Dat maken wij wel uitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis de NWS-SC van pakweg 1-2 jaar geleden, niet de huidige. Je hoeft 'm niet te lokken, trouwens. Ik maakte gewoon een grapje over splitsquotes, meer niet
Helemaal top zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
Over 23 dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
quote:
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
Welke van de 23?quote:
welke was dat ook weerquote:
En Agnes Obelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
Ik heb wel een leuke voor je. Je krijgt een DM.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
welke was dat ook weer![]()
Justified Ancients Of Mu Mu? America What Time Is Love?
Elf?
Ze is mij gewend, die kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
De jouwe ook al?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef knokkels het volgende:
Moemoe is mijn muze. Wij zouden moeten gaan daten
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoorquote:
Beter lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Wanneer kom je peerd rijden?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Zie ik daar Piet in levende lijve...?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moe Moe land http://forum-fok.digidip.(...)orum.fok.nl%2Factive
quote:
Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las het goed, ik antwoordde alleen wat apart
* knokkels spint tevredenquote:
Ik had het niet eens zo bekeken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spinnen is ook draaien, natuurlijk.... Scherp woordgrapje.
Het geluk is met de onnozelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* knokkels krijgt een associatiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragen
* Elfletterig benadrukt met klem dat hij dat nummer NIET heeft aangevraagd.
Leuk tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen is
Ik heb laatst nog zitten terugbladeren. Heb zelfs nog kunnen herleiden wat mijn eerste verzoekje was. (Daarna was het hek van de dam).
quote:
Ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk toch.
Dit vind ik persoonlijk wel 1 van de meest gezellige slowchats op FOK!. En dat in combinatie met de interactie, top
.
[..]
[..]
Ik klaag niet hoor.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Niet eens. Helemaal uit mezellufquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]Wij klagen ook niet.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ze durft niet op audiëntie bij El Presidente.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?
#dtv
..... en precies op dat moment start Knokkels "I Touch Myself" in....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
Ok, uitgespeeld.
Nu krijgt Radio49 mijn volle aandacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |