Ik gok in de gevangenis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb ooit een bekeuring vergeten en nu heb ik de keuze om 400 euro te dokken of 8 dagen zitten.![]()
Kan iemand me vertellen waar je terecht komt als je die dagen ook gaat uitzitten dan?
Dat boeit me niet omdat ik al wat erop heb staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.
Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?
Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:57 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ja ok maar welke?, er zit nogal wat verschil in 't gerief.
Wat lul jij raar?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.
Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?
Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
Ik kan je in paleis soestdijk onderbrengen voor de duur van 8 dagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:09 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In 't midden van 't land, kun je wat regelen dan?
Ik heb al weleens een goede maat afgezet daar en ook weer opgehaald. Hij moest wel wat langer en viel 'm nix tegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:07 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wel eens 8 dagen moeten liggen, da's ook geen pretje!
on-topic : Waarschijnlijk kom je in een huis van bewaring terecht als je niet betaalt. In tegenstelling tot wat sommige lieden menen te geloven is dat echter egen gezellig oord en is het beter om gewoon te betalen.
Nee 400 euro is 8 dagen zitten, of liggen en dat wil ik nu graag weten of de bedden beetje goed zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
volgens mij moet je zitten en dan nog steeds je boete betalen hoor...
Ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan je in paleis soestdijk onderbrengen voor de duur van 8 dagen.
Gaan we mensen afrekenen op wat ze opleveren?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:12 schreef kortsluiting87 het volgende:
Je bent toch niet zo'n gast die continu iets uithaalt he?
Zo iemand die meer kost dan dat hij oplevert.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:14 schreef kraakvandaal het volgende:
Gaan we mensen afrekenen op wat ze opleveren?
Maakt niet uit waar je het plaatst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:28 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb 't idee dat ik dit topic in 't verkeerde subforum heb geplaatst maar het hoort hier dacht ik omdat 't met recht te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |