland overigens ook veel verhalen m.b.t. betrokkenheid van de geheime Duitse diensten.
En nee, niet zozeer van alu hoedjes, maar gewoon van mainstream media.
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.quote:
plottwist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
CNN ooggetuige claimt ''Allah Ackbar'' gehoord te hebben.
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is gewoon 1 dader geweest die nu lekker met popcorn voor een tv zit
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan ga je deze onzin wel quoten![]()
![]()
![]()
Bron bittequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
En zo blijft het onduidelijk....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef KrappeAuto het volgende:
misschien lijkt de dader wel op een agent.. dat zou pas ziek zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die man in het lijkt ook wel een beetje op een agent. Zo'n typische duitse agent in groene broek en lichtgroene blouse.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op CNN: dader riep Allahuakbar
gast.. geloof niet alles wat je leestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, walgelijk, wraak zal komen
Taj Mahal Palace & Tower.quote:
twitter:CJHoyt1 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:44:04CNN reporter says it spoke with witness in Mall who says gunman targeted children with a pistol and said, "Allah Akbar." reageer retweet
Ja, dat klopt en die post is ook nog niet verdwenenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat onzin is dan zit iemand dus bewust foute informatie in het topic te posten?
Waar wijst dat dan op?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooggetuige op CNN: dader riep Allahuakbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |