In Assen en hier in Rolde ging het ook goed los vanavond... Was natuurlijk precies toen ik van station terugreed naar huis, lag een behoorlijk laagje water en andere zooi van bomen op het wegdek. Even paar meter lopen van auto naar huis leverde me ook nog eens een nat pak op, kleren konden meteen bij de was. Gisteren was het nat van het zweet, nu door de regenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Ondertussen in Gieten (whats in an name)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou die parasol waterdicht zijn ja..?![]()
wat bewolking... and thats itquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt er in het zuid oosten nog wat?
Wanneer? Morgen? De komende paar uur denk ik dat er niet veel meer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt er in het zuid oosten nog wat?
Ergens de komende urenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Wanneer? Morgen? De komende paar uur denk ik dat er niet veel meer gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he..... hoe trekken die mensen dat daar?
Luchtvochtigheid is 10%, dus heel droge warmte. In NL is het altijd vies benauwd door de hoge luchtvochtigheid en omdat de NL infrastructuur gewoon niet gebouwd is op warmte.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
Het was buiten aan het Gieten dus ik moest oppassen dat ik niet de berm in Rolde met al dat water onder de Assen.
Haha, baas!quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
Het was buiten aan het Gieten dus ik moest oppassen dat ik niet de berm in Rolde met al dat water onder de Assen.
Dat stuk van station naar huis had ook makkelijk op de fiets gekund andersquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef bondage het volgende:
[..]
In Assen en hier in Rolde ging het ook goed los vanavond... Was natuurlijk precies toen ik van station terugreed naar huis, lag een behoorlijk laagje water en andere zooi van bomen op het wegdek. Even paar meter lopen van auto naar huis leverde me ook nog eens een nat pak op, kleren konden meteen bij de was. Gisteren was het nat van het zweet, nu door de regen
Dat klopt, is ook een leuk stuk om te fietsen. Ik heb echter geen zin om nog eerder uit bed te moeten kruipen om vervolgens een stuk te moeten fietsenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat stuk van station naar huis had ook makkelijk op de fiets gekund anders
6 uur is wel een beetje erg vroeg iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt, is ook een leuk stuk om te fietsen. Ik heb echter geen zin om nog eerder uit bed te moeten kruipen om vervolgens een stuk te moeten fietsenVind 6:00 vroeg zat en trap dus liever op de pedalen van een gemotoriseerd voertuig.
Haha ja, keer op keer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:28 schreef marcel-o het volgende:
had al zo'n vermoeden dat de kansen morgen groter zouden zijn
VOOR HET FOK!KING OOSTEN
zover is dat nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:28 schreef marcel-o het volgende:
had al zo'n vermoeden dat de kansen morgen groter zouden zijn
VOOR HET FOK!KING OOSTEN
Hey die heb ik een tijdje als achtergrond gehad op m'n mobiel.quote:
Zag 't net op Estofex. Een level 2 had ik niet verwacht voor morgen.quote:
20.8 en 25.0 hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:16 schreef roislecxe het volgende:
Buiten 19.7
Binnen 26.7
Als het nou eens zou gaan waaien
Wat... een vulkaanuitbarsting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |