abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 07:03:15 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_164147192
Donald Trump heeft scherpe kritiek gekregen van de moeder van een Amerikaanse moslim die als militair is omgekomen in Irak. Volgens Ghazala Khan weet Trump helemaal niets over de islam en weet hij niet wat het woord 'offer' betekent.

Khan uit haar kritiek zondag in een opiniestuk in The Washington Post.
De kwestie speelt al een paar dagen, sinds Khizr Khan, de vader van de militair, een toespraak hield op de Democratische Conventie. Hij zei daarin dat zijn zoon in 2004 als moslim en als officier in Irak het hoogste offer voor Amerika heeft gebracht.

Keihard
Donald Trump schamperde daarop dat ook hij veel offers heeft gebracht, want ,,ik werk hard, keihard''. Ook vroeg hij zich af waarom Ghazala Khan wel naast haar man op het podium stond, maar niets zei. Hij opperde dat de vrouw als moslima misschien wel niets mócht zeggen. Dat kwam hem op veel verontwaardigde reacties te staan.

Pijnlijk
Ghazala zegt dat haar man haar wel degelijk heeft gevraagd of ze ook iets wilde zeggen, maar dat ze dat niet kon omdat de gedachte aan haar overleden zoon nog steeds te pijnlijk is. ,,Ook zonder dat ik wat zei, voelde de hele wereld, heel Amerika mijn pijn. (..) Het is twaalf jaar geleden, maar de pijn in het hart gaat niet over zolang we leven. (..) Donald Trump heeft kinderen van wie hij houdt. Vraagt hij zich echt af waarom ik niet kon spreken?", aldus Ghazala Khan in The Washington Post.

Ze sluit haar ingezonden stuk af met de woorden: ,,Donald Trump zegt dat hij veel heeft opgeofferd. Hij weet niet wat het woord offer betekent."

http://www.ad.nl/buitenla(...)offer-niet~ac4a96e4/

Het stapelt zich steeds meer op. Het woord empathie staat niet in zijn woordenboek, compassie en tact ook niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 augustus 2016 @ 07:05:06 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_164147195
Toch ben ik bang dat Trump president gaat worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_164147197
Ik snap die Moslim ( wou bijna zeggen wijven ) vrouwen wel, ik zou ook wel graag gedomineerd willen worden door een sexy vrouw die me alleen maar wil misbruiken voor de sex!
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 07:26:28 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_164147265
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 07:05 schreef Megumi het volgende:
Toch ben ik bang dat Trump president gaat worden.
Ik zit in dubio aan de ene kant zou het rampzalig zijn niet alleen voor de V.S. maar serieus wereldlijk. Daar tegenover lig ik al in een deuk als ik denk dat een psychopatische, megalomane, paranoïde, vrouwen hatende, negers discriminerende, Mexicanen stigmatiserende, moslims vernederende, buitenlandse staatslieden bruskerende, leugenachtige, niemand ontziende, geld graaiende, egoïstische, manipulerende fantast de volgende president van Amerika wordt. Met als first lady een Oost-Europese, liegende, plagiërende, geplastificeerde, gebotoxeerde, onderdanige,
leeg hoofdig ex-naaktmodel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164147444
Wel sneue tactiek van de Democraten. Sluw, maar sneu.
  maandag 1 augustus 2016 @ 08:20:05 #6
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_164147523
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 07:26 schreef tong80 het volgende:
Daar tegenover lig ik al in een deuk als ik denk dat een psychopatische, megalomane, paranoïde, vrouwen hatende, negers discriminerende, Mexicanen stigmatiserende, moslims vernederende, buitenlandse staatslieden bruskerende, leugenachtige, niemand ontziende, geld graaiende, egoïstische, manipulerende fantast de volgende president van Amerika wordt. Met als first lady een Oost-Europese, liegende, plagiërende, geplastificeerde, gebotoxeerde, onderdanige,
leeg hoofdig ex-naaktmodel.
Hoewel ik dit vreselijk met je eens ben, is de functie van Pres of USA toch net ff wat te machtig en gevoelig voor zo'n olifant in de porceleinkast, en ik heb een hartgrondige hekel aan haar, maar dan heb ik toch net een tandje meer vertrouwen in Hillary....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 1 augustus 2016 @ 08:25:13 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164147548
Elk volk verdient zijn eigen leiders. Trump is een typisch uitwas van de hysterische kermisklantenpolitiek waar we al decennialang lacherig over doen in de rest van de wereld (maar tegelijk wat graag kopiëren).
Laten "ze" Trump kiezen. Dan barst een keer die etterende puswond open die "Amerikaanse samenleving" heet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164147554
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:
Elk volk verdient zijn eigen leiders. Trump is een typisch uitwas van de hysterische kermisklantenpolitiek waar we al decennialang lacherig over doen in de rest van de wereld (maar tegelijk wat graag kopiëren).
Laten "ze" Trump kiezen. Dan barst een keer die etterende puswond open die "Amerikaanse samenleving" heet.
Inderdaad. We hebben gezien hoeveel goeds een man als Obama heeft kunnen betekenen voor de rassenhaat.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:46:52 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_164149392
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:
Een gevaarlijke gek achter de knoppen van een ICBM zie ik toch niet zitten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:56:22 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_164149571
Echt weer walgelijk van de democraten om zo'n jankmoslim met een dode zoon op het podium te zetten. :r Ik begin door dit soort acties echt steeds meer sympathie voor die flapdrol Trump te krijgen.

Ja, je zoon was een echte Amerikaan. Westerse moslims zijn een extreem kleine minderheid, en zijn niet te vergelijken of te gebruiken als geldig argument in een discussie over immigratie. Want het gros van het volk dat binnenkomt staat vijandig tegenover onze normen en waarden. Dat is het punt dat Donald maakte.
pi_164149617
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt weer walgelijk van de democraten om zo'n jankmoslim met een dode zoon op het podium te zetten. :r Ik begin door dit soort acties echt steeds meer sympathie voor die flapdrol Trump te krijgen.

Dat had je al. :D

Dus boeiend wat jij denkt.
pi_164149668
Volgens mij kunnen die ouders beter iets kritischer zijn mbt Hillary. Hillary is nml veel meer geneigd weer een militair avontuur in het Midden Oosten te starten dan Trump.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:10:46 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_164149845
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat had je al. :D

Dus boeiend wat jij denkt.
Oh hallo, is het weer pauze op de basisschool?
pi_164150209
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Inderdaad. We hebben gezien hoeveel goeds een man als Obama heeft kunnen betekenen voor de rassenhaat.
^O^
pi_164150452
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hetgeen aangeeft dat de president niets meer is dan een marionet, een mascotte. Maar iedereen blijft denken dat de volgende ze zal verlossen. Het is een vrij aandoenlijk tafereel.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')