SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 01:45:15 ]
Ja, ja, ja....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 2 linkjes van eigen radiostations kunnen wel uit de OP.
Jij hebt de gegevens om je ding te doenquote:
http://87.117.197.33:27521/stream.m3uquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....Ik moest die link even opzoeken
Kun je de Radio49 Backuplink dan in een URL tagje in de op doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....Ik moest die link even opzoeken
ow, dat jaquote:
Wie denk je dat er momenteel draaaaait?quote:
Je bent gestopt inmiddels?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 2 linkjes van eigen radiostations kunnen wel uit de OP.
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://87.117.197.33:27521/stream.m3u
Wel verwarrend hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die draait ook nog zolang het duurt
Nee, dat is een oudequote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?
Die was alweer outdatedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.
Ben te lui om er iets anders van te maken
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat is een oude
[url=http://78.129.224.21:120008]Radio49 Backup[/url]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.
Ben te lui om er iets anders van te maken
Die link is voor als je geen mediaplayer tot je beschikking hebt. Webbased.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel verwarrend hoor
http://radio49.myl2mr.com/ is dat dezelfde als de backup link
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is de goede stream, ja. Inmiddels John Williams.
Ik wilde dat ook net voorstellenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt er officieel helemaal niks meer van
Ik stel voor dat er twee links in de OP komen:
1) directe link voor je mediaplayer
2) link voor als je geen mediaplayer hebt (webbased)
Die staat als eerste in de OP. Dit is de directe link voor je mediaspeler, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://78.129.224.21:12008/listen.pls
quote:[01:34, 7/12/2016] Ashik: Ik hoorde net mannen van de nacht.
[01:35, 7/12/2016] Ashik: Die begon en stream ging dood.
[01:35, 7/12/2016] Ashik: Niet heel erg. Hahaha
Okee, ik ben weer bij!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie denk je dat er momenteel draaaaait?
Check.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel op alternatieve backup servert.
Heequote:
Ello elloquote:
quote:
Ai, that explains...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdelijk ja. Gup doet obstinaat en laat geen enkele DJ nog normaal inloggen op Radio 49.
OK dus op mn mobiel kan ik de APP gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die link is voor als je geen mediaplayer tot je beschikking hebt. Webbased.
De Radio49 Backup link is de directe link voor je mediaplayer
Je weet dat Harry dit soort splitsquotes niet leuk vindt hè? Die moet dat allemaal weer nalezen op onregelmatigheden....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, ik ben weer bij!
[..]
Check.
[..]
Hee.
[..]
Ello ello.
[..]
[..]
Ai, that explains...
Mis je de NWS-sc?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet dat Harry dit soort splitsquotes niet leuk vindt hè? Die moet dat allemaal weer nalezen op onregelmatigheden....
Maarre... welkom.
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus op mn mobiel kan ik de APP gebruiken
Eerste link kan weer weg en website is http://radio49.myl2mr.com/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die staat als eerste in de OP. Dit is de directe link voor je mediaspeler, toch?
Dan nu nog een link voor wie webbased wil luisteren...
Ik mis de NWS-SC van pakweg 1-2 jaar geleden, niet de huidige. Je hoeft 'm niet te lokken, trouwens. Ik maakte gewoon een grapje over splitsquotes, meer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mis je de NWS-sc?
Ik zal 'm nog eens lokken in de toekomst ergens hierheen.
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerste link kan weer weg en website is http://radio49.myl2mr.com/
Sorry die 2e kan weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....
Die link die jij quotete, doet het bij mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....
Dat maken wij wel uitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis de NWS-SC van pakweg 1-2 jaar geleden, niet de huidige. Je hoeft 'm niet te lokken, trouwens. Ik maakte gewoon een grapje over splitsquotes, meer niet
Helemaal top zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
Over 23 dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
quote:
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
Welke van de 23?quote:
welke was dat ook weerquote:
En Agnes Obelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
Ik heb wel een leuke voor je. Je krijgt een DM.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
welke was dat ook weer![]()
Justified Ancients Of Mu Mu? America What Time Is Love?
Elf?
Ze is mij gewend, die kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
De jouwe ook al?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef knokkels het volgende:
Moemoe is mijn muze. Wij zouden moeten gaan daten
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoorquote:
Beter lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Wanneer kom je peerd rijden?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Zie ik daar Piet in levende lijve...?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moe Moe land http://forum-fok.digidip.(...)orum.fok.nl%2Factive
quote:
Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las het goed, ik antwoordde alleen wat apart
* knokkels spint tevredenquote:
Ik had het niet eens zo bekeken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spinnen is ook draaien, natuurlijk.... Scherp woordgrapje.
Het geluk is met de onnozelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* knokkels krijgt een associatiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragen
* Elfletterig benadrukt met klem dat hij dat nummer NIET heeft aangevraagd.
Leuk tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen is
Ik heb laatst nog zitten terugbladeren. Heb zelfs nog kunnen herleiden wat mijn eerste verzoekje was. (Daarna was het hek van de dam).
quote:
Ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk toch.
Dit vind ik persoonlijk wel 1 van de meest gezellige slowchats op FOK!. En dat in combinatie met de interactie, top
.
[..]
[..]
Ik klaag niet hoor.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Niet eens. Helemaal uit mezellufquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]Wij klagen ook niet.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ze durft niet op audiëntie bij El Presidente.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?
#dtv
..... en precies op dat moment start Knokkels "I Touch Myself" in....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
Ok, uitgespeeld.
Nu krijgt Radio49 mijn volle aandacht...
Ze mag nu bij jou op de backup.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze durft niet op audiëntie bij El Presidente.![]()
Ja, was best een lekker nummer toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
En Agnes Obel![]()
Wat best lekker klinkt overigens
Nee joh gekkie, daten is voor de gekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef knokkels het volgende:
Moemoe is mijn muze. Wij zouden moeten gaan daten
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is mij gewend, die kan wel wat hebben.
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
moemoe, met deze plaat opende ik mijn testuitzending![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
..... en precies op dat moment start Knokkels "I Touch Myself" in....
wat een timing heeft die man
nøken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was best een lekker nummer toch?
[..]
Nee joh gekkie, daten is voor de gekken.
[..]
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ik.
[..]
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goed.
Ooit komt er een dag. Ik zal je een DM sturen als het weer zover is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goed.
Sinds ik al vrouw heb vinden die andere mij interessanter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ik.
Hier? Neen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?
#dtv
En waarom niet? Vind je dat niet eens tijd worden?quote:
quote:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Wat jullie horen is overigens een cover van Taylor Swift - Shake it Off.
Herkennen jullie 'm?
Ryan Adams heeft het gehele album 1989 gecoverd.
Je gaat toch niet vetellen dat je er verstand van hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Herkennen jullie 'm?
Dat is echt zo he.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds ik al vrouw heb vinden die andere mij interessanter.
Ik wist dat hij dat album had gemaakt, maar ik ben niet zo bekend met de nummers van Taylof Swift, dus ik herkende dit nummer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Herkennen jullie 'm?
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is echt zo he.
Als je bezet bent, vinden anderen je ineens veel leuker.
Maareh, ik bedoelde dat jij volgens mij ook wel wat van mij kan hebben ;p.
Yowquote:
Aan de bovenkant, of onder?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.
Ik dig Taylor Swift. Heel erg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vetellen dat je er verstand van hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waarom niet? Vind je dat niet eens tijd worden?
I know, I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je pleurt wat nummers in een map en dan je kun je los gaan.
Wel goed hoor! Op zichquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
En hoe is het verder met moemoe, trouwens?
Volgens mij komt dit allemaal net wat anders over dan ik bedoeld hebquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).quote:
I do!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houd je ook van het soort softrock dat je net hoorde, Ryan Adams en zo?
Je kunt altijd nog verkeer gaan regelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).
Ik zal het onthouden voor als ik draai. Heb nog wel een paar nummers die je dan ook wel leuk zult vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
I do!!
Eigenlijk best jammer dat je het origineel niet kent van Shake it off. Het is best knap gecoverd namelijk.
Alsof ik jouw suggesties niet draaiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als ik draai. Heb nog wel een paar nummers die je dan ook wel leuk zult vinden
Ik heb trouwens nog een verrassende cover naar Knokkels gestuurd, zojuist. Hopelijk komt die zo nog voorbij
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog verkeer gaan regelen
Oh echt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).
Je zit op een keurige 96 procent-scorequote:
Zo onderhand wel een beetje moedeloos, ja. Je voelt je ook tamelijk nutteloos en je (sociale) wereldje wordt er ook niet groter op...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt?
Ja, ik kan wel begrijpen dat je daar radeloos van wordt. Je wil gewoon weer een aan de slag..
Ik snap je hoor. Elk werk is werk. Ik weet ook wat het is om 2 jaar thuis te zitten en helemaal niets te doen te hebben. De muren die op je af komen enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.
Hoewel ik keyboard speel, snap ik niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef tailfox het volgende:
zo ik kan nu een cue point spelen als op een keyboard. nog een octaaf en ik ben er klaar mee
Zelfvoldoening en sociale contacten zijn voor mij nu leidend. Het zal een hele poos duren voordat ik weer een beetje in de buurt kom van mijn eerdere (modale) inkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Elk werk is werk. Ik weet ook wat het is om 2 jaar thuis te zitten en helemaal niets te doen te hebben. De muren die op je af komen enzo.
En als je dan weer klein begint, en er weer inkomt, om vervolgens na een x periode weer op het zelfde niveau, of hoger te zitten qua verdiensten is wel kickass.
Buiten het stukje zelfvoldoening wat je krijgt.
Dat ook. Geld is maar 1 aspect. Sociale contacten en jezelf nuttig voelen is ook hartstikke belangrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo onderhand wel een beetje moedeloos, ja. Je voelt je ook tamelijk nutteloos en je (sociale) wereldje wordt er ook niet groter op...
Dank voor de steun, maar maak je verder geen zorgen. Ik sla me er wel doorheen. En het is slechts werk, niet iets écht belangrijks zoals de eigen gezondheid of die van dierbaren.
nou zodra ik op een knop op de keyboard drukt gaat het nummer naar een cue punt(die die ook aanmaakt) en dan kan ik de toon omhoog gooien. dus de basis staat op C4 op C5 is dus de toon 1 octaaf hogerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel ik keyboard speel, snap ik niet wat je bedoelt.
Ik kan best wel wat maar op mijn 57e is elke sollicitatie gedoemd om in de onderste la te belanden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.
Oké. Je volgende uitzending wordt dus een warboel van nummers die ineens van toonsoort wisselen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou zodra ik op een knop op de keyboard drukt gaat het nummer naar een cue punt(die die ook aanmaakt) en dan kan ik de toon omhoog gooien. dus de basis staat op C4 op C5 is dus de toon 1 octaaf hoger
Beetje zoals altijd dus, zeg maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Je volgende uitzending wordt dus een warboel van nummers die ineens van toonsoort wisselen?
Balen. Gelukkig heb je leuke hobby's en een kleinkind (of meerdere?) waaraan je tijd kunt besteden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat maar op mijn 57e is elke sollicitatie gedoemd om in de onderste la te belanden.
nouja kan nu dus synth spelen met alle nummersquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Je volgende uitzending wordt dus een warboel van nummers die ineens van toonsoort wisselen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draagt deze op aan moemoe
(met dank aan Knokkels voor het draaien)
Owjee als dat maar goed gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We houden ons hart vastquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja kan nu dus synth spelen met alle nummers
quote:
Coolquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja kan nu dus synth spelen met alle nummers
onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:42 schreef moemoe het volgende:
Tailfox, hoe is het beste jongen??
Ik las zo wat over je gezondheid.
Rentenier beetje en vermaak me met kleinzoon .quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Balen. Gelukkig heb je leuke hobby's en een kleinkind (of meerdere?) waaraan je tijd kunt besteden.
quote:Server Status: Server is currently up and public.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 4 of 5000 listeners (3 unique)
Listener Peak: 9
Average Listen Time: 1h 38m 18s
Stream Title: Radio49 Backup
Stream Genre: Various
Stream URL: www.radio49.nl
Stream ICQ: NA
Stream AIM: NA
Stream IRC: #audiorealm
Current Song: William Shatner Feat Bootsy Collins & Patrick Moraz - She Blinded Me with Science
Dat begin ik steeds beter te snappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je gaat wel anders tegen maatschappij aankijken wanneer je op zijspoor gezet bent.
Da's wel waar jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je gaat wel anders tegen maatschappij aankijken wanneer je op zijspoor gezet bent.
Ik red mezelf wel maar vele van mijn generatie zijn de pineut.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat begin ik steeds beter te snappen.
Ik kan me dat wel herinneren, daar was veel over te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Begon al begin jaren 80 met recht van school in de soos.
Ik vind het wel. Beetje loose, maar uiteindelijk toch wel een cover.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:55 schreef knokkels het volgende:
Is dit nou ook een cover?![]()
The Heart Of Glass is strong in this Blondieesque ch00n
Dan ben je, ondanks dat je geen werk hebt, toch maar gezegend dat je er wel bent en je kleinzoon ziet opgroeien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zowat de helft van mijn maatjes uit die tijd zijn er inmiddels niet meer.
Naja, het kan veel doen voor je zelfbeeld iets als werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo onderhand wel een beetje moedeloos, ja. Je voelt je ook tamelijk nutteloos en je (sociale) wereldje wordt er ook niet groter op...
Dank voor de steun, maar maak je verder geen zorgen. Ik sla me er wel doorheen. En het is slechts werk, niet iets écht belangrijks zoals de eigen gezondheid of die van dierbaren.
Ik mag hopen dat Piet nog meer dan een week meegaat hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ben je, ondanks dat je geen week hebt, toch maar gezegend dat je er wel bent en je kleinzoon ziet opgroeien.
Juist. Je passie, je daar op richten. Bijvoorbeeld dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, het kan veel doen voor je zelfbeeld iets als werk.
Als ik aan jou denk zie ik iemand voor me die ook wel zelfstandig iets kan beginnen. Misschien in een richting waarin je nu nog niet actief bent op werkvlak.
Komt omdat we er met opgevoed zijn, heb inmiddels schijt daaraan, die werkgevers weten niet wat ze missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou ik in mijn eigen vakgebied ook kunnen doen (heb ik ook serieus overwogen), maar ik vind de basis om op te bouwen toch te smal. Feitelijk maar 1 opdrachtgever die eens per kwartaal een paar teksten van me vraagt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk zie ik iemand voor me die ook wel zelfstandig iets kan beginnen. Misschien in een richting waarin je nu nog niet actief bent op werkvlak.
LOL.... daar moest natuurlijk WERK staanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Piet nog meer dan een week meegaat hoor
Ik maakte vroeger erg leuke sollicitatiebrieven, vaak uitgenodigd. En dan zagen ze mijn handen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt omdat we er met opgevoed zijn, heb inmiddels schijt daaraan, die werkgevers weten niet wat ze missen.
Als PR man voor R49 ben je prima op de plek.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik in mijn eigen vakgebied ook kunnen doen (heb ik ook serieus overwogen), maar ik vind de basis om op te bouwen toch te smal. Feitelijk maar 1 opdrachtgever die eens per kwartaal een paar teksten van me vraagt.
Ik heb dat nu met mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger erg leuke sollicitatiebrieven, vaak uitgenodigd. En dan zagen ze mijn handen.
Ja. er mag daarop niet gediscrimineerd worden, maar dat werd gedaan. Jammer.
Ik had die typemiepen er vierkant uitgetypt als ik opgewarmd was
Je typt over het algemeen netjes, met verzorgd taalgebruik. Niks mis mee, zeg ik als tekstschrijver.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger erg leuke sollicitatiebrieven, vaak uitgenodigd. En dan zagen ze mijn handen.
Ja. er mag daarop niet gediscrimineerd worden, maar dat werd gedaan. Jammer.
Ik had die typemiepen er vierkant uitgetypt als ik opgewarmd was
Val niet zomaar om.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Piet nog meer dan een week meegaat hoor
I can hear why.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is al maanden verliefd op dit liedje
Jon Bellion. Deze man moet ZO DRINGEND meer aandacht krijgen in Nederland. Wordt grijsgedraaid op Spotify; miljoenen plays. Maar Nederland (3FM etc.) ligt weer eens te slapen. Uitstekend album heeft -ie afgeleverd, fantastische productie.quote:
Ach ja, er zijn ook nog verkeersregelaars van een jaar of 70quote:
Ik zie jou niet voor me als tekstschrijver hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik in mijn eigen vakgebied ook kunnen doen (heb ik ook serieus overwogen), maar ik vind de basis om op te bouwen toch te smal. Feitelijk maar 1 opdrachtgever die eens per kwartaal een paar teksten van me vraagt.
quote:
Noh,quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat maar op mijn 57e is elke sollicitatie gedoemd om in de onderste la te belanden.
standup comedian/cabaretierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie jou niet voor me als tekstschrijver hoor...
Eerder iemand die zijn grappen combineert met de nieuwe media en ook iets in de richting van muziek...
Da's niks voor mij, krijg geheid ruzie dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ook nog verkeersregelaars van een jaar of 70![]()
Komt wel goed
Misschien ben ik minder een tekstschrijver dan ik altijd dacht. Het gekke is: ik las een tijd geleden een artikel dat "10 kenmerken van een tekstschrijver" opsomde. Ik herkende me in alle genoemde kenmerken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie jou niet voor me als tekstschrijver hoor...
Eerder iemand die zijn grappen combineert met de nieuwe media en ook iets in de richting van muziek...
Positieve eigenschap, niks mis mee. Vooral blijven wie je bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weer knuffelig hoor.
Het zit in me, sorry.
Als jij verkeersregelaar wordt, kun je voortaan als Weg_Piraat door het levenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's niks voor mij, krijg geheid ruzie dan.
*noteert als toekomstige kloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij verkeersregelaar wordt, kun je voortaan als Weg_Piraat door het leven
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veelquote:
Je gaat toch niet tong nadoen hoop ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veel's als reactie posten.
Maar ik ben inderdaad wel van de humor. Slechte woordgrappen, gevatte opmerkingen, etc. Ik kijk graag naar satire, cabaret, etc. En ik zie ook gewoon vaak dingen, als je snapt wat ik bedoel. Op het autistische af. Deze dramatisch slechte topictitel is daar ook zo'n voorbeeld van.
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.quote:
knuffelig is okeequote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weer knuffelig hoor.
Het zit in me, sorry.
Nee, hoewel ik soms wel om bepaalde dingen van hem kan lachen. Maar lang niet alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tong nadoen hoop ik.
Je kunt die teksten ook ''omturnen'' en je humor gebruiken. Dat heeft niet iedereen en vind ik bij jou vrij onderscheidend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien ben ik minder een tekstschrijver dan ik altijd dacht. Het gekke is: ik las een tijd geleden een artikel dat "10 kenmerken van een tekstschrijver" opsomde. Ik herkende me in alle genoemde kenmerken.
Ik kreeg in mijn werk ook bijna alleen maar positieve feedback en complimenten voor geschreven teksten. Maar ja... uiteindelijk koop ik daar helemaal niks voor.
Die mensen lekker diequote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen dit lezen - moemoe weet wel op wie ik doel - zullen ze oneindig veel's als reactie posten.
Maar ik ben inderdaad wel van de humor. Slechte woordgrappen, gevatte opmerkingen, etc. Ik kijk graag naar satire, cabaret, etc. En ik zie ook gewoon vaak dingen, als je snapt wat ik bedoel. Op het autistische af. Deze dramatisch slechte topictitel is daar ook zo'n voorbeeld van.
Ben de helft alweer vergeten en mijn originele account heeft permban.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.
Doseren is een kunst.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik soms wel om bepaalde dingen van hem kan lachen. Maar lang niet alles.
JIJquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn kloons door de shredder gegooid. Van eentje kreeg ik toch een beetje spijt, dus die is "aan de dood ontsnapt", maar de anderen heb ik niet meer nodig. Wel altijd veel lol mee beleefd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt die teksten ook ''omturnen'' en je humor gebruiken. Dat heeft niet iedereen en vind ik bij jou vrij onderscheidend.
Gecombineerd met het ''nieuws'' en social media plus je muzikale voorkeuren kun je volgens mij in ieder geval een eigen site beginnen.
Maak jezelf vindbaar.
Zorg dat ze jou zoeken, ipv andersom.
#news #socialmedia #funny
Ik zit nu in een fase waarin ik een beetje klaar ben met teksten schrijven, eigenlijk. En op nieuws reageer ik doorgaans (te) serieus. Roept bij mij eerder frustratie op dan dat het een uitlaatklep is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die mensen lekker dielaten posten .. Zou wel een leuke uitlaatklep zijn
Volgens mij zijn alle permbans een tijdje geleden ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben de helft alweer vergeten en mijn originele account heeft permban.
Dan maak je leuke Paintsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nu in een fase waarin ik een beetje klaar ben met teksten schrijven, eigenlijk. En op nieuws reageer ik doorgaans (te) serieus. Roept bij mij eerder frustratie op dan dat het een uitlaatklep is.
Muziek is dat wél altijd geweest; nog steeds. Dus DJ'en op Radio49 past perfect bij me, zeker nu.
Ze zijn mijne vergeten dan maar zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle permbans een tijdje geleden ongedaan gemaakt.
Nee, ik ben het nog steedsquote:
Goed topic was datquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slaap lekker tailquote:
Is dat je originele account?quote:
Dat was een kloon uit de kraakfamilie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat je originele account?(Zo ja, zoals je kunt zien, staat er geen streep door je naam op de profielpagina)
Daar keek ik wel even van op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben het nog steedsWas een goedbewaard geheim. Op een paar mods / admins na, had niemand daar eigenlijk weet van...
Maar deadprez (deadprez4mod) heeft me laatst een keer ontmaskerd. Zomaar, ineens
Bedankt. Zo af en toe, ja. Maar die maak ik als Elfletterig ook wel eens. Veelvuldig lopen prutsen in NWS-SC. Om nog maar te zwijgen over de UI-politie. Je wilt niet weten hoeveel werk er soms in zo'n UI gaat zittenquote:
Vrolijk pasen iedereen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:25 schreef moemoe het volgende:
Thanks voor het voorproefje.
Ik kijk uit naar de Kerstdagen, ik ben benieuwd hoe 't zal gaan bij je.
Je gaat toch nog niet weg?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:25 schreef moemoe het volgende:
Thanks voor het voorproefje.
Ik kijk uit naar de Kerstdagen, ik ben benieuwd hoe 't zal gaan bij je.
Spotify daar vind ik nooit wat ik wil horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Niet branden of rippen? Dan neem je toch gewoon het geluid van je computer op?
Ik heb al verschillende nummers uit Spotify opgenomen
Goed topic welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een kloon uit de kraakfamilie.
Ik juist wel. Het is een enorme muzikale snoepwinkel. Maar ik heb meer bronnen. Ik loop wekelijks bepaalde websites langs. Dingen die (nog) niet op Spotify staan, sla ik in een apart document op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify daar vind ik nooit wat ik wil horen.
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel misquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Niet branden of rippen? Dan neem je toch gewoon het geluid van je computer op?
Ik heb al verschillende nummers uit Spotify opgenomen
Je bent alwééééér een stukje in aanzien gestegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn verzoekje, ik wist niet of knokkels zou gaan meppen, het mocht gelukkig
Vooral deze brug vind ik geniaalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn verzoekje, ik wist niet of knokkels zou gaan meppen, het mocht gelukkig
Oké, dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel mis![]()
Verloopkabeltje IDE-SATA
Hoeveel heb je er nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ie niet gebrand kan worden, of zelfs niet gedraaid kan worden aangezien ik die kabel mis![]()
Verloopkabeltje IDE-SATA
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Was het echt zo vals bij Night of the proms?
Hij komt volgens mij elk jaar langs.
Sealquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.
Ik geloof dat het bij NatP was inderdaad. Maar ik heb in ieder geval een YouTube clip gezien waar ie erg vals in zongquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Was het echt zo vals bij Night of the proms?
Hij komt volgens mij elk jaar langs.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op YouTube bij toeval een clip tegen van Seal, die Killer / Papa Was A Rolling Stone zingt bij The Night Of The Proms. Gaaf om te zien.
Oh jeej, was het een goede keuze achteraf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ze stonden aan de deur om me op te halen met 5 man.
Heb ze gewoon cash betaald toen met briefjes van 10quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jeej, was het een goede keuze achteraf?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat bovenaan mijn lijst van artiesten die ik nog eens live wil zien.
In ieder geval eentjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ze gewoon cash betaald toen met briefjes van 10
Fantastische artiest: ontzettend goede nummers, geweldige stem. Heb twee live-dvd's van hem (eentje momenteel uitgeleend). Je zou eens moeten horen hoe hij "Everything Will Be Alright" van The Killers (track van hun 1e album) covert. Luister het origineel en daarna de live-cover van Seal. Je wordt echt weggeblazen.quote:
Heh, ja hij treedt nu op straat op.quote:
Dat vind ik ookquote:
Gooi die link eens in mijn DMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb echt andere smaak, die Seal vind ik niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantastische artiest: ontzettend goede nummers, geweldige stem. Heb twee live-dvd's van hem (eentje momenteel uitgeleend). Je zou eens moeten horen hoe hij "Everything Will Be Alright" van The Killers (track van hun 1e album) covert. Luister het origineel en daarna de live-cover van Seal. Je wordt echt weggeblazen.
Die zocht ik eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ja hij treedt nu op straat op.
Kwam laatst een filmpje tegen waar hij ''kiss from a rose'' speelde op gitaar ergens op straat.
Sjah, dat zal elke artiest weleens hebben denk ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij NatP was inderdaad. Maar ik heb in ieder geval een YouTube clip gezien waar ie erg vals in zong
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn (quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb echt andere smaak, die Seal vind ik niet zo geweldig.
Daar zou ik ook wel voor willen tekenenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat bovenaan mijn lijst van artiesten die ik nog eens live wil zien.
Soul 2 heb ik juist veel gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn () geproduceerd.
Ben ook beetje vreemd qua muzieksmaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem één van de beste, thans levende mannelijke vocalisten. Ik heb wat minder met zijn soul-covers, maar het studiowerk is doorgaans prima. Z'n nieuwste cd is weer door Trevor Horn () geproduceerd.
8 dagen lijkt me ook vrij lang eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
iedere agent 8 briefjes gegeven en gezegd dat ze die goed moesten bewaren?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat Seal betreft, luister en vergelijk, wanneer je een keer tijd hebt:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ook beetje vreemd qua muzieksmaak.
vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef moemoe het volgende:
Oh, deze versie met vrouw ken ik dan weer niet.
quote:OMG! That chick plays ch00ns!
#falsettoquote:Hey, I am a GUY!
50 Euro per dag was het toen, geen idee hoe dat nu zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
8 dagen lijkt me ook vrij lang eigenlijk...
Die agenten vonden mij niet leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
iedere agent 8 briefjes gegeven en gezegd dat ze die goed moesten bewaren?
Dit was een minder grote hit dan de versie van O-Zone, maar wel zo'n beetje tegelijkertijd. Wil wel eens vaker gebeuren. Was onder meer ook het geval bij "Samba de Janeiro". En toen Double You hier de hitlijsten aanvoerde met "Please Don't Go" was het nummer in een andere uitvoering een hit in Engeland...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef moemoe het volgende:
Oh, deze versie met vrouw ken ik dan weer niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
vrouw?
Ik geloof dat dat autotune is.![]()
Of gewoon de stem van die kerel.
Bij PartyFM, waar ik vroeger draaide was er ook een mannelijke DJ.
Eerste keer dat ik die hoorde:
[..]
[..]
#falsetto
Ik kan mijn stream er wel opgooien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
Hey Piet, bijna 4 uur.. Ga jij zo verder?
Ow wacht, ik had ook de O-Zone versie in mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
00.52, dat is gewoon een vrouwke hoor.
Of Radio49 gebruiken. Nu kan het weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan mijn stream er wel opgooien.
Volgens mij was de artiest The Horrorist...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit maar een creepy nummer
Kan het kloppen dat de Radio 49-website eruit ligt? Was straks nog niet het geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of Radio49 gebruiken. Nu kan het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |