Het is vooral elkaar voor klootzak uitmaken jaquote:
Kebabmoorden of Donermoorden, in ieder geval groot nieuws, en terecht wat een smeerlappen waren dat zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nu je het zegt... daar heb ik idd. Eens iets over gelezen
Ja dat schreeuwde ze tegen de schutterquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geschreeuw over "Ausländer" gehoord, het zouden ook neonazi's kunnen zijn die Breivik's terreurdaad "herdenken".
Duitsland glijdt af.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
De Duitse politiek en media hoopt natuurlijk van harte dat het Nazi's zijn. Dan kun je wel zonder gezeik generaliseren en met het vingertje naar de intolerante blanke burger wijzen
zou balcony man het overleefd hebben ?quote:
Als ie dood was hadden we het filmpje niet gehad gok ik zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou balcony man het overleefd hebben ?
ze zullen sowieso zeggen dat het een bekende was van de politiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe lullig, politie moet straks toegeven dat het maar om 1 dader ging
En wieckser naturlichquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord dat ik ook herkende.
Ze hebben al gebeld van de club waar je blijft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord at ik ook herkende.
Juist. Plus verhoogt draagvlak voor Merkel en repressie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
De Duitse politiek en media hoopt natuurlijk van harte dat het Nazi's zijn. Dan kun je wel zonder gezeik generaliseren en met het vingertje naar de intolerante blanke burger wijzen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Twiitch het volgende:
BRONNEN GVD.
Bewust neppe info delen zou gewoon banbaar moeten zijn.
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef D.D.W. het volgende:
Klinkt toch mooier dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Da;s nou net het enige woord dat ik ook herkende.
Niet echt een goed gesprek. Ze komen in elk geval niet nader tot elkaar.quote:
iemand anders was aan het filmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie dood was hadden we het filmpje niet gehad gok ik zo.
Compleet falen van de autoriteiten ook. Allereerst in de opsporingsfase, en daarna de beerput die open ging m.b.t. de rol van de veiligheidsdiensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Slaro het volgende:
[..]
Kebabmoorden of Donermoorden, in ieder geval groot nieuws, en terecht wat een smeerlappen waren dat zeg.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:47 schreef Twiitch het volgende:
BRONNEN GVD.
Bewust neppe info delen zou gewoon banbaar moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |