Ik weet van niets.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt hier de NWS-SC wel, met dit soort plaatjes...
watjequote:Op donderdag 14 juli 2016 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het luistert prettig, maar ik ga zo onderhand weer eens afhaken. Bedankt Piet, tot de volgende keer.
quote:
rug gaat iets beter, kon gisteren zelfstandig opstaan en de trap op en af. En jij bent er vroeg bij met een optredenquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]vanuit de trein, net live optreden gehad!! Hoe is het met je rug ?
Zo'n zwerver die probeerde knock on heavens door te zingen, ik denk voor zichzelf... Hij zag er niet uit...😉. Fijn dat het iets beter gaat, doe rustig aan !! En succes bij de fysio vanmiddag.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
rug gaat iets beter, kon gisteren zelfstandig opstaan en de trap op en af. En jij bent er vroeg bij met een optreden
Live optreden gehad? Je bent muzikante / zangeres?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]vanuit de trein, net live optreden gehad!! Hoe is het met je rug ?
Ik heb nu wel een kloon maar die is nog haske inactief. Zou ik eventueel nog eens kunnen wakker maken maar dan moet ik mailen met forum@fok.nl.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft geen kloons voor zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Iedereen zou aan de noodrem trekken als ik ga zingenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft dat hij de opmerking verkeerd leest...![]()
Je kunt je altijd nog verhuren als hangjeugdwegpeststem?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zou aan de noodrem trekken als ik ga zingen
Ik zit nog ver bij je vandaan, Hilversum 😊quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt je altijd nog verhuren als hangjeugdwegpeststem?![]()
* knokkels rent weg
Gelukkig weet je wie het zegtquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit nog ver bij je vandaan, Hilversum 😊
Sowieso moreel best wel verwerpelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef Melting het volgende:
Volgens mij mag dit niet.
24/7 Vogeltjesdans op de radio
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sowieso moreel best wel verwerpelijk
ik luister wel naar de vogeltjes in de tuinquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sowieso moreel best wel verwerpelijk
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Doe niet zo raar. Het is een geniaal idee.
Ja, die hebben wel snel wifi daar als ie zomaar ineens opduiktquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:21 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat vout deze zomer in torremolinos zat?
quote:
Heb je nou een alert op "moreel verwerpelijk", of op "vogeltjesdans"?quote:
muzikaal ook, ookal heeft shan de productie gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:21 schreef knokkels het volgende:
Ach ja, ik luister nu naar Snow, ook best wel moreel verwerpelijk
quote:
Instrumentaal zijn de beatjes op dat eerste album wel interessant, maar tekstueel word het gewoon verneukt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Die parodie is leuk.
Maar Snow - I Wanna Uhh..
Hmmm.... you try toooooooo much
QFTquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Instrumentaal zijn de beatjes op dat eerste album wel interessant, maar tekstueel word het gewoon verneukt.
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisterenquote:
ik heb om de een of andere reden nog 20 no-limit albums in een krat verborgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisteren
En ik ben de Crash Course channel aan het bekijken op Youtube.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben even mijn foute 90s map aan het beluisteren
Die heb je van de markt afgehaald om de verkoop te stagneren?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb om de een of andere reden nog 20 no-limit albums in een krat verborgen.
Elk van die albums heeft opzich wel een luisterbaar nummer, maar master p was een genius in marketing, die kartonnen, neonkleurige,half kartonnen hoesjes waren ong goedkoper te produceren dan die jewelcases en de manier van de 'beste' 3 rappers van het label op zo'n album te laten featen en dat ook duidelijk op de voorkant te zetten heeft er voor gezorgd dat hij miljonair is geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die heb je van de markt afgehaald om de verkoop te stagneren?
Bezuiniging, en toch een stevig aanvoelende cdhoes. Netjes gedaan welquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elk van die albums heeft opzich wel een luisterbaar nummer, maar master p was een genius in marketing, die kartonnen, neonkleurige,half kartonnen hoesjes waren ong goedkoper te produceren dan die jewelcases en de manier van de 'beste' 3 rappers van het label op zo'n album te laten featen en dat ook duidelijk op de voorkant te zetten heeft er voor gezorgd dat hij miljonair is geworden.
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bezuiniging, en toch een stevig aanvoelende cdhoes. Netjes gedaan wel
Niet als je die niet hebt liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.
Kan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar kapot betekend ook dat je er niet even een nieuw jewelcaseje om kunt gooien.
Leven!quote:
quote:
Muis is vandaag thuisgekomenquote:
quote:
Hoeraquote:
ik kom niet op shoutcast...quote:
Drukke dag gehad?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef just me het volgende:
* just me ploft met een plopje op de bank
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef knokkels het volgende:
Oh, ik zag even te laat dat de stream fysiek uit stond.
nieuwe luisterlink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |