SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
is ook wel eens leukquote:
Leuk da schakel ik ook inquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga zo maar eens lekker melig songfestival doen, begin die Italo beetje zat te worden.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan maar zo dat deze eerder was.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar in het bronsgroen eikenhout...
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na boem boem gaat de songfestival show los.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappen
Speciaal voor jou deze.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappen
Het is zomer, op TV doen ze dan ook niks anders dan herhalen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De songfestival show in de herhaling.
Pas de volgorde wat aan en hoppa nieuwe show.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zomer, op TV doen ze dan ook niks anders dan herhalen...
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pas de volgorde wat aan en hoppa nieuwe show.
Nee joh, we laten je gewoon in die waanquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...
Doe je handig dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...
Ik jullie ook...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, we laten je gewoon in die waan
Ik was ff pissen maar was nog op tijdquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef opletten, zo weer een Spaanse.
Starfucker!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
Deze zangeres heeft het nog met mn zwager gedaan .. of andersom..
Precies, dit is ook lekker nostalgisch.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had na die Italo gewoon zin hierin en dan kan dat gewoon.
Dit is de meer melige Piet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, dit is ook lekker nostalgisch.
Beetje Vout, maar gelukkig niet Vout genoeg...
Cup ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil jij mijn lage noten likken?
Dan pak ik jou even bij je hoge C...
Leuk man!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alle songfestivals compleet en dit zijn mijn favorieten.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet nog een gin tonic...
Hoppa!
Cheersquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet nog een gin tonic...
Hoppa!
Heeft justme je al benaderd voor een verzamel dvd voor Mereltje?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alle songfestivals compleet en dit zijn mijn favorieten.
Hoezo? Is dat grote fan of zo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft justme je al benaderd voor een verzamel dvd voor Mereltje?
Allemaal eenheidsworst, weinig leuks meer...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij 2016 twijfel ik nog welke toe te voegen.
leuke pufmuziekjesquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doctor in the house komt later. Eerst songfestival nu.
voor kiezen moet je bij Sjoef zijnquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren de liedjes mooier omdat we frans en engels en duits spraken Italiaans en Spaans klonk ook bekend,, Maar Fins of ROemeens ....
dat was iets eerderquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hele hockeyjeugd komt weer voorbij...
dat was de kaart voor Muisquote:
Erger kon ik niet vindenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep zoiets, had dat niet meegekregen.
Fijn...
Da's wat anders dan je zei.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toen al wel de meeste klanken gehoord en de landen bezocht
Dat toch ... Het gaat o de jolijtquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wat anders dan je zei.
Never mind...
Maakt niet uit krijg ik hier ook altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:50 schreef just me het volgende:
* just me had zich voorgenomen om op tijd te gaan slapen maar.....
Piet z'n schuld
Alles is hier nu zo'n 50+...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
Ik note een gemeenschappelijke voorkeur voor de ouwere songs
Sas slaapt ... afschuiven kan nu ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit krijg ik hier ook altijd.
Dit is gewoon melige shit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
Ik note een gemeenschappelijke voorkeur voor de ouwere songs
dat is oude shitquote:
* just me neemt nog een laatste drankjequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan zo wel wat gaan plagen met drum & base
een puchquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Een bank, een boom en een straat.
Waar je vroeger al niet mee kon scoren...
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek schrijven.quote:
Schiet niet op...quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek schrijven.
Time passes by, direction unknown.quote:
Die mogelijkheid is nu al actueel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele doelgroep ligt straks onder de groene zoden als het af is...
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Sig zijn boek klaar, issie de laatste der Mohikanen.
Dan heeft ie toch niets meer te vrezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Sig zijn boek klaar, issie de laatste der Mohikanen.
Ja dat zeker.. Een hoop is naturlijk al bekend..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgen
De uitgever van tong wilde niet zei ie laatst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgen
tegen die tijd ben ik misschien wel vergeetachtig en is alles weer nieuw voor mequote:Op donderdag 14 juli 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker.. Een hoop is naturlijk al bekend..
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De uitgever van tong wilde niet zei ie laatst.
En jij als inspecteursdochter gaat dan weer opnieuw op onderzoek .. Leuk tochquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik misschien wel vergeetachtig en is alles weer nieuw voor me
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij als inspecteursdochter gaat dan weer opnieuw op onderzoek .. Leuk toch
Ze duren nooit lang die songfestival nummers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij dit zoort nummer krijg ik error melding..
3 min of zo Pietquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze duren nooit lang die songfestival nummers.
Mooi nummer om adios te zeggen en bedankt voor de fijne muziekjesquote:
SLaap lekker jm. En dat je een mooi kleinkind er bij mag krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi nummer om adios te zeggen en bedankt voor de fijne muziekjes
Ja ach ik weet ok niet wat ik ben.. 100% dutch... maar voel me meer tot Spanje aangetrokken .. Mischien dat ik moet gaan verhuizenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bijna Belg, kwart zigeuner, beetje Duitser waar moet het heen met mij?
Geen idee ben als Brabander in Gelderland verzeild geraakt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach ik weet ok niet wat ik ben.. 100% dutch... maar voel me meer tot Spanje aangetrokken .. Mischien dat ik moet gaan verhuizen
Mijn Frans is niet zo goed om me er op te concentrererenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch zit het stiekem best goed in elkaar dit nummer.
Duits en Engels praat ik aardig goed Frans lukt ook wel maar moet langer nadenken dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet zo goed om me er op te concentrereren
Klinkt bekend... Ik raak vnl in de war met Spaans en fransquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duits en Engels praat ik aardig goed Frans lukt ook wel maar moet langer nadenken dan.
Spaans kan ik dan weer helemaal niets vanquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Ik raak vnl in de war met Spaans en frans
white zombie - tales from the scare crow menquote:
Ik pass..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
white zombie - tales from the scare crow men
ja..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Songfestival nu, dat is nog erger.
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
is dit trouwens knokkie onder andere naam
Die heeft geen kloons voor zover ik weet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
is dit trouwens knokkie onder andere naam
Wordt de muziek teveel voor je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
iREEN sHEER IS TOCH GEWOON EEN ZEXTHERAPEUTE
FUCK CAPS
komt omdat het kut isquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt de muziek teveel voor je?
Ik weet van niets.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt hier de NWS-SC wel, met dit soort plaatjes...
watjequote:Op donderdag 14 juli 2016 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het luistert prettig, maar ik ga zo onderhand weer eens afhaken. Bedankt Piet, tot de volgende keer.
quote:
rug gaat iets beter, kon gisteren zelfstandig opstaan en de trap op en af. En jij bent er vroeg bij met een optredenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]vanuit de trein, net live optreden gehad!! Hoe is het met je rug ?
Zo'n zwerver die probeerde knock on heavens door te zingen, ik denk voor zichzelf... Hij zag er niet uit...😉. Fijn dat het iets beter gaat, doe rustig aan !! En succes bij de fysio vanmiddag.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
rug gaat iets beter, kon gisteren zelfstandig opstaan en de trap op en af. En jij bent er vroeg bij met een optreden
Live optreden gehad? Je bent muzikante / zangeres?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]vanuit de trein, net live optreden gehad!! Hoe is het met je rug ?
Ik heb nu wel een kloon maar die is nog haske inactief. Zou ik eventueel nog eens kunnen wakker maken maar dan moet ik mailen met forum@fok.nl.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft geen kloons voor zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Iedereen zou aan de noodrem trekken als ik ga zingenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft dat hij de opmerking verkeerd leest...![]()
Je kunt je altijd nog verhuren als hangjeugdwegpeststem?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zou aan de noodrem trekken als ik ga zingen
Ik zit nog ver bij je vandaan, Hilversum 😊quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt je altijd nog verhuren als hangjeugdwegpeststem?![]()
* knokkels rent weg
Gelukkig weet je wie het zegtquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit nog ver bij je vandaan, Hilversum 😊
Sowieso moreel best wel verwerpelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef Melting het volgende:
Volgens mij mag dit niet.
24/7 Vogeltjesdans op de radio
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sowieso moreel best wel verwerpelijk
ik luister wel naar de vogeltjes in de tuinquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sowieso moreel best wel verwerpelijk
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Doe niet zo raar. Het is een geniaal idee.
Ja, die hebben wel snel wifi daar als ie zomaar ineens opduiktquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:21 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat vout deze zomer in torremolinos zat?
quote:
Heb je nou een alert op "moreel verwerpelijk", of op "vogeltjesdans"?quote:
muzikaal ook, ookal heeft shan de productie gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:21 schreef knokkels het volgende:
Ach ja, ik luister nu naar Snow, ook best wel moreel verwerpelijk
quote:
Instrumentaal zijn de beatjes op dat eerste album wel interessant, maar tekstueel word het gewoon verneukt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Die parodie is leuk.
Maar Snow - I Wanna Uhh..
Hmmm.... you try toooooooo much
QFTquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Instrumentaal zijn de beatjes op dat eerste album wel interessant, maar tekstueel word het gewoon verneukt.
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisterenquote:
ik heb om de een of andere reden nog 20 no-limit albums in een krat verborgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisteren
En ik ben de Crash Course channel aan het bekijken op Youtube.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisteren
Die heb je van de markt afgehaald om de verkoop te stagneren?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb om de een of andere reden nog 20 no-limit albums in een krat verborgen.
Elk van die albums heeft opzich wel een luisterbaar nummer, maar master p was een genius in marketing, die kartonnen, neonkleurige,half kartonnen hoesjes waren ong goedkoper te produceren dan die jewelcases en de manier van de 'beste' 3 rappers van het label op zo'n album te laten featen en dat ook duidelijk op de voorkant te zetten heeft er voor gezorgd dat hij miljonair is geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die heb je van de markt afgehaald om de verkoop te stagneren?
Bezuiniging, en toch een stevig aanvoelende cdhoes. Netjes gedaan welquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elk van die albums heeft opzich wel een luisterbaar nummer, maar master p was een genius in marketing, die kartonnen, neonkleurige,half kartonnen hoesjes waren ong goedkoper te produceren dan die jewelcases en de manier van de 'beste' 3 rappers van het label op zo'n album te laten featen en dat ook duidelijk op de voorkant te zetten heeft er voor gezorgd dat hij miljonair is geworden.
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bezuiniging, en toch een stevig aanvoelende cdhoes. Netjes gedaan wel
Niet als je die niet hebt liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.
Kan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.
Leven!quote:
quote:
Muis is vandaag thuisgekomenquote:
quote:
Hoeraquote:
ik kom niet op shoutcast...quote:
Drukke dag gehad?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef just me het volgende:
* just me ploft met een plopje op de bank
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef knokkels het volgende:
Oh, ik zag even te laat dat de stream fysiek uit stond.
nieuwe luisterlink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |