vierde wachtende in de telefoonlijn, en dat voor een betaald telefoongesprek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk net met haar neukertje aan het bellen, en kom jij er ineens tussendoor met lastige vragen :s
Is alleen als je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond het wel verwarrend dat je bij een rijles niet moest blazen
Waarom? Ik vind wel dat jij opvallend vaak verteld op fok dat je even bent wezen bouten.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is alleen als je een vrouw bent.
Irritant altijd dat gebel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vierde wachtende in de telefoonlijn, en dat voor een betaald telefoongesprek.
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind wel dat jij opvallend vaak verteld op fok dat je even bent wezen bouten.
Weet je vrouw dit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had een vrouw als rij instructeur. Dat was beft een lekker wijf.
Dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.
Zwakkeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik die medicijnen niet gebruik, gaan m'n darmen verstoppen.
Ik haalde 5 dagen voor ik mijn huidige relatie aanging mijn rijbewijsquote:
Oh okay man, hoe is het met je eetpatroon?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijten is dan ontzettend kut, beste Nap. Dat gun ik je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |