Noh,quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat maar op mijn 57e is elke sollicitatie gedoemd om in de onderste la te belanden.
standup comedian/cabaretierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie jou niet voor me als tekstschrijver hoor...
Eerder iemand die zijn grappen combineert met de nieuwe media en ook iets in de richting van muziek...
Da's niks voor mij, krijg geheid ruzie dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ook nog verkeersregelaars van een jaar of 70![]()
Komt wel goed
Misschien ben ik minder een tekstschrijver dan ik altijd dacht. Het gekke is: ik las een tijd geleden een artikel dat "10 kenmerken van een tekstschrijver" opsomde. Ik herkende me in alle genoemde kenmerken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie jou niet voor me als tekstschrijver hoor...
Eerder iemand die zijn grappen combineert met de nieuwe media en ook iets in de richting van muziek...
Positieve eigenschap, niks mis mee. Vooral blijven wie je bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weer knuffelig hoor.
Het zit in me, sorry.
Als jij verkeersregelaar wordt, kun je voortaan als Weg_Piraat door het levenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's niks voor mij, krijg geheid ruzie dan.
*noteert als toekomstige kloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij verkeersregelaar wordt, kun je voortaan als Weg_Piraat door het leven
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veelquote:
Je gaat toch niet tong nadoen hoop ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veel's als reactie posten.
Maar ik ben inderdaad wel van de humor. Slechte woordgrappen, gevatte opmerkingen, etc. Ik kijk graag naar satire, cabaret, etc. En ik zie ook gewoon vaak dingen, als je snapt wat ik bedoel. Op het autistische af. Deze dramatisch slechte topictitel is daar ook zo'n voorbeeld van.
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.quote:
knuffelig is okeequote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weer knuffelig hoor.
Het zit in me, sorry.
Nee, hoewel ik soms wel om bepaalde dingen van hem kan lachen. Maar lang niet alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tong nadoen hoop ik.
Je kunt die teksten ook ''omturnen'' en je humor gebruiken. Dat heeft niet iedereen en vind ik bij jou vrij onderscheidend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien ben ik minder een tekstschrijver dan ik altijd dacht. Het gekke is: ik las een tijd geleden een artikel dat "10 kenmerken van een tekstschrijver" opsomde. Ik herkende me in alle genoemde kenmerken.
Ik kreeg in mijn werk ook bijna alleen maar positieve feedback en complimenten voor geschreven teksten. Maar ja... uiteindelijk koop ik daar helemaal niks voor.
Die mensen lekker diequote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veel's als reactie posten.
Maar ik ben inderdaad wel van de humor. Slechte woordgrappen, gevatte opmerkingen, etc. Ik kijk graag naar satire, cabaret, etc. En ik zie ook gewoon vaak dingen, als je snapt wat ik bedoel. Op het autistische af. Deze dramatisch slechte topictitel is daar ook zo'n voorbeeld van.
Ben de helft alweer vergeten en mijn originele account heeft permban.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.
Doseren is een kunst.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik soms wel om bepaalde dingen van hem kan lachen. Maar lang niet alles.
JIJquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt die teksten ook ''omturnen'' en je humor gebruiken. Dat heeft niet iedereen en vind ik bij jou vrij onderscheidend.
Gecombineerd met het ''nieuws'' en social media plus je muzikale voorkeuren kun je volgens mij in ieder geval een eigen site beginnen.
Maak jezelf vindbaar.
Zorg dat ze jou zoeken, ipv andersom.
#news #socialmedia #funny
Ik zit nu in een fase waarin ik een beetje klaar ben met teksten schrijven, eigenlijk. En op nieuws reageer ik doorgaans (te) serieus. Roept bij mij eerder frustratie op dan dat het een uitlaatklep is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die mensen lekker dielaten posten .. Zou wel een leuke uitlaatklep zijn
Volgens mij zijn alle permbans een tijdje geleden ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben de helft alweer vergeten en mijn originele account heeft permban.
Dan maak je leuke Paintsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nu in een fase waarin ik een beetje klaar ben met teksten schrijven, eigenlijk. En op nieuws reageer ik doorgaans (te) serieus. Roept bij mij eerder frustratie op dan dat het een uitlaatklep is.
Muziek is dat wél altijd geweest; nog steeds. Dus DJ'en op Radio49 past perfect bij me, zeker nu.
Ze zijn mijne vergeten dan maar zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle permbans een tijdje geleden ongedaan gemaakt.
Nee, ik ben het nog steedsquote:
Goed topic was datquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slaap lekker tailquote:
Is dat je originele account?quote:
Dat was een kloon uit de kraakfamilie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat je originele account?(Zo ja, zoals je kunt zien, staat er geen streep door je naam op de profielpagina)
Daar keek ik wel even van op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben het nog steedsWas een goedbewaard geheim. Op een paar mods / admins na, had niemand daar eigenlijk weet van...
Maar deadprez (deadprez4mod) heeft me laatst een keer ontmaskerd. Zomaar, ineens
Bedankt. Zo af en toe, ja. Maar die maak ik als Elfletterig ook wel eens. Veelvuldig lopen prutsen in NWS-SC. Om nog maar te zwijgen over de UI-politie. Je wilt niet weten hoeveel werk er soms in zo'n UI gaat zittenquote:
Vrolijk pasen iedereen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:25 schreef moemoe het volgende:
Thanks voor het voorproefje.
Ik kijk uit naar de Kerstdagen, ik ben benieuwd hoe 't zal gaan bij je.
Je gaat toch nog niet weg?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:25 schreef moemoe het volgende:
Thanks voor het voorproefje.
Ik kijk uit naar de Kerstdagen, ik ben benieuwd hoe 't zal gaan bij je.
Spotify daar vind ik nooit wat ik wil horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Niet branden of rippen? Dan neem je toch gewoon het geluid van je computer op?
Ik heb al verschillende nummers uit Spotify opgenomen
Goed topic welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een kloon uit de kraakfamilie.
Ik juist wel. Het is een enorme muzikale snoepwinkel. Maar ik heb meer bronnen. Ik loop wekelijks bepaalde websites langs. Dingen die (nog) niet op Spotify staan, sla ik in een apart document op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify daar vind ik nooit wat ik wil horen.
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel misquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Niet branden of rippen? Dan neem je toch gewoon het geluid van je computer op?
Ik heb al verschillende nummers uit Spotify opgenomen
Je bent alwééééér een stukje in aanzien gestegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn verzoekje, ik wist niet of knokkels zou gaan meppen, het mocht gelukkig
Vooral deze brug vind ik geniaalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn verzoekje, ik wist niet of knokkels zou gaan meppen, het mocht gelukkig
Oké, dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel mis![]()
Verloopkabeltje IDE-SATA
Hoeveel heb je er nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel mis![]()
Verloopkabeltje IDE-SATA
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Was het echt zo vals bij Night of the proms?
Hij komt volgens mij elk jaar langs.
Sealquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.
Ik geloof dat het bij NatP was inderdaad. Maar ik heb in ieder geval een YouTube clip gezien waar ie erg vals in zongquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Was het echt zo vals bij Night of the proms?
Hij komt volgens mij elk jaar langs.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.
Oh jeej, was het een goede keuze achteraf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ze stonden aan de deur om me op te halen met 5 man.
Heb ze gewoon cash betaald toen met briefjes van 10quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jeej, was het een goede keuze achteraf?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat bovenaan mijn lijst van artiesten die ik nog eens live wil zien.
In ieder geval eentjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ze gewoon cash betaald toen met briefjes van 10
Fantastische artiest: ontzettend goede nummers, geweldige stem. Heb twee live-dvd's van hem (eentje momenteel uitgeleend). Je zou eens moeten horen hoe hij "Everything Will Be Alright" van The Killers (track van hun 1e album) covert. Luister het origineel en daarna de live-cover van Seal. Je wordt echt weggeblazen.quote:
Heh, ja hij treedt nu op straat op.quote:
Dat vind ik ookquote:
Gooi die link eens in mijn DMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb echt andere smaak, die Seal vind ik niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantastische artiest: ontzettend goede nummers, geweldige stem. Heb twee live-dvd's van hem (eentje momenteel uitgeleend). Je zou eens moeten horen hoe hij "Everything Will Be Alright" van The Killers (track van hun 1e album) covert. Luister het origineel en daarna de live-cover van Seal. Je wordt echt weggeblazen.
Die zocht ik eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ja hij treedt nu op straat op.
Kwam laatst een filmpje tegen waar hij ''kiss from a rose'' speelde op gitaar ergens op straat.
Sjah, dat zal elke artiest weleens hebben denk ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij NatP was inderdaad. Maar ik heb in ieder geval een YouTube clip gezien waar ie erg vals in zong
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn (quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb echt andere smaak, die Seal vind ik niet zo geweldig.
Daar zou ik ook wel voor willen tekenenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat bovenaan mijn lijst van artiesten die ik nog eens live wil zien.
Soul 2 heb ik juist veel gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn () geproduceerd.
Ben ook beetje vreemd qua muzieksmaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn () geproduceerd.
8 dagen lijkt me ook vrij lang eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
iedere agent 8 briefjes gegeven en gezegd dat ze die goed moesten bewaren?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat Seal betreft, luister en vergelijk, wanneer je een keer tijd hebt:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ook beetje vreemd qua muzieksmaak.
vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef moemoe het volgende:
Oh, deze versie met vrouw ken ik dan weer niet.
quote:OMG! That chick plays ch00ns!
#falsettoquote:Hey, I am a GUY!
50 Euro per dag was het toen, geen idee hoe dat nu zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
8 dagen lijkt me ook vrij lang eigenlijk...
Die agenten vonden mij niet leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
iedere agent 8 briefjes gegeven en gezegd dat ze die goed moesten bewaren?
Dit was een minder grote hit dan de versie van O-Zone, maar wel zo'n beetje tegelijkertijd. Wil wel eens vaker gebeuren. Was onder meer ook het geval bij "Samba de Janeiro". En toen Double You hier de hitlijsten aanvoerde met "Please Don't Go" was het nummer in een andere uitvoering een hit in Engeland...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef moemoe het volgende:
Oh, deze versie met vrouw ken ik dan weer niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
vrouw?
Ik geloof dat dat autotune is.![]()
Of gewoon de stem van die kerel.
Bij PartyFM, waar ik vroeger draaide was er ook een mannelijke DJ.
Eerste keer dat ik die hoorde:
[..]
[..]
#falsetto
Ik kan mijn stream er wel opgooien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
Hey Piet, bijna 4 uur.. Ga jij zo verder?
Ow wacht, ik had ook de O-Zone versie in mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
00.52, dat is gewoon een vrouwke hoor.
Of Radio49 gebruiken. Nu kan het weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan mijn stream er wel opgooien.
Volgens mij was de artiest The Horrorist...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit maar een creepy nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |