abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 19:40:56 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_164138213
.....Zijn ze kwaad omdat ze in een ander land geen gebruik mogen maken van een videoverbinding.....

De Turkse regering heeft geen goed woord over voor de beslissing van het Duitse grondwettelijke hof, dat zaterdag bepaalde dat Turkse politici demonstranten in Keulen zondag niet via een videoverbinding mogen toespreken. In Keulen worden tienduizenden mensen verwacht voor een massale steunbetuiging aan de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Volgens de Turkse minister voor EU-zaken druist het besluit van de rechter niet alleen in tegen democratische waarden, maar is het ook strijdig met het recht op de vrijheid van meningsuiting en het recht op de vrijheid van vergadering.

http://www.telegraaf.nl/b(...)its_verbod_af__.html

Strijdig met het het recht op vrije meningsuiting. Hoeveel kranten zijn er ook alweer verboden in Turkije ? Hoeveel TV-en Radiozenders uit de lucht gehaald ? Hoeveel journalisten ontslagen ?

:D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 juli 2016 @ 19:54:36 #2
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164138695
Ja het is natuurlijk makkelijker om de splinter in andermans ogen te zien dan de balk in je eigen ogen.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164138853
Ik vind het op dit punt al heel wat dat Duitse rechters Turkse politici dwarsbomen. Maar helaas is het wel censuur en ook nog eens een beetje een onnozel besluit aangezien er niets is wat een Turk zou beletten om via internet zijn geliefde Erdogan of welke politici dan ook te horen.

De Turkse reactie is natuurlijk nog onnozeler. En maar roepen dat democratie het gewonnen heeft van een militaire coup.

Ik verwacht dat Turkije de komende decennia gaat proberen hoe ver ze kunnen gaan. Ik zie hen in ieder geval nooit integreren of Europees worden, hopelijk blijkt Erdogan niet zo'n despoot te zijn die het lukt vele decennia in het zadel te blijven maar het ziet er wel naar uit.
pi_164139002
Turkije laat zich steeds meer als het debiele klasgenootje gelden.

Alle inteelthoofden vinden dat natuurlijk schitterend.
pi_164139566
Duitsland houdt de dictator mooi onder de duim.
  zondag 31 juli 2016 @ 20:29:16 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164139657
Als je daadwerkelijk in Duitsland bent, zul je die rechten vast wel hebben
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 12:29:46 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_164151382
De Turkse regering heeft de Duitse ambassadeur in Turkije ontboden. Hij moet tekst en uitleg geven over de demonstratie ten gunste van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Keulen van afgelopen zondag. Ankara is ontstemd omdat Duitsland Erdogan niet toestond de demonstranten per videoverbinding toe te spreken.

Een woordvoerder van Erdogan noemde het besluit van het constitutioneel hof in Karlsruhe om een rechtstreekse redevoering te verbieden eerder onaanvaardbaar. Hij eiste een ,,bevredigende verklaring'' van Berlijn. De Duitse ambassadeur is met vakantie en wordt vervangen door zijn tweede man.

In Keulen verzamelden zich zondag een kleine 40.000 mensen om Erdogan en zijn regering in de nasleep van de mislukte staatsgreep van twee weken geleden hun steun te betuigen. Namens Erdogan werd een dankbetuiging voorgelezen.

Het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken probeerde de plooien maandag glad te strijken. Volgens een woordvoerder is er ,,niets ongebruikelijks'' aan het oproepen van de zaakgelastigde. ,,Ik denk dat het niet als reprimande bedoeld is.''

Berlijn reageerde ook sussend op uitlatingen van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu. Die heeft in een interview gedreigd dat Turkije het vluchtelingenakkoord met de Europese Unie opblaast als Europa niet uiterlijk in oktober de visumplicht voor Turken opheft. Maar volgens de Duitse regering zal het zo'n vaart niet lopen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)kije_ontboden__.html

Niemand kan of mag vrij spreken in Turkije. Wie de bal kaatst.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164151454
Nou lees ik weer dat er 40.000 mensen waren, terwijl gisteren op het laatste nieuws gesproken werd over 20.000, wat beschouwd werd als tegenvallend aangezien er 50.000 verwacht werden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164151523
was er al

Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts Turkse Nederlanders
NWS / Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts Turkse Nederlanders
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164151541
Dat Turkije een hypocriet land is wat richting een dictatuur holt met dito censuur is natuurlijk geen nieuws.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164151645
En gewoon de mond vol hebben over de democratie die gezegevierd heeft, het lijkt wel of die Turken massaal een klap van de molen hebben gehad. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:49:57 #12
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_164151808
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:42 schreef Hathor het volgende:
En gewoon de mond vol hebben over de democratie die gezegevierd heeft, het lijkt wel of die Turken massaal een klap van de molen hebben gehad. :')
Eeuwen zo niet decennia lang kinderen krijgen binnen de eigen bloedlijn doet dat he.
pi_164151895
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:49 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Eeuwen zo niet decennia lang kinderen krijgen binnen de eigen bloedlijn doet dat he.
Daar kunnen ze in Nederland ook wat van.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:07:17 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_164152196
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]

Dat zijn slechts Friesland en Groningen. Dit in tegenstelling tot minimaal 50% van de Turkse bevolking.
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 15:22:18 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_164155510
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:36 schreef StaceySinger het volgende:
was er al

Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts Turkse Nederlanders
NWS / Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts Turkse Nederlanders
Ik zag het net in NWS feedback. Die ik niet meer begrijp. Heb je rond 12.00 gemeld en er is nog niks mee gedaan. Andere keren vallen ze over elkaar heen om topics te sluiten. Excuses ik had die van jou over het hoofd gezien.

Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 15:23:36 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_164155546
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:42 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet meer waar het over ging, maar hij meldde op CNN dat ie ergens over mee zou overleggen met adviseurs om iets te veranderen. Dat wil dus zeggen DAT ie iets gaat veranderen. :D

pi_164155547
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zag het net in NWS feedback. Die ik niet meer begrijp. Heb je rond 12.00 gemeld en er is nog niks mee gedaan. Andere keren vallen ze over elkaar heen om topics te sluiten. Excuses ik had die van jou over het hoofd gezien.

geeft niet hoor ,kan gebeuren ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 15:24:16 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_164155573
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]

Daarom maakt in Staphorst de dominee de dienst uit en niet de burgemeester.

Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 15:29:37 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_164155724
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat zijn slechts Friesland en Groningen. Dit in tegenstelling tot minimaal 50% van de Turkse bevolking.
Dan ken je de biblebelt niet. 20 jaar geleden hier tien kilometer vandaan nog een polio-epedimie. Inenten is namelijk uit den boze, het lot ligt in God's handen.

maandag 1 augustus 2016 @ 16:46:23 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_164157396
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan ken je de biblebelt niet. 20 jaar geleden hier tien kilometer vandaan nog een polio-epedimie. Inenten is namelijk uit den boze, het lot ligt in God's handen.

In de Belt pakken ze voornamelijk kippen en runderen. Niet de (veelal zwaar minderjarige) zusjes en dochters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')