Ja ach ik weet ok niet wat ik ben.. 100% dutch... maar voel me meer tot Spanje aangetrokken .. Mischien dat ik moet gaan verhuizenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bijna Belg, kwart zigeuner, beetje Duitser waar moet het heen met mij?
Geen idee ben als Brabander in Gelderland verzeild geraakt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach ik weet ok niet wat ik ben.. 100% dutch... maar voel me meer tot Spanje aangetrokken .. Mischien dat ik moet gaan verhuizen
Mijn Frans is niet zo goed om me er op te concentrererenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch zit het stiekem best goed in elkaar dit nummer.
Duits en Engels praat ik aardig goed Frans lukt ook wel maar moet langer nadenken dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet zo goed om me er op te concentrereren
Klinkt bekend... Ik raak vnl in de war met Spaans en fransquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duits en Engels praat ik aardig goed Frans lukt ook wel maar moet langer nadenken dan.
Spaans kan ik dan weer helemaal niets vanquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Ik raak vnl in de war met Spaans en frans
white zombie - tales from the scare crow menquote:
Ik pass..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
white zombie - tales from the scare crow men
ja..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Songfestival nu, dat is nog erger.
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
is dit trouwens knokkie onder andere naam
Die heeft geen kloons voor zover ik weet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
is dit trouwens knokkie onder andere naam
Wordt de muziek teveel voor je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
iREEN sHEER IS TOCH GEWOON EEN ZEXTHERAPEUTE
FUCK CAPS
komt omdat het kut isquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt de muziek teveel voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |