wat voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind is het met me eens
Heb ook al een jachthond gekocht. Geen grap
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch Hagenezen. Zo voetbalde Immers altijd.
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de meeste trajecten valt dit wel mee.
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dan lekker kendrick lamar pompen. Jachthond en geweer achterin. Bourgeoisie nieuwe stijl
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Stoptreinenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Uh, ja, goeie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoor
#deleven
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ja, goeie.
Wel opvallend hoe onzeker je altijd bent.
Waar zie jij iemand lachen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?
Dat is een beer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Volgens mij verwar jij mij met iemand anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand lachen?
En elke week roep je wel iets wat er op lijkt.
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijlquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Is wel goede hoor.quote:
Olijfgroen jasje en een oranje ribbroek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijl
Ik ben voor jachthont gegaan
Moet wel lid worden van de countryclub nu
Terwijl hij mijn dikste vriend is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig sfeertje altijd als Davy er is.
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageertquote:
Ja, ik vind hem ook vet cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl hij mijn dikste vriend is.
Mijn echte broeders zoals René en Stijn zijn dan ook niet aanwezigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageert
Dan doe ik het maar maatje, anders staat het zo sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |