Hallo Kapi.quote:
Ja hier moest ik dus om lachen.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=dbb_1468573597
hier beelden van inside the truck
Met een hakbijl nog wel, die hadden we nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
Ah weer een gekkie in Duitsland.
A man attacked people with an ax. More than 20 injured
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?
Het is meer een kwestie van kunnen dan willenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag of het verstandig is: Nee! Ajax gaat namelijk aantrekkelijk voetbal spelen komend seizoen!
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan zoeken, mocht je dat overwegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van kunnen dan willen.
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kaart zou ik iig verhuren aan iemand die je geen stadionverbod oid kan aannaaien. Dus zou wel in bekende kringen gaan verhuren, mocht je dat overwegen.
Heb ajax zelf al deze vraag gesteld?
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nope maar in hoeverre zouden ze me hiermee kunnen helpen, screenen of het geen hooligan is waarvan ik dat verkoop? Overigens verkoop ik liever de hele seizoenskaart in een keer maar is dat een beetje te doen?
True, bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vraag ze gewoon wat er mogelijk is. Anders weet ik het ook niet vriend.
Oeh airco genot. Ik moet het vandaag doen met open ramenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zit nu al te zweten. Dat wordt airco....
Kreeg gisteren een goeie tip van buurman. Plantenspuit op je bureau, af en toe sprenkelen. Koel je helemaal af. Straks eens proberen. Zit toch altijd al in m'n blote bast.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oeh airco genot. Ik moet het vandaag doen met open ramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |