SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Ja, was inderdaad The Horrorist.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij was de artiest The Horrorist...
Knokkels, back me up?
Nu ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Lapo vorige deel: de website van Radio49 lijkt eruit te liggen. Dit was straks nog niet het geval.
Knokkels je bent een chaoot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook niet![]()
Of je bedoelt de Backup?
De site werkt nu weer. Toen ik net keek, kreeg ik een foutmelding.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook niet![]()
Of je bedoelt de Backup?
Klopt. Check.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels je bent een chaoot Tweelingen.
Zo hee,.. Ik had het gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:01 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt voor vele uurtjes ouderwets radioplezier
Geheel wederzijds!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo hee,.. Ik had het gemist![]()
Inclusief de nodige fuckups![]()
Ik mis het ook wel, maar ik ga toch nog even geduldig wachten voordat ik opnieuw draai.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo hee,.. Ik had het gemist![]()
Inclusief de nodige fuckups![]()
Jij bedankt voor je aanwezigheid (en luisterend oor)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:03 schreef moemoe het volgende:
En dank weer voor de tunes en gezelligheid.
trompettertjesquote:
Met IceCast kon ik de metadata veranderen. Met ShoutCast nietquote:
Indeedeequote:
quote:
Ik ben er altijd voor om het simpel te houden, wat goed werkt niets meer aan veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met IceCast kon ik de metadata veranderen. Met ShoutCast niet
quote:
Ik ben wel van het tweakenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor om het simpel te houden, wat goed werkt niets meer aan veranderen.
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapenquote:
De ochtend is ideaal om te slapen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapen
Gewoon met de deuntjes van Piet in een diepe slaap dommelen. Eternal Bliss en allesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapen
Je wil de zonsopgang niet zien?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik garandeer alleen geen tijd van wakker worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon met de deuntjes van Piet in een diepe slaap dommelen. Eternal Bliss en alles
die heb ik zondag al gezien. Stond ik om vijf uur naast mijn bed. 5:03 onder de douchequote:
Oh ja, hoort er ook bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik garandeer alleen geen tijd van wakker worden.
De middag ook, heb ik de laatste tijd herhaaldelijk (moeten) ondervinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ochtend is ideaal om te slapen.
Jij bent hier al het zonnetje in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doet me erg denken aan Miss Kittin & The Hackerquote:
Die moeten ook een keer slapen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn inmiddels opgebouwde fanbase van luisteraars zijn nu de weg kwijt.
Miss Kittin komt hierna.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit doet me erg denken aan Miss Kittin & The Hacker
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat deed ik op mijn eigen radiostation die nu zachte dood gaat sterven waarschijnlijk.
Voor je werk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
die heb ik zondag al gezien. Stond ik om vijf uur naast mijn bed. 5:03 onder de douche
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent hier al het zonnetje in huis.
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je knuffelt mee.
Record staat op 12 in 3 dagen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..].
Hoeveel luisteraars heb je doorgaans?
Dat heb jij toch niet nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:34 schreef moemoe het volgende:
En dan hoef ik niet eens knuffeltopics te openen midden in de nacht.
Dat vind ik altijd zo leuk aan 't internet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
International dan is er altijd wel iemand wakker.
Soundtrack of Nowquote:
Ik kwam na jaren weer eens op PartyFM... Was het helemaal dood.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk aan 't internet.
Dan kun je gewoon 's nachts de leukste gesprekken hebben met mensen vanwege dat tijdsverschil.
Ja zo ben ik al de mafste figuren tegengekomenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk aan 't internet.
Dan kun je gewoon 's nachts de leukste gesprekken hebben met mensen vanwege dat tijdsverschil.
Dit is erg duidelijk Miss Kittinquote:
Jij ook bedankt Elf.. En slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga tegen beter weten in toch maar eens een poging doen om te slapen. Piet, bedankt voor het draaien en succes nog. En iedereen bedankt voor de gezelligheid.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja man, tof dat het weer beetje op de rails staat.
Logisch, je brengt nogal een vibe meequote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam na jaren weer eens op PartyFM... Was het helemaal dood.
Allemaal Amerikanen dit dat. Die bleven ook op wanneer ik draaide. Draaide ik niet meer, viel de boel in mekaar
Sleep wellquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga tegen beter weten in toch maar eens een poging doen om te slapen. Piet, bedankt voor het draaien en succes nog. En iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Het is vooral leuk als je diezelfde mensen dan vaker tegenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zo ben ik al de mafste figuren tegengekomen
Heb geen idee waar ze vandaan komen, heb dat ding opgestart en had na paar uur aantal luisteraars die niet via R49 kwamen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo.
En is je fanbase dan afkomstig uit Nederland?
Soms maak ik me wel beetje zorgen hoe het afloopt met ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als je diezelfde mensen dan vaker tegenkom.
Chitchat.
Allright, nou mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee waar ze vandaan komen, heb dat ding opgestart en had na paar uur aantal luisteraars die niet via R49 kwamen.
Ik denk dat het Reggae liefhebbers waren.
Je zult wel de gekste verhalen te horen krijgen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms maak ik me wel beetje zorgen hoe het afloopt met ze.
Deze is ouder.quote:
Het wordt alweer weer licht en dat is teken voor mij om ook het bed te gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 05:24 schreef moemoe het volgende:
Bedankt voor de muziek Piet en slaap lekker voor straks.
Draai jij daar nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:12 schreef knokkels het volgende:
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Môgge
Ja, als BackGup. Ik vernam een dode stream ineens, terwijl ik nog niet helemaal wakker was, dit dat.quote:
OKquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, als BackGup. Ik vernam een dode stream ineens, terwijl ik nog niet helemaal wakker was, dit dat.
Maar jij mag ook heur.
Moet nog wat dingen doen hier tussendoor
Ga je je huis herontdekken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vanavond afwezig wegens kroegentocht.
Whehe, een bier in iedere kamer kan je flink teut van worden. Maar nee, 5-6 kroegen in Trondheim.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga je je huis herontdekken?![]()
Môgge, Fogel
Voor de overigen:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vanavond afwezig wegens kroegentocht.
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 MadMaster - Going Deeper Underground
daar zijn we bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de overigen:
[..]
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...
\o/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de overigen:
[..]
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...
Sterkte DDMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig geveld door hevige rugpijn op de bank, Symph heeft me vannacht moeten helpen omdraaien en pijnstillers gevoerd. Paracetamol werkt nauwelijks, maar het zwaardere spul ligt ergens waar ik nu zelf niet bij kan. Donderdag kan ik bij de nieuwe fysio terecht en Symph gaat het later vandaag ook weer wat masseren, ik word gek van de pijn, viel zowat flauw op het toilet. Tot zover de dagelijkse medische update
Hoe kwam dat ook weer bij jou?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig geveld door hevige rugpijn op de bank, Symph heeft me vannacht moeten helpen omdraaien en pijnstillers gevoerd. Paracetamol werkt nauwelijks, maar het zwaardere spul ligt ergens waar ik nu zelf niet bij kan. Donderdag kan ik bij de nieuwe fysio terecht en Symph gaat het later vandaag ook weer wat masseren, ik word gek van de pijn, viel zowat flauw op het toilet. Tot zover de dagelijkse medische update
bekkenscheefstand, fibromyalgie en mijn rug is een van de zwakke plekken. Laatste paar jaar heb ik deze klachten weer regelmatig, dan schiet het er in. Laatste keer ging het gelukkig (mede dankzij mijn geweldige fysiotherapeut) binnen een paar dagen weer veel beter, daar hoop ik nu ook op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kwam dat ook weer bij jou?
Je had iets, maar ik weet niet meer wat
Jeetje dat wist ik allemaal niet hoor, dat is meer dan ik dacht...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bekkenscheefstand, fibromyalgie en mijn rug is een van de zwakke plekken. Laatste paar jaar heb ik deze klachten weer regelmatig, dan schiet het er in. Laatste keer ging het gelukkig (mede dankzij mijn geweldige fysiotherapeut) binnen een paar dagen weer veel beter, daar hoop ik nu ook op.
Lijf is nu aardig uitgeput door al dat klussen en door een fikse verkoudheid waarbij ik heel hard moest hoesten.
Een dag niet aan de pil is een dag niet geleefd...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Sterkte, DDMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben helemaal niet liefquote:
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Knok, wat heeft dat veld 'Description' in het roosterprogramma voor nut?
Mooi verhaal er in gezet, maar niets van te zien...
Ja, dat werkt wel via de ingevoerde URL in een ander veld...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.Hee folks!
Rechtermuisknop -> new tabquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.Hee folks!
Ow, ik las het verkeerd. Nu heb ik mijn eerste koffie op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verandert niet waar je terecht komt!Hee man!
@Knokkels: Repeat!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Knok, wat heeft dat veld 'Description' in het roosterprogramma voor nut?
Mooi verhaal er in gezet, maar niets van te zien...
Ik heb mijn eerste mok hier nog voor me staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, ik las het verkeerd. Nu heb ik mijn eerste koffie op.
Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.quote:
Ik was even aan de foon met HP, ben er weerquote:
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.
Ik heb nu ook wat tekst in de description van je show gezet, maar de URL overruled het.
Zou ook een bugje in AirTime kunnen zijn. Kunnen wij dan ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.
Daarna heb ik pas de URL in het URL-veld gezet, dus dat overrulen klopt denk ik niet...
Vervelend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
\o/ vanavond wordt mijn DJ Desk een feit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo de deur uit en heeft ook vanavond een afspraak.
Helaas niet in de gelegenheid om R49 te luisteren. Veel succes en plezier alvast.
just mequote:
quote:
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de link in je onderschrift is gegaan!
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.
Edit: http://radio49.myl2mr.com/ Error occurred.
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.Gefixt.
quote:
quote:
Wanneer R49 weer goed draait, kan de server aan deze geknoopt worden en hebben we altijd backup wanneer nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.
Ik heb net nog even contact gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
Dank voor de update.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net nog even contact gehad.
De streamserver is net herstart. Misschien dat dat het probleem was.
Helaas gaf dat geen oplossing. Nu kan alleen de Gupdokter nog iets oplossen.
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
Ow spannend @ muis!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als je al DJ bentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Maar een beetje mag wel...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
Geen probleem johquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Non stop wordt ook zo saai.
* knokkels kreunt kort
Underworld - Moaner (short version)quote:
Kermit! Je sloopt het topicquote:
tenminste iemand die het snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk is buiten adem van de moonwalk...
Nu sloffen uit, voeten op tafel en relaxen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Elfletterig sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Doedezemaar & Symphonic zijn vandaag precies een half jaar getrouwd!!!![]()
Happy Anniversary namens alle Radio 49'ers!!!!![]()
![]()
![]()
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.
Niks is toeval...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt ineens *waarom* dit nummer wordt gedraaid
De 11,5 eurocent viel een beetje laat, gezien de overduidelijke showtitel.
quote:Net oparrestatie team ramt een deur er uit en een persoon geblinddoekt afgevoerd
Ja, hier zowat om de hoek.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier zowat om de hoek.
We maken wat mee. Schietpartijen, executies, achtervolgingen.
En het was zo'n nette buurt...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.![]()
het lijkt wel een filmquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.
Tot ik vorig jaar ergens een heli hoorde dalen en er een paar mensen uit abseilden en een man in de boeien sloegen.
Hier werd afgelopen zondag, na de overwinning van Portugal, vuurwerk afgestoken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.
Tot ik vorig jaar ergens een heli hoorde dalen en er een paar mensen uit abseilden en een man in de boeien sloegen.
Het lijkt wel een virus; overal wordt het slechter. In het pand vlak naast het pand waar ik woon is vorig jaar een gewapende overval geweest, gewoon bij een bewoner thuis. Ook is er al eens een politieachtervolging geweest waarbij de politie de auto van de dader tot stoppen dwong achter ons pand; helemaal niks van gemerkt trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier zowat om de hoek.
We maken wat mee. Schietpartijen, executies, achtervolgingen.
En het was zo'n nette buurt...
De helicopter gaat dalen doen, het AT gaat een instap doen. In Nieuw Den Helder is altijd wat te doenquote:
die heb ik nog nooit ontmoet, die twee anderen welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Rude Boy Remmington niet te vergeten...
Voor mij geldt dat andersom...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit ontmoet, die twee anderen wel
geen schietpartijen er gebeurt genoeg maar leuke dingenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tol Hansse was het vast niet met je eens geweest!
Zou kunnen, een synthesizer klassieker van een voormalig lid van Ultravox...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt me (inmiddels) bekend voor. Kan het zijn dat Piet deze gisteren ook heeft gedraaid?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt me (inmiddels) bekend voor. Kan het zijn dat Piet deze gisteren ook heeft gedraaid?
Daar ben ik mee begonnen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
Umbra Et Imago - Goth Music zou er ook nog wel bij passen qua tekst!![]()
"This is the sound of underground".
ik denk dat ik die drummer maar even een boormachine in zijn handen duwquote:
Oei.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ijverig zit de Londense metrokaart te bestuderen en heeft een licht vermoeden met welk nummer MadMaster straks eindigt
Zie DMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei.
Vertel eens, ik heb geen idee nog namelijk...
The guns of Brixton.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei.
Vertel eens, ik heb geen idee nog namelijk...
Genoeg metrostations waarover gezongen is. Ik ken wel een (tamelijk onbekend) nummer waarin Marble Arch voorkomt. Warwick Avenue is ook bezongen. En Waterloo natuurlijk, al is het de vraag of dat nummer wel over het metrostation gaatquote:
Of London Underground?quote:
Ow dat haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's onderwereld, niet ondergronds...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow dat haal ik altijd door elkaar.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meent het "bruggetje" van MadMaster te herkennen in dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |