SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
s4 over de helftquote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jancees hoever ben jij met The Wire nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
Weer aanslag met truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Weer aanslag met truckhttp://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier beelden van inside the truckAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Weer aanslag met truckLol had iemand daar nou een blok op het gaspedaal gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
isis claimt het jaquote:Op maandag 18 juli 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol had iemand daar nou een blok op het gaspedaal gezet?
Is dat van die film waar een paar britten voor terrorist gaan spelen?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597
hier beelden van inside the truck
jaquote:Op maandag 18 juli 2016 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat van die film waar een paar britten voor terrorist gaan spelen?
Hallo Kapi.quote:
Ja hier moest ik dus om lachen.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597
hier beelden van inside the truck
Met een hakbijl nog wel, die hadden we nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
Ah weer een gekkie in Duitsland.
A man attacked people with an ax. More than 20 injured
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?
Het is meer een kwestie van kunnen dan willenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan zoeken, mocht je dat overwegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van kunnen dan willen.
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan verhuren, mocht je dat overwegen.
Heb ajax zelf al deze vraag gesteld?
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?
True, bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.
Oeh airco genot. Ik moet het vandaag doen met open ramenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zit nu al te zweten. Dat wordt airco....
Kreeg gisteren een goeie tip van buurman. Plantenspuit op je bureau, af en toe sprenkelen. Koel je helemaal af. Straks eens proberen. Zit toch altijd al in m'n blote bast.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oeh airco genot. Ik moet het vandaag doen met open ramen
Ik zeik nergens, zeg alleen dat het al vroeg warm is en nu al de airco aanzet.quote:
quote:Who is ready for #ErdoganEmails
I am ready! @wikileaks will publish Tuesday 300k internal emails for Erdogan's party
Nog leuke dingen gepland voor het gezin komende tijd?quote:
Al zou Erdogan deze emails zelf voorlezen op CNN Türk, de schapen die hem blindelings volgen zullen het wel weer op de Westerse media gooien die Türkiye kapot proberen te maken.quote:
Niet echt. Leven van dag tot dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gepland voor het gezin komende tijd?
[..]
Al zou Erdogan deze emails zelf voorlezen op CNN Türk, de schapen die hem blindelings volgen zullen het wel weer op de Westerse media gooien die Türkiye kapot proberen te maken.
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeik nergens, zeg alleen dat het al vroeg warm is en nu al de airco aanzet.
Dat is de Nederlandse klaag cultuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warm
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Ook vandaag wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag.
Oh god, ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaat straks gruwelijk over de scheef.
Ik zoek ook al dekking.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, ik hou mijn hart vast.
Nederland ten voeten uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warm
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaat straks gruwelijk over de scheef.
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, ik hou mijn hart vast.
Oh, rebels hoor, teringlul.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.
Goed dat je ons alvast waarschuwt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.
Ja haha, grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zet met dit weer zijn verwarming op 28 graden?
422quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zet met dit weer zijn verwarming op 28 graden?
Heb het ook wel eens ja, en als je dan klikt op iets dan krijg je reclame.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:02 schreef Saind het volgende:
Ben ik nou gek of heeft fok mobiel een ander lettertype gekregen
Ik fok echt nooit mobiel. Wat een gekut is datquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:02 schreef Saind het volgende:
Ik krijg dan een foutmeldingquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens ja, en als je dan klikt op iets dan krijg je reclame.
Beidequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:02 schreef Saind het volgende:
Konami code?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien werkt de konami code ook mobiel
Ik las ergens anders dat een aantal Hagenezen het niet wisten vandaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo groot is de generatiekloof ook weer niet DP.
Wilde je net attenderen op de fout, ninjaeditquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat een aantal Hagenezen het niet wisten vandaar.
De BBC brengt het groot.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al oud nieuws. Niet iedere shooting is een aanslag.
Haags had weer eens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hingquote:
Ja, als er in Nederland een schietpartij is is het ook breaking.quote:
Ik plaatste er een vraagteken bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haags had weer eens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing
Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
De NOS zendt mij voor minder een push bericht
Nissan app heb ik nog wel. Push berichten wel uit gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.
Godverdomme wanneer was dat? Dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.
Wat moet je met de nissan app? Krijg je dan bericht wanneer de nieuwe micra uitkomt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nissan app heb ik nog wel. Push berichten wel uit gezet.
Dit zou alleen Littlerabbit iets boeien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je met de nissan app? Krijg je dan bericht wanneer de nieuwe micra uitkomt?
Ik vind deze sneer onnodig hard.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of deze sneer hard aankomt
HALLO hijskranentekenaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou alleen Littlerabbit iets boeien.
Russia today?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb alleen de push van nu.nl en RT
Waarom heb jij een UI van Kazan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neu niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of deze sneer hard aankomt
Zeker. Dan ben je het eerste op de hoogte als het nu gaat over een bus met toeristen in Taiwan of agenten in Almaty.quote:
Ik adviseer je om nooit weddenschappen over Raybar180 af te sluiten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heb jij een UI van Kazan?
Volg ze alleen op Twitter.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker. Dan ben je het eerste op de hoogte als het nu gaat over een bus met toeristen in Taiwan of agenten in Almaty.
AFCNiels postte dat soort zeer interessante informatie vaak, erg leerzaamquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat doet op FOK! krijg je FOK! in comic sans
CSquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat doet op FOK! krijg je FOK! in comic sans
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhemquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag, noem alle steden met een centraal station.
ben je even bezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag, noem alle steden met een centraal station.
en buitenlandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Groningen niet en je mist er 2quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Antwerpen, Brussel en Verviers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe heel Europa er ook nog bij.
Knut-san.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hen net asap rocky ontdekt
Wat een viesharde beats
Misschien door een vrachtwagen ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
Gaat Froome nog uit het geel gereden worden?
Alleen als hij valt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
In Moskou zijn de stations genoemd naar de richting waar de treinen op rijden. Bijv Beloroesski vokzal en Jaroslavski vokzalquote:
Iedereen zegt nee maar ik zeg jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
Waarom ga je lessen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens met 1e rijles gehad. Ik ga steeds te hard
En wat doet Bokkema dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zegt nee maar ik zeg ja
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geloof in petersburg ook. Moskovsky rijdt uiteraard naar moskow.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Moskou zijn de stations genoemd naar de richting waar de treinen op rijden. Bijv Beloroesski vokzal en Jaroslavski vokzal
tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens met 1e rijles gehad. Ik ga steeds te hard
Hoezo denk je dat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een echte stad heeft namelijk een kopstation.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof in petersburg ook. Moskovsky rijdt uiteraard naar moskow.
Zo'n gevoel heb ik. Ik weet dat t eigeblijk nergens op slaat maar wie zei dat kruijswijk 3 minuten voorsprong zou weg geven? Of hayman PR zou winnen? En sagan vloek van de regenboogtrui zou opheffen ? Dit is het jaar van de verrassingenquote:
Sommige hebben er zelfs vijf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een echte stad heeft namelijk een kopstation.
dat is wel genot hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag wordt mijn Weber afgeleverd
Jij staat?quote:
Ik rij ook automaatquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt kut dat je alles tegelijk moet doen
Ik snap die Amerikanen wel met hun automaten
Ja echt baas elke morgen helemaal volquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Treinen zijn baas lekker lezen niks mis mee
Op de meeste trajecten valt dit wel mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt baas elke morgen helemaal vol
Gelukkig lang geleden.
Volvo station jaren 80 tot 90 liefst 86 of een saab 900 d.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volvo station jaren 80 tot 90 liefst 86 of een saab 900 d.
En een handschoenenvak dat helemaal plat uitklapt is een pre zodat ik lijntje kan leggen in de wagen
Typisch Hagenezen. Zo voetbalde Immers altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haags had weer eens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing
wat voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind is het met me eens
Heb ook al een jachthond gekocht. Geen grap
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch Hagenezen. Zo voetbalde Immers altijd.
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de meeste trajecten valt dit wel mee.
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dan lekker kendrick lamar pompen. Jachthond en geweer achterin. Bourgeoisie nieuwe stijl
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Stoptreinenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Uh, ja, goeie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoor
#deleven
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ja, goeie.
Wel opvallend hoe onzeker je altijd bent.
Waar zie jij iemand lachen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?
Dat is een beer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Volgens mij verwar jij mij met iemand anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand lachen?
En elke week roep je wel iets wat er op lijkt.
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijlquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Is wel goede hoor.quote:
Olijfgroen jasje en een oranje ribbroek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijl
Ik ben voor jachthont gegaan
Moet wel lid worden van de countryclub nu
Terwijl hij mijn dikste vriend is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig sfeertje altijd als Davy er is.
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageertquote:
Ja, ik vind hem ook vet cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl hij mijn dikste vriend is.
Mijn echte broeders zoals René en Stijn zijn dan ook niet aanwezigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageert
Dan doe ik het maar maatje, anders staat het zo sneu
Ik heb Rene en Stijn nog nooit positief over je zien spreken als je er niet bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn echte broeders zoals René en Stijn zijn dan ook niet aanwezig
Ik ben er weer want ik was nasi aan het eten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn echte broeders zoals René en Stijn zijn dan ook niet aanwezig
Zie jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er weer want ik was nasi aan het eten.
Hoi Davy.
Nasi op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Davy.
Ik hou van nasi en ik hou van stijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Davy.
Op ieder moment van de dag is nasi een optie heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je
Hey Stijn
Waarom eet je rond 1 uur Nasi?
Graag je prono voor de rit van morgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou van nasi en ik hou van stijn
Wat wil je bereiken met deze post?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is veel te warm om kleren aan te doen.
Het is nooit te warm om stijlvol voor de dag te komenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is veel te warm om kleren aan te doen.
Een klein stijfjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze post?
Hopen op pics van meisjes die het ook veel te warm vinden om kleren aan te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze post?
Waar gaat het vandaag over?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Straks lekker een zitting, gelukkig hebben ze daar wel airco.
Ik ben alleen bij zittingen van de politierechter geweest. Mensen met alcohol achter het stuur die de zonde al drie jaar geleden hebben begaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Straks lekker een zitting, gelukkig hebben ze daar wel airco.
Froome en Baukema en die walgelijk dunne keniaan laat onze trots winnen zoals armstrong ooit deed met Pantaniquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag je prono voor de rit van morgen.
Bardet.
Ligt eraan wat voor afspraak je hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om stijlvol voor de dag te komen
Die ga je hier niet vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op pics van meisjes die het ook veel te warm vinden om kleren aan te doen.
Weer overtreding gebiedsverbod.. Schande dat ze die 4 zaken niet tegelijk hebben behandeld.quote:
Als je je gesprekspartner een beetje serieus neemt doe je dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak je hebt.
Bij mij waren het mocro's die met een vuurwapen hadden gezwaaid toen ze de club niet in mochten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bij zittingen van de politierechter geweest. Mensen met alcohol achter het stuur die de zonde al drie jaar geleden hebben begaan.
Ik ben benieuwd of de menselijke maat morgen weer is teruggekeerd bij Poels.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Froome en Baukema en die walgelijk dunne keniaan laat onze trots winnen zoals armstrong ooit deed met Pantani
Wij zijn teletekstsupporters en komen niet in de ArenA.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:32 schreef Ashqelon het volgende:
Ajax telefonist is niet bepaald vriendelijk. Seizoenskaart is van vak 403, rij 24, is dat een beetje een verhuurbare plaats?
Misverstandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak je hebt.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zijn teletekstsupporters en komen niet in de ArenA.
Mvg VBL SC.
Die telefonist ademt de sfeer binnen de club.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:32 schreef Ashqelon het volgende:
Ajax telefonist is niet bepaald vriendelijk. Seizoenskaart is van vak 403, rij 24, is dat een beetje een verhuurbare plaats?
Zo vaak heb ik geen date.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je je gesprekspartner een beetje serieus neemt doe je dat.
Poels is gewoon enorm talent. In vrije rol zou hij zeker top 10 eindigen. Vorig jaar was hij misschien wel beterquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de menselijke maat morgen weer is teruggekeerd bij Poels.
Dit is echt compleet niet grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Johan Cruijffschaal. Wel een schande dat ie zelf niet op komt dagen.
hij is even verhinderd ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Johan Cruijffschaal. Wel een schande dat ie zelf niet op komt dagen.
Sorry amice. Je hebt gelijk. Het komt vast door de warmte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is echt compleet niet grappig.
ben nog wel een seizoenscardhouder dan verwacht je toch minimale support maar nee hoor wat een chagerijnige bitch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die telefonist ademt de sfeer binnen de club.
Ach zolang ze maar niet over de Willem van Hanegem schaal hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is echt compleet niet grappig.
Ik moet straks even langs de apotheek. Opdat ik niet overlijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry amice. Je hebt gelijk. Het komt vast door de warmte.
Opper, onlogisch en ik helpen graag een handje mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom we gaan de arena slopen
ik neem mn jachtgeweer mee
Dan zeggen we gewoon dat je een al jaren verwarde man bentquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom we gaan de arena slopen
ik neem mn jachtgeweer mee
Die was waarschijnlijk net met haar neukertje aan het bellen, en kom jij er ineens tussendoor met lastige vragen :squote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben nog wel een seizoenscardhouder dan verwacht je toch minimale support maar nee hoor wat een chagerijnige bitch.
Is je risperdal binnen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet straks even langs de apotheek. Opdat ik niet overlijd.
vierde wachtende in de telefoonlijn, en dat voor een betaald telefoongesprek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk net met haar neukertje aan het bellen, en kom jij er ineens tussendoor met lastige vragen :s
Is alleen als je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond het wel verwarrend dat je bij een rijles niet moest blazen
Waarom? Ik vind wel dat jij opvallend vaak verteld op fok dat je even bent wezen bouten.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is alleen als je een vrouw bent.
Irritant altijd dat gebel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vierde wachtende in de telefoonlijn, en dat voor een betaald telefoongesprek.
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind wel dat jij opvallend vaak verteld op fok dat je even bent wezen bouten.
Weet je vrouw dit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had een vrouw als rij instructeur. Dat was beft een lekker wijf.
Dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.
Zwakkeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.
Ik haalde 5 dagen voor ik mijn huidige relatie aanging mijn rijbewijsquote:
Oh okay man, hoe is het met je eetpatroon?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijten is dan ontzettend kut, beste Nap. Dat gun ik je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |