Ik zeik nergens, zeg alleen dat het al vroeg warm is en nu al de airco aanzet.quote:
quote:Who is ready for #ErdoganEmails
I am ready! @wikileaks will publish Tuesday 300k internal emails for Erdogan's party
Nog leuke dingen gepland voor het gezin komende tijd?quote:
Al zou Erdogan deze emails zelf voorlezen op CNN Türk, de schapen die hem blindelings volgen zullen het wel weer op de Westerse media gooien die Türkiye kapot proberen te maken.quote:
Niet echt. Leven van dag tot dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gepland voor het gezin komende tijd?
[..]
Al zou Erdogan deze emails zelf voorlezen op CNN Türk, de schapen die hem blindelings volgen zullen het wel weer op de Westerse media gooien die Türkiye kapot proberen te maken.
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeik nergens, zeg alleen dat het al vroeg warm is en nu al de airco aanzet.
Dat is de Nederlandse klaag cultuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warm
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Ook vandaag wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag.
Oh god, ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaat straks gruwelijk over de scheef.
Ik zoek ook al dekking.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, ik hou mijn hart vast.
Nederland ten voeten uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk maar in het algemeen, mensen schreeuwen om mooi weer en als het dan zo ver is dan is het snel te warm
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaat straks gruwelijk over de scheef.
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, ik hou mijn hart vast.
Oh, rebels hoor, teringlul.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.
Goed dat je ons alvast waarschuwt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Maar gewoon, voor het geval ik jullie pijn heb gedaan vandaag. Of ga doen. Onbewust.
Ja haha, grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zet met dit weer zijn verwarming op 28 graden?
422quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zet met dit weer zijn verwarming op 28 graden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |