Die zogenaamd thee drinken .... en je niet begrijpenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh dit zijn voornamelijk cricketspelers met niet uit te spreken namen
Mijn scheve voortand is keer gesneuveld door dikke eikenhouten gekraakte villa voordeur die ingeramd werd door knokploeg van eigenaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij vond de tandarts het helemaal niet nodig.
Een latere tandarts zei dat alles chirurgisch rechtgezet moest worden na het verwijderen van een aantal kiezen, en ik jarenlang een blokbeugel zou moeten dragen.![]()
Maar aan de andere kant vond hij het ook weer niet ernstig genoeg voor die ingreep die 10 mille zou kosten (die ik zelf moest betalen) en die ook geen garantie zou geven dat het altijd allemaal recht zou blijven zitten.
als ze mijn herinneringen maar begrijpenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zogenaamd thee drinken .... en je niet begrijpen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn scheve voortand is keer gesneuveld door dikke eikenhouten gekraakte villa voordeur die ingeramd werd door knokploeg van eigenaar.
If U wanna play cricket U pay !!quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
als ze mijn herinneringen maar begrijpen
Heerlijk melige Italo fun.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is klaar met nieuwe muziek luisteren en schakelt in om naar Piet te luisteren
do not fuck with mequote:
Toen ik vier was heb ik 1 jaar oudere en stuk grotere buurjongen met baksteen op zijn kop geslagen.quote:
en wat hij gedaan ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik vier was heb ik 1 jaar oudere en stuk grotere buurjongen met baksteen op zijn kop geslagen.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij deed al van 1e dag dat ik er woonde vervelend tegen me.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ze bekeren tot Jah Rastafari dan.
Na half jaartje hadden we weer keer ruzie was ik het zat en ging over naar wat radicalere methode.quote:
Hij leeft nog wel ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na half jaartje hadden we weer keer ruzie was ik het zat en ging over naar wat radicalere methode.
Daarna nooit geen last meer gehad van die gozer.
Ik als zoontje van was ook altijd erg geliefd als slachtoffer totdat ik een keer 1 van die jochies een tande door zn lip sloeg ..quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na half jaartje hadden we weer keer ruzie was ik het zat en ging over naar wat radicalere methode.
Daarna nooit geen last meer gehad van die gozer.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik als zoontje van was ook altijd erg geliefd als slachtoffer totdat ik een keer 1 van die jochies een tande door zn lip sloeg ..
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo te zien nog wel. http://www.pvenews.com/me(...)Ellen%20de%20Kok.jpg
Toch weer iets met tanden...quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik als zoontje van was ook altijd erg geliefd als slachtoffer totdat ik een keer 1 van die jochies een tande door zn lip sloeg ..
Moest even aan de tand gevoeld wordenquote:
Wij woonden tegenover een park waar we voetbalden en zo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Moest even aan de tand gevoeld worden
Als zoontje van?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij zo'n bully? Heb je geluk gehad mij niet tegen te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij woonden tegenover een park waar we voetbalden en zo.
Als er 1 vervelend was, gooide ik 'm daar in de sloot.
Hoop boze buurvrouwen aan de deur gehad als zoonlief weer eens onder het kroos thuis kwam...
Sjoef was het zoontje van de tandarts en ik de dochter van de politie-inspecteurquote:
Ik dacht altijd dat jij groot wasquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de lagere school hadden we in de klas een gozert met groeistoornis die was nog stuk kleiner dan mij.
Die knalde er gelijk bovenop altijd en niemand die durfde te pesten.
Heb ik boel van geleerd.
Ik mocht de zoon van wijkagent wakker bellen wanneer die weer eens niet op tijd was om zijn krantenwijk te bezorgen, die was altijd als 1e aan de beurt. Punaise tussen de bel en naar de volgende.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoef was het zoontje van de tandarts en ik de dochter van de politie-inspecteur
Ik heb een stuk teruggelezen, maar de 11,5 eurocent is nog niet gevallen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
lees de opmerkingen hierboven van Mad en just
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoef was het zoontje van de tandarts en ik de dochter van de politie-inspecteur
Alleen als ze vervelend waren tegen mij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was jij zo'n bully? Heb je geluk gehad mij niet tegen te komen.
Ik heb Piet nog nooit gezienquote:
Zelfs daarna is het expliciet genoemd...quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een stuk teruggelezen, maar de 11,5 eurocent is nog niet gevallen.
Ik ben 2 x Pietquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1.76 en 65 Kg is niet echt groot.
Dan heb ik niet ver genoeg teruggelezen. Ik ga een nieuwe poging doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs daarna is het expliciet genoemd...
Sjoef's vader was tandartsquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb ik niet ver genoeg teruggelezen. Ik ga een nieuwe poging doen.
Sjoef's vader was tandartsquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:59 schreef just me het volgende:
]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb ik niet ver genoeg teruggelezen. Ik ga een nieuwe poging doen.
Ah oké. De 11,5 eurocent valt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |