SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
is ook wel eens leukquote:
Leuk da schakel ik ook inquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga zo maar eens lekker melig songfestival doen, begin die Italo beetje zat te worden.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan maar zo dat deze eerder was.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar in het bronsgroen eikenhout...
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na boem boem gaat de songfestival show los.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappen
Speciaal voor jou deze.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK want Boem Boem herkende ik al niet.. Misschien dat justme Merel ff mee laat luisteren .. Kan ze gelijk in de auto stappen
Het is zomer, op TV doen ze dan ook niks anders dan herhalen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De songfestival show in de herhaling.
Pas de volgorde wat aan en hoppa nieuwe show.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zomer, op TV doen ze dan ook niks anders dan herhalen...
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pas de volgorde wat aan en hoppa nieuwe show.
Nee joh, we laten je gewoon in die waanquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...
Doe je handig dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai al ruim een jaar elke show hetzelfde en niemand die het door heeft...
Ik jullie ook...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, we laten je gewoon in die waan
Ik was ff pissen maar was nog op tijdquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef opletten, zo weer een Spaanse.
Starfucker!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
Deze zangeres heeft het nog met mn zwager gedaan .. of andersom..
Precies, dit is ook lekker nostalgisch.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had na die Italo gewoon zin hierin en dan kan dat gewoon.
Dit is de meer melige Piet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, dit is ook lekker nostalgisch.
Beetje Vout, maar gelukkig niet Vout genoeg...
Cup ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil jij mijn lage noten likken?
Dan pak ik jou even bij je hoge C...
Leuk man!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alle songfestivals compleet en dit zijn mijn favorieten.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet nog een gin tonic...
Hoppa!
Cheersquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet nog een gin tonic...
Hoppa!
Heeft justme je al benaderd voor een verzamel dvd voor Mereltje?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alle songfestivals compleet en dit zijn mijn favorieten.
Hoezo? Is dat grote fan of zo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft justme je al benaderd voor een verzamel dvd voor Mereltje?
Allemaal eenheidsworst, weinig leuks meer...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij 2016 twijfel ik nog welke toe te voegen.
leuke pufmuziekjesquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doctor in the house komt later. Eerst songfestival nu.
voor kiezen moet je bij Sjoef zijnquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren de liedjes mooier omdat we frans en engels en duits spraken Italiaans en Spaans klonk ook bekend,, Maar Fins of ROemeens ....
dat was iets eerderquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hele hockeyjeugd komt weer voorbij...
dat was de kaart voor Muisquote:
Erger kon ik niet vindenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep zoiets, had dat niet meegekregen.
Fijn...
Da's wat anders dan je zei.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toen al wel de meeste klanken gehoord en de landen bezocht
Dat toch ... Het gaat o de jolijtquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wat anders dan je zei.
Never mind...
Maakt niet uit krijg ik hier ook altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:50 schreef just me het volgende:
* just me had zich voorgenomen om op tijd te gaan slapen maar.....
Piet z'n schuld
Alles is hier nu zo'n 50+...quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
Ik note een gemeenschappelijke voorkeur voor de ouwere songs
Sas slaapt ... afschuiven kan nu ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit krijg ik hier ook altijd.
Dit is gewoon melige shit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
Ik note een gemeenschappelijke voorkeur voor de ouwere songs
dat is oude shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |