SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Mijne gaf 38 aan, wwl op een parkeerplaats.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is wel warm, maar gelukkig niet zo benauwd. Volgens mijn auto net 36,5, maar die zit er wel eens een graadje naast. Alhoewel.
Zeker! Koerst over de Veluwe richting Apeldoorn en Deventer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:05 schreef Infection het volgende:
Tussen Zaltbommel en Tiel lijkt wat te ontstaan?
Lijkt goed los te gaan daar nu.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:07 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Zeker! Koerst over de Veluwe richting Apeldoorn en Deventer.
Hopelijk krijgt Utrecht ook nog wat. Weg met die hitte in elk geval.
Apeldoorn aanwezig op 12 meter hoogte inclusief vrij uitzicht richting arnhemquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:07 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Zeker! Koerst over de Veluwe richting Apeldoorn en Deventer.
Hopelijk krijgt Utrecht ook nog wat. Weg met die hitte in elk geval.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:09 schreef Infection het volgende:
De servers van buienradar lijken ook te bezwijken onder de hitte.
Jongens, Utrecht staat bekend om zijn regen-magneet. Het gaat hier heus wel belachelijk hard regenen straks.... don't worry.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt goed los te gaan daar nu.
En inderdaad, hopen op onweer voor de provincie Utrecht. Kan wel wat verkoeling gerbuiken.
twitter:KNMI twitterde op woensdag 20-07-2016 om 17:21:18Code oranje voor zwaar #onweer in Gelderland, Utrecht en Noord-Brabant. Ook elders, m.u.v.... https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
nee doe maar richting Amsterdamquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:11 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek, kom maar richting Rhenen.
Utrechtquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:KNMI twitterde op woensdag 20-07-2016 om 17:21:18Code oranje voor zwaar #onweer in Gelderland, Utrecht en Noord-Brabant. Ook elders, m.u.v.... https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
Neequote:Op woensdag 20 juli 2016 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Gelukkig niks in Rotterdam. Regen moet wegblijven
Dat is een minibuitjequote:Op woensdag 20 juli 2016 17:57 schreef bondage het volgende:
Hmm, er ontstaat nog een lijntje welke richting het hoge noorden trekt
Heeejquote:
twitter:Hoefakker twitterde op woensdag 20-07-2016 om 17:56:16Noodweer in Nijmegen op de wedren waaien borden om, hagel en onweer en harde wind. VIDEO @OmroepGLD https://t.co/p2qJcjYpqa reageer retweet
"Tis ehh... verschrikkelijk weer hier in Nijmegen. Er waait hier een bord om..."quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:Hoefakker twitterde op woensdag 20-07-2016 om 17:56:16Noodweer in Nijmegen op de wedren waaien borden om, hagel en onweer en harde wind. VIDEO @OmroepGLD https://t.co/p2qJcjYpqa reageer retweet
Morgen 27 gradenquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:24 schreef noodgang het volgende:
Het is er niet frisser op geworden in Nijmegen
Het stelde ook geen zak voor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Tis ehh... verschrikkelijk weer hier in Nijmegen. Er waait hier een bord om..."
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken:
[ afbeelding ]
Sterker nog, de temperatuur stijgt alweerquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier echt tering benauwd. En we hoeven niks te verwachten hier.
Ja idd. Echt te triest voor woorden weer. Dat het oosten maar lekker mag verzuipenquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterker nog, de temperatuur stijgt alweer
..wat een rancune man. Er is hier ook niks gevallen en het is alsnog gewoon warm.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja idd. Echt te triest voor woorden weer. Dat het oosten maar lekker mag verzuipen
Never forget. !!quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Tis ehh... verschrikkelijk weer hier in Nijmegen. Er waait hier een bord om..."
Misschien dit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:09 schreef Infection het volgende:
Was dat de code oranje, wat bewolking? Of moet het nog komen?
In Andelst, geen idee waar dat is.quote:
Dorpje in Gelderland blijkbaar, had er ook nog nooit van gehoord. Wel lullig trouwens, één ervan staat te koop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Andelst, geen idee waar dat is.
Ik zie nu pas dat dat scheve gedeelte van het dak de bedoeling isMaar er zijn wat dakpannetjes verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:22 schreef roislecxe het volgende:
Nog steeds tegen de 30 graden... Vanmiddag net de 35 niet aangetikt. 34,9 als ik goed heb.
Zal wel eindigen met zwaar noodweer
Het is hier hels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
tja als je al een architect hebt die geen rechte lijnen kan trekken kan je ook niet verwachten dat een dak een regenbuitje tegen houdtquote:
Was eigenlijk ook alleen voor Veenendaal/Rhenen e.o.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:23 schreef Infection het volgende:
Code oranje is blijkbaar alweer ingetrokken voor Utrecht. Niets gehad hier.
MWA... dat is nog niksquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bijna, ik zie in Brabant nog een hogere tempquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef Djeez het volgende:
Godver. Normaal is het noorden van Drenthe de koudste en natste plek van het land, nu de heetste
[ afbeelding ]
Nah, Arcen en Gilze zijn nog warmerquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef Djeez het volgende:
Godver. Normaal is het noorden van Drenthe de koudste en natste plek van het land, nu de heetste
[ afbeelding ]
Dem, er is nog een dertigerquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nah, Well en Gilze zijn nog warmer
Nee, helemaal niks in Marsdijk. Paar druppeltjes gehad, verder niks. In Rolde wel?quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij jou ook zware donders op dit moment?
Geen regen maar hoor het wel behoorlijk rommelen in de verte.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks in Marsdijk. Paar druppeltjes gehad, verder niks. In Rolde wel?
Ja, hier begint het nu ook wat te donderen en te flitsenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen regen maar hoor het wel behoorlijk rommelen in de verte.
Er gaat een rood pitje recht op Assen af. Zo te zien mist hij Rolde netquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, hier begint het nu ook wat te donderen en te flitsen
gaat volgens mij richtin Scandinaviequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:16 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
of lul ik nu uit mn nek?
wel zieke cel in daar GB.
zie je niet veel daar , zulke onweer
Was ook alleen voor zuidoosten van Utrechtquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:23 schreef Infection het volgende:
Code oranje is blijkbaar alweer ingetrokken voor Utrecht. Niets gehad hier.
Nee. Het wordt gewoon een heerlijke plaknacht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef roislecxe het volgende:
Nog mensen die echt geloven in zwaar weer vanavond/vannacht?
Het is alweer 9u geweest en het is kurkdroog en schandalig warm met een hele dikke 27er.
Blijven hopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
* Doet een regendansje in Leiden*
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
Die bui bij Engeland is te zien vanaf de Scheveningencam
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand screen ? Mobiel werkt t niet.
Ja lekker slapen zal wel lukkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Word helemaal niks meer vandaag. U kunt rustig gaan slapen.
Ja de ironie is groot.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:05 schreef marcel-o het volgende:
mweh
hij lost op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem, 28.7 hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:36 schreef RiKe het volgende:
28 graden in m'n kamer, dus....dat wordt weer een slapeloze nacht denk ik
Nog 6 dagen, dan begint m'n vakantie. Daar had ik geen pluim voor nodig om te weten dat het mooi weer wordt komende weken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:27 schreef aloa het volgende:
Wat een pluim. Volop zomer de komende tijd.![]()
[ afbeelding ]
Het is altijd dezelfde periode in Nederland dat het weer zomers is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog 6 dagen, dan begint m'n vakantie. Daar had ik geen pluim voor nodig om te weten dat het mooi weer wordt komende weken.
Ik begin deze week gewoon met een ijskoude douche s'ochtends om af te koelen en dan heeeeel langzaam warm water erbij.quote:
Ijskoude douche met dit weer is niet slim. Dan breekt het zweet je uit als je er onder vandaan komt. Beter gewoon met lauw water douche.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik begin deze week gewoon met een ijskoude douche s'ochtends om af te koelen en dan heeeeel langzaam warm water erbij.
Geen last van eigenlijk. Dat heb ik juist bij een warme / lauwe douche nu.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ijskoude douche met dit weer is niet slim. Dan breekt het zweet je uit als je er onder vandaan komt. Beter gewoon met lauw water douche.
Dit ja. Wordt echt wel eens tijd voor wat afkoeling nu. De hitte wilt het huis ook maar niet uit.quote:
26.5 maar voelt zich als 30+ aanquote:
Weer net erlangs hierquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Wederom bakken regen in Nijverdal. De was hing nog buiten, was niet af te rennen, dus is nu dubbel gewassen
Hoal oe vaste!quote:
Het komt er aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. Wordt echt wel eens tijd voor wat afkoeling nu. De hitte wilt het huis ook maar niet uit.
Het is hier een grote donder, niet eens een seconde stil tussendoor. Begint ook te regenen nuquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Die bui blijft lekker hangen waar ie zit zeg.
twitter:vid twitterde op donderdag 21-07-2016 om 16:14:36Rijssen en de #A1 lopen onder water. Verkeer heeft veel last van het noodweer daar #codegeel (via @Geesteren) https://t.co/mCXTeHEPYE reageer retweet
Matig hoor... kon stukken beterquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Regen genoeg, onweer genoeg, ik vind mooi!
Nee hoor, de tunnels staan nog niet blank zoals in Rijssen, het kan dus beterquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Misschien in dat dorp van jou![]()
Oldenzaal krijgt genoeg!
Hoeft niet, ik moet zo nog de deur uitquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor, de tunnels staan nog niet blank zoals in Rijssen, het kan dus beter
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef Infection het volgende:
Waar zijn de filmpjes uit Overijssel?
Waarom moest ik uitgerekend vandaag naar het westenquote:
twitter:MichaelvdPoel twitterde op donderdag 21-07-2016 om 17:28:05Koeweit kookt! Sneuvelt het record van 53,8 gr C vandaag? #hitte #metoffice https://t.co/bF6aFnyCLc reageer retweet
Trekt mooi richting de Stad, weest welkom.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef Sjeeser het volgende:
Lekker verkoelend buitje in het Groningse Westerkwartier
Oost Brabant niet iig .. Beetje verkoeling zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:51 schreef roislecxe het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het ergens in NL regent
Hier schijnt al nagenoeg heel de dag de zon en het blijft maar heet.
Nachttemp van tegen de 40 ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:40 schreef aloa het volgende:
Hier is het pas heet...53 graden
[ afbeelding ]twitter:MichaelvdPoel twitterde op donderdag 21-07-2016 om 17:28:05Koeweit kookt! Sneuvelt het record van 53,8 gr C vandaag? #hitte #metoffice https://t.co/bF6aFnyCLc reageer retweet
Gast, ik zit helemaal in Italiequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom moest ik uitgerekend vandaag naar het westenDe vensterbanken zijn in elk geval schoon nu; de ramen stonden open
Echt he..... hoe trekken die mensen dat daar?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nachttemp van tegen de 40 ook![]()
Wat een ellende.
dat vraag ik me ook af idd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he..... hoe trekken die mensen dat daar?
Nee joh dat komt allemaal morgen als ik wil barbecuenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef FoXje het volgende:
Zou het vanavond nou nog gaan regenen in ZO Brabant ofzo ?
hondenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee joh dat komt allemaal morgen als ik wil barbecuen
Daarvoor hoef ik niet naar Italië op dit momentquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gast, ik zit helemaal in Italie![]()
Vandaag voor het eerst een onweersbuitje gehad. Uiteeaard aan de verkeerde kant van de berg. Verder tropisch hier 😎
En los... iedereen rennen...quote:
*blubblubblub*quote:
Snorkel al op?Flink wat ontladingen daaroquote:
Hopelijk niet. Dan komt er morgen weer een FPbericht dat het overal warm is behalve in Drentequote:
Ik was aan het barbecueën. Toch maar naar binnen gegaan, anders wordt mijn bier wel erg waterigquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
Snorkel al op?Flink wat ontladingen daaro
Ja, lekker. De ramen en deuren gaan tegen elkaar open zo.quote:
Nee, want geen seks of aliensquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan komt er morgen weer een FPbericht dat het overal warm is behalve in Drente
drenthe weggeregend, best kleinquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden ze het over "mogelijk een heel klein buitje"
Ik zie hier verderop dekbedden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef Cassius het volgende:
Ik zie twee zonneschermen die nog naar beneden zijn, en een open autoraam
Het rommelt hier nog steeds als een gek.. maar het is best helder en nog steeds droog..quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
drenthe weggeregend, best klein
Het rommelt hier, denk ik, nu al ongeveer een uur zonder pauze. Raar weertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het rommelt hier nog steeds als een gek.. maar het is best helder en nog steeds droog..
Alhoewel dat over precies te zijn een kwartier a twintig minuten heel rap veranderd zo te zien...
Jij woont heul dichtbij...quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:17 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het rommelt hier, denk ik, nu al ongeveer een uur zonder pauze. Raar weertje.
Wtf? Is hier vlakbij ja, viel in Assen nog mee danquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Ondertussen in Gieten (whats in an name)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou die parasol waterdicht zijn ja..?![]()
In Assen en hier in Rolde ging het ook goed los vanavond... Was natuurlijk precies toen ik van station terugreed naar huis, lag een behoorlijk laagje water en andere zooi van bomen op het wegdek. Even paar meter lopen van auto naar huis leverde me ook nog eens een nat pak op, kleren konden meteen bij de was. Gisteren was het nat van het zweet, nu door de regenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Ondertussen in Gieten (whats in an name)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou die parasol waterdicht zijn ja..?![]()
wat bewolking... and thats itquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt er in het zuid oosten nog wat?
Wanneer? Morgen? De komende paar uur denk ik dat er niet veel meer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt er in het zuid oosten nog wat?
Ergens de komende urenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Wanneer? Morgen? De komende paar uur denk ik dat er niet veel meer gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he..... hoe trekken die mensen dat daar?
Luchtvochtigheid is 10%, dus heel droge warmte. In NL is het altijd vies benauwd door de hoge luchtvochtigheid en omdat de NL infrastructuur gewoon niet gebouwd is op warmte.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
Het was buiten aan het Gieten dus ik moest oppassen dat ik niet de berm in Rolde met al dat water onder de Assen.
Haha, baas!quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
Het was buiten aan het Gieten dus ik moest oppassen dat ik niet de berm in Rolde met al dat water onder de Assen.
Dat stuk van station naar huis had ook makkelijk op de fiets gekund andersquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef bondage het volgende:
[..]
In Assen en hier in Rolde ging het ook goed los vanavond... Was natuurlijk precies toen ik van station terugreed naar huis, lag een behoorlijk laagje water en andere zooi van bomen op het wegdek. Even paar meter lopen van auto naar huis leverde me ook nog eens een nat pak op, kleren konden meteen bij de was. Gisteren was het nat van het zweet, nu door de regen
Dat klopt, is ook een leuk stuk om te fietsen. Ik heb echter geen zin om nog eerder uit bed te moeten kruipen om vervolgens een stuk te moeten fietsenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat stuk van station naar huis had ook makkelijk op de fiets gekund anders
6 uur is wel een beetje erg vroeg iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt, is ook een leuk stuk om te fietsen. Ik heb echter geen zin om nog eerder uit bed te moeten kruipen om vervolgens een stuk te moeten fietsenVind 6:00 vroeg zat en trap dus liever op de pedalen van een gemotoriseerd voertuig.
Haha ja, keer op keer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:28 schreef marcel-o het volgende:
had al zo'n vermoeden dat de kansen morgen groter zouden zijn
VOOR HET FOK!KING OOSTEN
zover is dat nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:28 schreef marcel-o het volgende:
had al zo'n vermoeden dat de kansen morgen groter zouden zijn
VOOR HET FOK!KING OOSTEN
Hey die heb ik een tijdje als achtergrond gehad op m'n mobiel.quote:
Zag 't net op Estofex. Een level 2 had ik niet verwacht voor morgen.quote:
20.8 en 25.0 hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:16 schreef roislecxe het volgende:
Buiten 19.7
Binnen 26.7
Als het nou eens zou gaan waaien
Wat... een vulkaanuitbarsting.quote:
Maar geen wind... binnentemp zakt niet hier helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Lekker buitje nu in Breda. Verfrissend.
Nog niet geslapen vannachtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:26 schreef Rabieluh het volgende:
Ik werd er wakker van. Bedankt voor de vocht atmosfeer.
Als Breda voedingsbodem kan zijn voor het ontstaan van zo'n buienlijn, dan kan Arnhem het vast ook een keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk, vet joh. Regen. Want het zit weer eens overal behalve boven arnhemtvoyu matj blyat.
Als je van niet ophoudend plakkerig kutweer houdt is het geweldig toeven in Limburg. Als je daar niet van houdt (zoals ik) is er weinig aan. Helaas woon ik hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:10 schreef zatoichi het volgende:
Morgen vertrek ik voor een weekje naar Limburg. Goede timing? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |