en buitenlandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Groningen niet en je mist er 2quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Antwerpen, Brussel en Verviers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe heel Europa er ook nog bij.
Knut-san.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hen net asap rocky ontdekt
Wat een viesharde beats
Misschien door een vrachtwagen ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
Gaat Froome nog uit het geel gereden worden?
Alleen als hij valt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
In Moskou zijn de stations genoemd naar de richting waar de treinen op rijden. Bijv Beloroesski vokzal en Jaroslavski vokzalquote:
Iedereen zegt nee maar ik zeg jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut-san.
Waarom ga je lessen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens met 1e rijles gehad. Ik ga steeds te hard
En wat doet Bokkema dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zegt nee maar ik zeg ja
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geloof in petersburg ook. Moskovsky rijdt uiteraard naar moskow.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Moskou zijn de stations genoemd naar de richting waar de treinen op rijden. Bijv Beloroesski vokzal en Jaroslavski vokzal
tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens met 1e rijles gehad. Ik ga steeds te hard
Hoezo denk je dat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een echte stad heeft namelijk een kopstation.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof in petersburg ook. Moskovsky rijdt uiteraard naar moskow.
Zo'n gevoel heb ik. Ik weet dat t eigeblijk nergens op slaat maar wie zei dat kruijswijk 3 minuten voorsprong zou weg geven? Of hayman PR zou winnen? En sagan vloek van de regenboogtrui zou opheffen ? Dit is het jaar van de verrassingenquote:
Sommige hebben er zelfs vijf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een echte stad heeft namelijk een kopstation.
dat is wel genot hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag wordt mijn Weber afgeleverd
Jij staat?quote:
Ik rij ook automaatquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt kut dat je alles tegelijk moet doen
Ik snap die Amerikanen wel met hun automaten
Ja echt baas elke morgen helemaal volquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Treinen zijn baas lekker lezen niks mis mee
Op de meeste trajecten valt dit wel mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt baas elke morgen helemaal vol
Gelukkig lang geleden.
Volvo station jaren 80 tot 90 liefst 86 of een saab 900 d.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volvo station jaren 80 tot 90 liefst 86 of een saab 900 d.
En een handschoenenvak dat helemaal plat uitklapt is een pre zodat ik lijntje kan leggen in de wagen
Typisch Hagenezen. Zo voetbalde Immers altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haags had weer eens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing
wat voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind is het met me eens
Heb ook al een jachthond gekocht. Geen grap
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch Hagenezen. Zo voetbalde Immers altijd.
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de meeste trajecten valt dit wel mee.
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dan lekker kendrick lamar pompen. Jachthond en geweer achterin. Bourgeoisie nieuwe stijl
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Stoptreinenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoptrein Nijmegen-Den Bosch iig nooit, in de ochtend.
Uh, ja, goeie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als iedereen zo dik is als jij is die trein snel vol ja.
Echt hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je dan 8 uur lang stierlijk vervelen op kantoor
#deleven
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ja, goeie.
Wel opvallend hoe onzeker je altijd bent.
Waar zie jij iemand lachen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het maken van een leuke grap toont onzekerheid aan?
Dat is een beer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Volgens mij verwar jij mij met iemand anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand lachen?
En elke week roep je wel iets wat er op lijkt.
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijlquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zon hond had je moeten nemen knut
Is wel goede hoor.quote:
Olijfgroen jasje en een oranje ribbroek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was Japanse hont voor Japan of jachthont omdat stijl
Ik ben voor jachthont gegaan
Moet wel lid worden van de countryclub nu
Terwijl hij mijn dikste vriend is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig sfeertje altijd als Davy er is.
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageertquote:
Ja, ik vind hem ook vet cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl hij mijn dikste vriend is.
Mijn echte broeders zoals René en Stijn zijn dan ook niet aanwezigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zéér pijnlijk dat niemand hier op reageert
Dan doe ik het maar maatje, anders staat het zo sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |