* just me neemt nog een laatste drankjequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan zo wel wat gaan plagen met drum & base
een puchquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Een bank, een boom en een straat.
Waar je vroeger al niet mee kon scoren...
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek schrijven.quote:
Schiet niet op...quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig blijft maar nieuwe hoofdstukken in zijn boek schrijven.
Time passes by, direction unknown.quote:
Die mogelijkheid is nu al actueel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele doelgroep ligt straks onder de groene zoden als het af is...
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Sig zijn boek klaar, issie de laatste der Mohikanen.
Dan heeft ie toch niets meer te vrezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Sig zijn boek klaar, issie de laatste der Mohikanen.
Ja dat zeker.. Een hoop is naturlijk al bekend..quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgen
De uitgever van tong wilde niet zei ie laatst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het boek van Sig nog wel lezen en ook een SIGnature krijgen
tegen die tijd ben ik misschien wel vergeetachtig en is alles weer nieuw voor mequote:Op donderdag 14 juli 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker.. Een hoop is naturlijk al bekend..
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De uitgever van tong wilde niet zei ie laatst.
En jij als inspecteursdochter gaat dan weer opnieuw op onderzoek .. Leuk tochquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik misschien wel vergeetachtig en is alles weer nieuw voor me
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij als inspecteursdochter gaat dan weer opnieuw op onderzoek .. Leuk toch
Ze duren nooit lang die songfestival nummers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij dit zoort nummer krijg ik error melding..
3 min of zo Pietquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze duren nooit lang die songfestival nummers.
Mooi nummer om adios te zeggen en bedankt voor de fijne muziekjesquote:
SLaap lekker jm. En dat je een mooi kleinkind er bij mag krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi nummer om adios te zeggen en bedankt voor de fijne muziekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |