Ik zit te luisteren en te "werken"quote:
Ik was weer ff bij de vluchtelingen. Echt superlieve mensen.quote:
Respect dat je nog gaat dan, was bij mij gelijk einde verhaal dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was weer ff bij de vluchtelingen. Echt superlieve mensen.Ze hopen nog steeds dat ik me tot de islam ga bekeren!
Bij mij ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect dat je nog gaat dan, was bij mij gelijk einde verhaal dan.
Hehehe ach ze doen niet heel erg veel moeite hoor; het was 1x even vissen naar de mogelijkheid en verder af en toe een kleine (plagerige) hint.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect dat je nog gaat dan, was bij mij gelijk einde verhaal dan.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik moslima zou gaan worden heb ik wel extra vrije dagen
Hoezo dat dan, oude lullen dagen ken ik wel maar moslimdagen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik moslima zou gaan worden heb ik wel extra vrije dagen
suikerfeest, slachtfeest enzoquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, oude lullen dagen ken ik wel maar moslimdagen?
Over het algemeen wel, ja. Alleen scholen in gebieden met veel allochtonen willen leerlingen op zulke dagen weleens standaard vrij geven.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kost ze toch gewoon een snipperdag?
Dan is JM toch ook vrij?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, ja. Alleen scholen in gebieden met veel allochtonen willen leerlingen op zulke dagen weleens standaard vrij geven.
Een basisschool is wat anders dan een baan in het bedrijfsleven. Ik las laatst nog over een Haagse school die het praktisch oploste door op de bewuste dag een studiedag voor leerkrachten te houden en de kinderen vrij te geven.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is JM toch ook vrij?
Of denk ik nu weer te simpel?
just me is rookjuf op wat basisscholen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een basisschool is wat anders dan een baan in het bedrijfsleven. Ik las laatst nog over een Haagse school die het praktisch oploste door op de bewuste dag een studiedag voor leerkrachten te houden en de kinderen vrij te geven.
Wij hebben niet alleen moslim kinderen op school, de moslim kinderen zijn op die dagen vrij en de andere kinderen (en leerkrachten) moeten gewoon naar schoolquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is JM toch ook vrij?
Of denk ik nu weer te simpel?
Discriminatie!quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben niet alleen moslim kinderen op school, de moslim kinderen zijn op die dagen vrij en de andere kinderen (en leerkrachten) moeten gewoon naar school
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me is rookjuf op wat basisscholen...
Serieus?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben niet alleen moslim kinderen op school, de moslim kinderen zijn op die dagen vrij en de andere kinderen (en leerkrachten) moeten gewoon naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |