Ik zit in dubio aan de ene kant zou het rampzalig zijn niet alleen voor de V.S. maar serieus wereldlijk. Daar tegenover lig ik al in een deuk als ik denk dat een psychopatische, megalomane, paranoïde, vrouwen hatende, negers discriminerende, Mexicanen stigmatiserende, moslims vernederende, buitenlandse staatslieden bruskerende, leugenachtige, niemand ontziende, geld graaiende, egoïstische, manipulerende fantast de volgende president van Amerika wordt. Met als first lady een Oost-Europese, liegende, plagiërende, geplastificeerde, gebotoxeerde, onderdanige,quote:Op maandag 1 augustus 2016 07:05 schreef Megumi het volgende:
Toch ben ik bang dat Trump president gaat worden.
Hoewel ik dit vreselijk met je eens ben, is de functie van Pres of USA toch net ff wat te machtig en gevoelig voor zo'n olifant in de porceleinkast, en ik heb een hartgrondige hekel aan haar, maar dan heb ik toch net een tandje meer vertrouwen in Hillary....quote:Op maandag 1 augustus 2016 07:26 schreef tong80 het volgende:
Daar tegenover lig ik al in een deuk als ik denk dat een psychopatische, megalomane, paranoïde, vrouwen hatende, negers discriminerende, Mexicanen stigmatiserende, moslims vernederende, buitenlandse staatslieden bruskerende, leugenachtige, niemand ontziende, geld graaiende, egoïstische, manipulerende fantast de volgende president van Amerika wordt. Met als first lady een Oost-Europese, liegende, plagiërende, geplastificeerde, gebotoxeerde, onderdanige,
leeg hoofdig ex-naaktmodel.
Inderdaad. We hebben gezien hoeveel goeds een man als Obama heeft kunnen betekenen voor de rassenhaat.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:
Elk volk verdient zijn eigen leiders. Trump is een typisch uitwas van de hysterische kermisklantenpolitiek waar we al decennialang lacherig over doen in de rest van de wereld (maar tegelijk wat graag kopiëren).
Laten "ze" Trump kiezen. Dan barst een keer die etterende puswond open die "Amerikaanse samenleving" heet.
Een gevaarlijke gek achter de knoppen van een ICBM zie ik toch niet zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:
Elk volk verdient zijn eigen leiders. Trump is een typisch uitwas van de hysterische kermisklantenpolitiek waar we al decennialang lacherig over doen in de rest van de wereld (maar tegelijk wat graag kopiëren).
Laten "ze" Trump kiezen. Dan barst een keer die etterende puswond open die "Amerikaanse samenleving" heet.
Dat had je al.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt weer walgelijk van de democraten om zo'n jankmoslim met een dode zoon op het podium te zetten.Ik begin door dit soort acties echt steeds meer sympathie voor die flapdrol Trump te krijgen.
Oh hallo, is het weer pauze op de basisschool?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat had je al.![]()
Dus boeiend wat jij denkt.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben gezien hoeveel goeds een man als Obama heeft kunnen betekenen voor de rassenhaat.
Hetgeen aangeeft dat de president niets meer is dan een marionet, een mascotte. Maar iedereen blijft denken dat de volgende ze zal verlossen. Het is een vrij aandoenlijk tafereel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben gezien hoeveel goeds een man als Obama heeft kunnen betekenen voor de rassenhaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |