SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
s4 over de helftquote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jancees hoever ben jij met The Wire nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
Weer aanslag met truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Weer aanslag met truckhttp://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier beelden van inside the truckAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Weer aanslag met truckLol had iemand daar nou een blok op het gaspedaal gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
isis claimt het jaquote:Op maandag 18 juli 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol had iemand daar nou een blok op het gaspedaal gezet?
Is dat van die film waar een paar britten voor terrorist gaan spelen?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597
hier beelden van inside the truck
jaquote:Op maandag 18 juli 2016 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat van die film waar een paar britten voor terrorist gaan spelen?
Hallo Kapi.quote:
Ja hier moest ik dus om lachen.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597
hier beelden van inside the truck
Met een hakbijl nog wel, die hadden we nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
Ah weer een gekkie in Duitsland.
A man attacked people with an ax. More than 20 injured
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?
Het is meer een kwestie van kunnen dan willenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan zoeken, mocht je dat overwegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van kunnen dan willen.
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan verhuren, mocht je dat overwegen.
Heb ajax zelf al deze vraag gesteld?
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?
True, bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |