Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
De NOS zendt mij voor minder een push bericht
Nissan app heb ik nog wel. Push berichten wel uit gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.
Godverdomme wanneer was dat? Dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Daarom heb ik die app er ook snel afgegooid. Kreeg zelfs een puush bericht als de kat van Yolanthe gecastreerd werd.
Wat moet je met de nissan app? Krijg je dan bericht wanneer de nieuwe micra uitkomt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nissan app heb ik nog wel. Push berichten wel uit gezet.
Dit zou alleen Littlerabbit iets boeien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je met de nissan app? Krijg je dan bericht wanneer de nieuwe micra uitkomt?
Ik vind deze sneer onnodig hard.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of deze sneer hard aankomt
HALLO hijskranentekenaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou alleen Littlerabbit iets boeien.
Russia today?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb alleen de push van nu.nl en RT
Waarom heb jij een UI van Kazan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neu niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of deze sneer hard aankomt
Zeker. Dan ben je het eerste op de hoogte als het nu gaat over een bus met toeristen in Taiwan of agenten in Almaty.quote:
Ik adviseer je om nooit weddenschappen over Raybar180 af te sluiten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heb jij een UI van Kazan?
Volg ze alleen op Twitter.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker. Dan ben je het eerste op de hoogte als het nu gaat over een bus met toeristen in Taiwan of agenten in Almaty.
AFCNiels postte dat soort zeer interessante informatie vaak, erg leerzaamquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat doet op FOK! krijg je FOK! in comic sans
CSquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat doet op FOK! krijg je FOK! in comic sans
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhemquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag, noem alle steden met een centraal station.
ben je even bezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Quizvraag, noem alle steden met een centraal station.
en buitenlandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Groningen niet en je mist er 2quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Arnhem
Antwerpen, Brussel en Verviers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe heel Europa er ook nog bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |