Ik ben nog niet geheel wakker....ik was hier niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die 3 delen is geen enkele post verwijderd.
Er is niks aan de hand... my bad.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:34 schreef sp3c het volgende:
ik heb het ff bij de FA's neergelegd want ik snap er niet zo heel veel van, ik hoor het wel
Nu zijn we écht heel boos.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel wakker....ik was hier niet.
Wat heeft die voor opleiding. Niet normaal wat die in het Turkije topic voor onzin neer kwakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:38 schreef timmmmm het volgende:
Vooral sp3c, die is echt niet meer te houden
Ik ben stiekem een beetje verliefd op sp3c, dus hier kan ik natuurlijk nooit in meegaan, dit soort flauwekulletjes #teamsp3c.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft die voor opleiding. Niet normaal wat die in het Turkije topic voor onzin neer kwakt.
Daar komt het toch vandaan?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:27 schreef hottentot het volgende:
NWS / Inpoldering deel Noordzee is Mogelijk
Waarom staat dit nog niet in ONZ?
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje verliefd op sp3c, dus hier kan ik natuurlijk nooit in meegaan, dit soort flauwekulletjes #teamsp3c.
Maar het schijnt dat ik voor liefdesverklaringen moet DMen, dus dat ga ik even doen
Beter dan echt niets.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Is dit een Nederlandse uitdrukking ?: 'Is een incident.'
TT en OP hebben niet echt iets met elkaar te maken.
Ken je Joseph Heller, de schrijver van Catch22 ? Heeft een mooi boek geschreven, 'Een incident.' Aanradertje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Is dit een Nederlandse uitdrukking ?: 'Is een incident.'
TT en OP hebben niet echt iets met elkaar te maken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:49 schreef Fylax het volgende:
kan er wat gedaan worden aan die schijtlollige topics van Oversight? Een OP met amper informatie, en dan met een plaatje wat er helemaal niet bij hoort?
En dan ook dit:
NWS / [3] Paniek op veerboot na flinke explosie, 77 passagiers gered. Cijfers geven aan explosies/aanslagen etc.
NWS / Kaboom in Makhachkala, [ matige 4 ], 16 gewonden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Nope, niets aan te doen, volledig binnen policy, wen er maar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |